Op facturen voor T-Mobile iPhone-abonnementen blijkt toch €52,50 aansluitkosten in rekening gebracht, ook al had T-Mobile beloofd dat nieuwe klanten een korting van 50% zouden krijgen.
Ik zag dat de (nieuwe) zakelijke abonnees zelfs helemaal geen aansluitkosten hoeven te betalen. Zie hier voor kosten en overige info.
LJ
Het was even schrikken toen iPhoneclub-lezer Lucas vanochtend zijn online factuur bekeek
Jezus… Dat lijkt mij ook schrikken zeg!@#$ VETTE PANIEK! 26,25 EURO! WAAAh
(ik verwachtte dat ie een toren hoge rekening zou hebben..)
Robin84
En bij mij hebben ze dezelfde fout gemaakt. Ze zijn wel goed bezig daar hoor :S
ThinkBeyon
Misschien niet erg dramatisch €26.25, maar wel weer de zoveelste slordigheid van t-mobile.
Warrior
Goed bezig T-mob. bij mij (en 2 maten) verschenen er ook vreemde rekeningen. T-mobile vertelde me dat het abonnement wat ik op de 11e liet afsluiten officieel pas op de 13e in ging en ik dus de 11 en de 12 buiten mijn bundel heb gebeld? raar en hopenlijk verekenen ze straks niet nog eens 2 dagen internet buiten de bundel want dan bn ik echt de sjaak!
Yada
Bij mij is de korting gewoon verrekend hoor…
Iaorana
Wat een fietsemakers daar bij T-Mobile zeg. Amateurs eerste klas. Bakken er echt HELEMAAL niets van. Treurig dat Apple daar mee in zee is gegaan zeg. Wat een zootje ongeregeld daar. Oplichters!
Rutger
Bij mij klopt het wel, heb mijn abonnement 11 juli afgesloten.
Net toch maar via internet besteld dat ding en ik hoefde maar 49,95 voor de 16GB versie te betalen (i-150), omdat ik al ruim 3 jaar lang abonnee ben daar 😀 en uiteraard geen aansluitkosten
Crown
Ik heb bij verlenging helemaal geen aansluitkosten betaald. Ik zag wel op me rekening al 18 euro aan internet kosten staan. Toen ik belden zeiden ze dat me iphone abonnement nog niet ingegaan was.Wat raar was dat er wel opstaat dat ie al ingegaan is het werd nagevraagd en wat bleek de computer bleek het abonnement nog niet te herkenen schijnt altijd de eerst maand zo te zijn!
Nou maar hopen dat ze de internet kosten niet op de factuur gaan zetten!!!
Lucas
Bij deze Lucas ging er netjes 50% vanaf.
Crown
En maar 19,96 betaald voor een 16GB
Phew
T-Mobile heeft bij mij ook een fout gemaakt, ze hebben namelijk mijn oude abonnement weer ingang gezet sinds 13 juli i.p.v. i150 abo. Woensdag 16 juli klantenservice aan de telefoon gehad, binnen 48 uur is het opgelost. Ze krijgen een foutmelding als ze het handmatig proberen te veranderen. Het is nu ondertussen weer maandag en nog steeds niet omgezet naar i150 abo. Vandaag weer service center aan de telefoon gehad, ze konden echter dit keer niet zeggen wanneer het ging gebeuren. Ik kan gelukkig wel bellen met mijn oude t-mobile abonnement, maar dan nog ben ik degene die er steeds achteraan moet bellen. Dat vind ik erg slordig van ze.
Zou me niks verbazen als bij de factuur de aansluitkosten ook nog eens fout zullen zijn, mocht mijn i150 abo ooit gaan werken.
PlaceR
Iaorana zegt:
21 juli 2008 op 15:27
Wat een fietsemakers daar bij T-Mobile zeg. Amateurs eerste klas. Bakken er echt HELEMAAL niets van. Treurig dat Apple daar mee in zee is gegaan zeg. Wat een zootje ongeregeld daar. Oplichters!
