iPhone-kopers die na afloop van de uitzending van TROS Radar klachten hadden, konden hun grieven kwijt op het e-mailadres iphone-actie@t-mobile.nl. Blijkbaar is T-Mobile de mopperaars inmiddels zat, want wie nu een mailtje stuurt krijgt een automatisch antwoord. Daarin staat dat het e-mailadres slechts tijdelijk was en vanaf nu is gesloten, terwijl er klanten zijn die nog op een eerste reactie van T-Mobile zitten te wachten.
Klanten die willen weten hoe het met hun ingediende klacht staat, komen voor een gesloten deur en moeten het via de gewone klantenservice van T-Mobile proberen op te lossen.
Het mailtje dat je terugkrijgt:
Beste T-Mobile klant,
Vriendelijk bedankt voor uw e-mailbericht. Dit e-mailadres was een tijdelijk initiatief naar aanleidiing van de Tros Radar uitzending van maandag 8 september.
Voor informatie over het gebruik van de iPhone verwijzen we u graag naar www.t-mobile.nl/iphone
Mocht u nog vragen of klachten houden kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
Tipgever: Ramon
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 89 reacties