Vandaag kondigt T-Mobile een vernieuwde tv-dienst aan, die de klanten meer keuzevrijheid en gebruiksgemak moet geven. De provider gaat een profiel opbouwen van klanten om persoonlijke aanbevelingen te geven. Ook kun je tot 7 dagen terugkijken.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 9 reacties
Niels
Ik probeer even te bedenken wat er heel anders aan is dan wat KPN nu aanbied. Met name het seamless kijken, dat zie ik bij KPN niet terug. Maar 7 dagen terugkijken en opnemen in de cloud, dat heeft KPN wel.
Dan is er nog een profiel die wordt opgebouwd. Weet niet zeker of ik daar nou echt op zit te wachten, maar mogelijk is het iets wat je gaat waarderen zodra je de dienst gebruikt. In ieder geval voor T-Mobile klanten vast een fijne stap voorwaarts. 🙂
Patrick
Al een aantal jaren (vanaf Vodafone Thuis periode) tevreden klant. Sinds 2 jaar de Apple TV in huis en op zich tevreden met de TV Anywhere app. Het normale tv kastje (Entone) niet meer gebruikt. Maar mis dus wel 50+ zenders die niet op de TV Anywhere app zitten. Dát zou pas een meerwaarde zijn. Terugkijken kan ik al. Opnemen is niet nodig. En ik wil al helemaal geen profiel met voorkeuren.
Johan
@Patrick: Ik test nu de nieuwe ios tv anywhere app en moet zeggen dat die erg mooi is en dat de extra zenders hierin ook beschikbaar zijn. Hopelijk komt er ook snel een nieuwe apple tv app maar ik vermoed van wel 😀
Ro
Origineel geplaatst door Johan
@Patrick: Ik test nu de nieuwe ios tv anywhere app en moet zeggen dat die erg mooi is en dat de extra zenders hierin ook beschikbaar zijn. Hopelijk komt er ook snel een nieuwe apple tv app maar ik vermoed van wel 😀
Hoooo erg blij om dit te horen 😁
Ik zit nu bij KPN. Ik was al aan het twijfelen om aan het einde van dit jaar over te stappen (mobiel en thuis) naar T-Mobile vanwege de TV app. Ik wilde hierbij het verlies aan extra zenders en het oude design (het huidige design is gebaseerd op een oude TV stream dochter van T-Mobile) voorlief nemen. De keuze is nu alleen maar makkelijker geworden.
Ik zit het na te kijken; het TV pakket kost 15 euro….., maar wil je opnemen in de cloud? Is dat nog weer 5 euro extra.
Dat wordt dat nog even in het persbericht niet vermeld….
Arno1975
@Niels: en- wat KPN nog altijd NIET heeft- je kan bij T-Mobile op de apple TV kijken.
Dat zou namelijk voor KPN wel eer aan hun slogan doen “TV kijken waar, wanneer en hoe jij maar wil”.
Arno1975
@Sjeltur: in de oude situatie bij T-Mobile was opnemen 10€ meen ik. En had je een kastje met een harde schijf
Dat zou namelijk voor KPN wel eer aan hun slogan doen “TV kijken waar, wanneer en hoe jij maar wil”.
Check. Dat klopt. Maar ik heb geen Apple TV en gebruik het kastje van KPN zelf. Ik denk dat het KPN zou sieren om een TV te ondersteunen. Maar waarschijnlijk is die doelgroep niet zo groot dat er een heel dev team op gezet wordt. Of die slogan dan nog steeds past…
Ruben
Nu nog de audio van de app op de Apple TV ook naar de HomePod kunnen sturen, ipv alleen HDMI… dat heb ik liever dan 50 extra zenders…
Ik probeer even te bedenken wat er heel anders aan is dan wat KPN nu aanbied. Met name het seamless kijken, dat zie ik bij KPN niet terug. Maar 7 dagen terugkijken en opnemen in de cloud, dat heeft KPN wel.
Dan is er nog een profiel die wordt opgebouwd. Weet niet zeker of ik daar nou echt op zit te wachten, maar mogelijk is het iets wat je gaat waarderen zodra je de dienst gebruikt. In ieder geval voor T-Mobile klanten vast een fijne stap voorwaarts. 🙂
Al een aantal jaren (vanaf Vodafone Thuis periode) tevreden klant. Sinds 2 jaar de Apple TV in huis en op zich tevreden met de TV Anywhere app. Het normale tv kastje (Entone) niet meer gebruikt. Maar mis dus wel 50+ zenders die niet op de TV Anywhere app zitten. Dát zou pas een meerwaarde zijn. Terugkijken kan ik al. Opnemen is niet nodig. En ik wil al helemaal geen profiel met voorkeuren.
@Patrick: Ik test nu de nieuwe ios tv anywhere app en moet zeggen dat die erg mooi is en dat de extra zenders hierin ook beschikbaar zijn. Hopelijk komt er ook snel een nieuwe apple tv app maar ik vermoed van wel 😀
Hoooo erg blij om dit te horen 😁
Ik zit nu bij KPN. Ik was al aan het twijfelen om aan het einde van dit jaar over te stappen (mobiel en thuis) naar T-Mobile vanwege de TV app. Ik wilde hierbij het verlies aan extra zenders en het oude design (het huidige design is gebaseerd op een oude TV stream dochter van T-Mobile) voorlief nemen. De keuze is nu alleen maar makkelijker geworden.
Ik zit het na te kijken; het TV pakket kost 15 euro….., maar wil je opnemen in de cloud? Is dat nog weer 5 euro extra.
Dat wordt dat nog even in het persbericht niet vermeld….
@Niels: en- wat KPN nog altijd NIET heeft- je kan bij T-Mobile op de apple TV kijken.
Dat zou namelijk voor KPN wel eer aan hun slogan doen “TV kijken waar, wanneer en hoe jij maar wil”.
@Sjeltur: in de oude situatie bij T-Mobile was opnemen 10€ meen ik. En had je een kastje met een harde schijf
Check. Dat klopt. Maar ik heb geen Apple TV en gebruik het kastje van KPN zelf. Ik denk dat het KPN zou sieren om een TV te ondersteunen. Maar waarschijnlijk is die doelgroep niet zo groot dat er een heel dev team op gezet wordt. Of die slogan dan nog steeds past…
Nu nog de audio van de app op de Apple TV ook naar de HomePod kunnen sturen, ipv alleen HDMI… dat heb ik liever dan 50 extra zenders…