Jezus wat een geweldig goed onderbouwde en volwassen reactie :S
ThinkBeyon
@PlaceR: Jij had dat ‘Jezus’ ook anders wel achterwege kunnen laten.
Gerben
Bij mij zijn ze de hele aansluitkosten vergeten!
Toch lekker….
Japs
Ik ben al sinds dinsdag bezig om mn abo te activeren. Heb hem op vrijdag 11juli gehaald en had door dat mn abo nog niet helemaal geactiveerd was, ik dus bellen dinsdag. Vanaf dat moment kon ik niet meer bellen en sms’en (wel gebeld worden en sms ontvangen, internet gaat ook).
Binnen 48 uur zou het geregeld zijn. Ik vrijdagochtend maar bellen waarom het nog niet werkte. Was IMEI nummer vergeten te vragen door de T-Mobile medewerkster, nogmaals 48uur in. Achteraf maar goed dat ik nogmaals moest bellen, want ze had naast het IMEI nummer vergeten te vragen, i500 ipv i150 abo ingevoerd… foutje, bedankt?
Alles weer recht gezet, maar vandaag nog steeds niet kunnen bellen. Dus ik weer Klantenservice bellen met de mededeling dat ik al bijna een week niet kan bellen. Nu schijnt het weer vandaag of uiterlijk morgen gefixed te worden…. ben benieuwd.
Kan héééél goed begrijpen dat ze het druk hebben en een hele bak shit over zich heen krijgen dus ik toon geduld…. maar één week niet kunnen bellen vind ik nu echt wel wat lang duren. Hoop dus echt dat ik uiterlijk morgen een werkende phoon heb, anders ga ik ze nóg een keer bellen… en dan iets minder aardig…
Manuel
Zit nog steeds op mijn iphone te wachten maar de euforie die ik eerst had slaat nu toch wel langzaam om in een ” ben heel benieuwd wat ik krijg”gevoel…
Tjah bij mij ook maar vergeet niet dat ze door die storing alle 2500 aanmelding handmatig moeten invoeren en dat duurt gewoon een tijdje!
Geef ze de tijd.
Ze hadden het abonnement bij mij dus verkeerd omgezet. Ze krijgen een foutmelding in het software systeem bij het omzetten en daar lieten ze het bij. Daar kwamen ze pas achter toen ik belde. Ik snap ook wel dat ze het druk hebben, maar dan moeten ze mij niks gaan beloven dat het binnen een bepaalde tijd goed komt.
iFreek
Volgensmij komt het wel goed, zowel met de aanloopproblemen bij T-Mobile en met de 2.0 software problemen van de iPhone. Ik heb de iPhone via BelCompany en ik heb niets gemerkt van aansluitkosten. Alleen 79 euro afgetikt voor het toestel.
...?
Help! De wereld vergaat! Het einde is zoek!
Zie het punt niet, het is toch allemaal recht getrokken?
Moet jij eens 2500 aanvragen in een week doen en zien of er bij jou niets fout gaat.
Aangezien het probleem bekend is zal het opgelost worden.
Voor mensen die anti tmobile / iPhone zijn word er weel veel naar gevraagd en om gezeurd ald er iets niet goed is.
Neem hem dan niet, en als je hem neemt koop hem los en ga naar een andere aanbieder, maar dat doen ze dus (bijna) niet…
Triest…
Lt. Marx
Heb hier geen korting gekregen, maar nog mooier: geld wordt afgeschreven van andere rekening (niet mijn rekening).
JIP
Al een tijdje lees ik over problemen bij t-mobile. Eerlijk gezegd vind ik het een schande dat men zo met zijn klanten omgaat. Elk ander bedrijf had de deur al kunnen sluiten.
De mentaliteit bij t-mobile laat te wensen over. Ikzelf was van plan een abo bij t-mobile te nemen. Na de eerste vraag die ik de medewerker stelde kwam er als antwoord een diepe zucht. Alsof de vraag te lastig was. Het ontbrak er nog aan dat hij me naar de concurent stuurde.
Ik weet niet wat deze mensen voor een opleiding hebben maar met klanten kunnen ze echt niet omgaan.
2500 aanmeldingen handmatig invoeren??????? in wat voor een tijd leven we.
Ik dacht dat alles geautomatiseerd was.
Dit alles doet mij eerder denken aan een defecte gloeilamp. De lamp heb ik, maar er is geen licht.
Erika
Ook ik heb geen korting gekregen op m’n aansluitkosten 🙁
Had heb donderdag nacht 11 jul gekocht
Roger
komt allemaal goed! uiteindelijk 🙂
Daniël Juriën van den Berg
Sukkels, had vrijdag 11 Juli gekocht, maar abbonoment is zelfs nu nog niet geactiveerd. Enige reden waarom dat me opviel is dat ik zaterdagavond in 1 keer niet meer kon bellen. En vandaag ook niet. Dus ik opgebeld, bleek dat ze me gegevens waren kwijtgeraakt en moest dus alles weer opnieuw vermelden etc, en zou een tijdelijk beltegoed krijgen wat later in me abbo verrekent word, binnen 45 minuten. Even de telefoon opnieuw opstarten dan doet ie dat, zei ie.
We zijn nu 3 uur verder en nog niets.
T-Mobile, stelletje idioten zijn jullie ja!
jos
beste vermaak is nog steeds leedvermaak…
Henk
Bij mij hebben ze een sim only 15 met gratis aansluitkosten in rekening gebracht, totaal 5,33. Na een telefoontje met T- mobile hebben ze de abo veranderd in i150, en geen aansluitkosten. Ik heb dus mazzel!
Ruud
Nou bij mijn is alles snel en goed verlopen, factuur klopt gewoon, ontvangst 3G is ok, en het activeren was 11 juli na een uurtje geregeld.
Mag ook wel eens gezegt worden!
ikkieman
bij mij klopt het ook niet helemaal. Abo hoorde vanaf 11 juli in te gaan, maar word nu op de factuur gezegd dat ie per 14e in gegaan is, gebruikskosten voor die periode tot de 15e doorgerekend. T is maar €4,nogwat maar toch.
JPM
Ben ik 1 van de eerste met een iPhone in Eindhoven, blijkt na een dag wachten op de activatie (omdat de site van Tmobile eruit lag) dat mijn iPhone defect is (leest geen t-mobile sim)
ben ik de eerst in NL met een defecte iPhone 3G ?? kom ik nu ook in de krant ?
heb hem nog geen seconde kunnen gebruiken. is nu al vanaf 11-7 bij T-mobile en niemand kan me de status vertellen. mag wel alles betalen (activatie, abo etc) maar service ho maar.
lang leven de T-mobile
erika
Hmm ik heb het zelfde al ikkiemand..
ook mijn abbo is pas de 15e in gegaan :S
Frida
bij de phpne house gehaald van de week. Kon meteen bellen. Geen problemen gehad met activatie ore what so ever. Ben benieuwt naar mijn factuur! Bij tph hoefde ik alleen 80 euro voor t toestel te betalen.
...?
Nogmaals…
Als je de iPhone wilt is dit waar je mee moet leren leven.
Of de iPhone met dit soort shit (goed begin als je nog 2 jaar moet) of een ander toestel en de vrijheid hebben naar een beter / ander netwerk te gaan 😛
Rog
wen er maar vast aan. altijd drama met de facturen van t-mobile. hou het dus goed in de gaten!
Arajn
ik heb hem 11 juli gekocht en heb een rekening van €27,07??
die aansluitkosten staan er bij mij op maar die krijg ik als korting weer terug (nieuwe klant)??
en er staat ook iets van korting 3.75 euro Relax SO en dat is 11 cent en 3,15 euro.
snap niets van die rekening, maar ja het is minder dan €30,-
Erika
Ik heb gebeld naar t-mobile en ze zeiden dat er indd wat fout is gegaan en dat het bedrag wat ik nu te veel heb betaald bij de volgende factuur wordt verekend
Pieter
@ JPM
Ben je misschien ooit Ben klant geweest? Ik was (in den beginne) Ben klant, dus bij mij werkte het niet, omdat dat geen T-Mobile Sim is…
Daar kwam ik natuurlijk vrijdag de 11e pas om 21:05 achter (omdat de iTunes servers er uit lagen).
Zaterdag terug, hebben ze de Sim-kaart omgewisseld voor een nieuwe T-Mobile Sim.
ikkieman
Update:
Na enig gebel met de mensen van T-mobile is het probleem leuk opgelost. K krijg de volgende keer €5,- gecrediteerd op mijn rekening. Goede tip voor iedereen die zowel in deze hectische tijd, als daarbuiten een iPhone en/of T-mobile abonnement neemt: KIJK JE FACTUUR NA!!! ze naaien je zo als je niet goed oplet.
Ik herinner me opeens een tripje T-Mobile Shop in Utrecht, waar een mevrouw overtuigd was dat ze nooit maar dan ook nooit voor 215 euro had kunnen bellen in een maand – en dat er ook nog eens 38 euro aan administratiekosten waren berekend.
Het wordt inderdaad een kwestie van de facturen in de gaten houden. Ik heb vanochtend mijn iPhone besteld maar als ik dit lees, heb ik er ineens niet zoveel zin meer in.
Alex van der Sluijs
Zie mijn posts in de diverse topics over de diverse facturatieproblemen.
Abo’s welke in de nacht van de introductie zijn gesloten, zouden 100% korting krijgen op de aansluitkosten, zakelijk of particulier. Bij mijn nota ging dat goed, bij mijn partner staat maar 50% en die was er die nacht echt bij, of was het toch een vriendin….
T-Mobile gesproken, ze gaan het crediteren.
Later op de website van T-Mobile is dit ineens veranderd. Particulieren krijgen nu 50% en zakelijk 100% korting op de aansluitkosten. Wanneer dit is veranderd is op internet niet zo snel na te gaan, wellicht dat iemand anders een gefundeerd antwoord kan geven.
Let verder op de kosten van dataroaming: stond bij mij uit in het buitenland, en toch zijn er (forse) kosten in rekening gebracht, schijnt toch een fout te zijn in de Iphone.
Ook SMS jes: bij mij stonden er ineens steeds 2 of 3 SMS’jes in het buitenland. Snapte er niets van. Telt lekker aan….. Tot T-Mobile een suggestie deed: heeft u meerder of grotere SMS’jes gezonden. Toen ging het mij dagen. Inderdaad als je meer dan 160 karakters doet, dan zijn alle telefoons hiervoor beveiligd en die stoppen. Minimaal heb je altijd een weergave van het aantal resterende karakters van de SMS. De IPHONE DUS NIET !!!
BUG eerste klas. Enfin, deze kosten zouden ze ook crediteren en Apple als de wiedeweerga contacten …..
Belachelijk XD
Inmiddels T-Mobile aan de lijn gehad en er word een creditfactuur aangemaakt.
Reden waarom het niet in 1 keer goed ging is niet gegeven.
niet zijken je hebt tenminste een g3 😛 hahaha kwil er ook een was ik er maar bij in hilversum 🙁
Ik wil er ook 1 🙁 Hopelijk wordt ik morgen over overmorgen gebelt als er (hopelijk) een nieuwe levering is 😉
Ik zag dat de (nieuwe) zakelijke abonnees zelfs helemaal geen aansluitkosten hoeven te betalen. Zie hier voor kosten en overige info.
Jezus… Dat lijkt mij ook schrikken zeg!@#$ VETTE PANIEK! 26,25 EURO! WAAAh
(ik verwachtte dat ie een toren hoge rekening zou hebben..)
En bij mij hebben ze dezelfde fout gemaakt. Ze zijn wel goed bezig daar hoor :S
Misschien niet erg dramatisch €26.25, maar wel weer de zoveelste slordigheid van t-mobile.
Goed bezig T-mob. bij mij (en 2 maten) verschenen er ook vreemde rekeningen. T-mobile vertelde me dat het abonnement wat ik op de 11e liet afsluiten officieel pas op de 13e in ging en ik dus de 11 en de 12 buiten mijn bundel heb gebeld? raar en hopenlijk verekenen ze straks niet nog eens 2 dagen internet buiten de bundel want dan bn ik echt de sjaak!
Bij mij is de korting gewoon verrekend hoor…
Wat een fietsemakers daar bij T-Mobile zeg. Amateurs eerste klas. Bakken er echt HELEMAAL niets van. Treurig dat Apple daar mee in zee is gegaan zeg. Wat een zootje ongeregeld daar. Oplichters!
Bij mij klopt het wel, heb mijn abonnement 11 juli afgesloten.
Stukje factuur
—————————————-
Aansluitkosten 44,12
Kortingen/overige kosten 22,06
50% korting aansluitkosten -22,06
—————————————-
Ik kreeg daarin tegen juist een leuke mededeling…
Net toch maar via internet besteld dat ding en ik hoefde maar 49,95 voor de 16GB versie te betalen (i-150), omdat ik al ruim 3 jaar lang abonnee ben daar 😀 en uiteraard geen aansluitkosten
Ik heb bij verlenging helemaal geen aansluitkosten betaald. Ik zag wel op me rekening al 18 euro aan internet kosten staan. Toen ik belden zeiden ze dat me iphone abonnement nog niet ingegaan was.Wat raar was dat er wel opstaat dat ie al ingegaan is het werd nagevraagd en wat bleek de computer bleek het abonnement nog niet te herkenen schijnt altijd de eerst maand zo te zijn!
Nou maar hopen dat ze de internet kosten niet op de factuur gaan zetten!!!
Bij deze Lucas ging er netjes 50% vanaf.
En maar 19,96 betaald voor een 16GB
T-Mobile heeft bij mij ook een fout gemaakt, ze hebben namelijk mijn oude abonnement weer ingang gezet sinds 13 juli i.p.v. i150 abo. Woensdag 16 juli klantenservice aan de telefoon gehad, binnen 48 uur is het opgelost. Ze krijgen een foutmelding als ze het handmatig proberen te veranderen. Het is nu ondertussen weer maandag en nog steeds niet omgezet naar i150 abo. Vandaag weer service center aan de telefoon gehad, ze konden echter dit keer niet zeggen wanneer het ging gebeuren. Ik kan gelukkig wel bellen met mijn oude t-mobile abonnement, maar dan nog ben ik degene die er steeds achteraan moet bellen. Dat vind ik erg slordig van ze.
Zou me niks verbazen als bij de factuur de aansluitkosten ook nog eens fout zullen zijn, mocht mijn i150 abo ooit gaan werken.
Jezus wat een geweldig goed onderbouwde en volwassen reactie :S
@PlaceR: Jij had dat ‘Jezus’ ook anders wel achterwege kunnen laten.
Bij mij zijn ze de hele aansluitkosten vergeten!
Toch lekker….
Ik ben al sinds dinsdag bezig om mn abo te activeren. Heb hem op vrijdag 11juli gehaald en had door dat mn abo nog niet helemaal geactiveerd was, ik dus bellen dinsdag. Vanaf dat moment kon ik niet meer bellen en sms’en (wel gebeld worden en sms ontvangen, internet gaat ook).
Binnen 48 uur zou het geregeld zijn. Ik vrijdagochtend maar bellen waarom het nog niet werkte. Was IMEI nummer vergeten te vragen door de T-Mobile medewerkster, nogmaals 48uur in. Achteraf maar goed dat ik nogmaals moest bellen, want ze had naast het IMEI nummer vergeten te vragen, i500 ipv i150 abo ingevoerd… foutje, bedankt?
Alles weer recht gezet, maar vandaag nog steeds niet kunnen bellen. Dus ik weer Klantenservice bellen met de mededeling dat ik al bijna een week niet kan bellen. Nu schijnt het weer vandaag of uiterlijk morgen gefixed te worden…. ben benieuwd.
Kan héééél goed begrijpen dat ze het druk hebben en een hele bak shit over zich heen krijgen dus ik toon geduld…. maar één week niet kunnen bellen vind ik nu echt wel wat lang duren. Hoop dus echt dat ik uiterlijk morgen een werkende phoon heb, anders ga ik ze nóg een keer bellen… en dan iets minder aardig…
Zit nog steeds op mijn iphone te wachten maar de euforie die ik eerst had slaat nu toch wel langzaam om in een ” ben heel benieuwd wat ik krijg”gevoel…
Er gaat wel veel mis bij Tmobile heh…
Beetje zorgelijk allemaal…
@Phew:
Tjah bij mij ook maar vergeet niet dat ze door die storing alle 2500 aanmelding handmatig moeten invoeren en dat duurt gewoon een tijdje!
Geef ze de tijd.
@Vanilla:
Ze hadden het abonnement bij mij dus verkeerd omgezet. Ze krijgen een foutmelding in het software systeem bij het omzetten en daar lieten ze het bij. Daar kwamen ze pas achter toen ik belde. Ik snap ook wel dat ze het druk hebben, maar dan moeten ze mij niks gaan beloven dat het binnen een bepaalde tijd goed komt.
Volgensmij komt het wel goed, zowel met de aanloopproblemen bij T-Mobile en met de 2.0 software problemen van de iPhone. Ik heb de iPhone via BelCompany en ik heb niets gemerkt van aansluitkosten. Alleen 79 euro afgetikt voor het toestel.
Help! De wereld vergaat! Het einde is zoek!
Zie het punt niet, het is toch allemaal recht getrokken?
Moet jij eens 2500 aanvragen in een week doen en zien of er bij jou niets fout gaat.
Aangezien het probleem bekend is zal het opgelost worden.
Voor mensen die anti tmobile / iPhone zijn word er weel veel naar gevraagd en om gezeurd ald er iets niet goed is.
Neem hem dan niet, en als je hem neemt koop hem los en ga naar een andere aanbieder, maar dat doen ze dus (bijna) niet…
Triest…
Heb hier geen korting gekregen, maar nog mooier: geld wordt afgeschreven van andere rekening (niet mijn rekening).
Al een tijdje lees ik over problemen bij t-mobile. Eerlijk gezegd vind ik het een schande dat men zo met zijn klanten omgaat. Elk ander bedrijf had de deur al kunnen sluiten.
De mentaliteit bij t-mobile laat te wensen over. Ikzelf was van plan een abo bij t-mobile te nemen. Na de eerste vraag die ik de medewerker stelde kwam er als antwoord een diepe zucht. Alsof de vraag te lastig was. Het ontbrak er nog aan dat hij me naar de concurent stuurde.
Ik weet niet wat deze mensen voor een opleiding hebben maar met klanten kunnen ze echt niet omgaan.
2500 aanmeldingen handmatig invoeren??????? in wat voor een tijd leven we.
Ik dacht dat alles geautomatiseerd was.
Dit alles doet mij eerder denken aan een defecte gloeilamp. De lamp heb ik, maar er is geen licht.
Ook ik heb geen korting gekregen op m’n aansluitkosten 🙁
Had heb donderdag nacht 11 jul gekocht
komt allemaal goed! uiteindelijk 🙂
Sukkels, had vrijdag 11 Juli gekocht, maar abbonoment is zelfs nu nog niet geactiveerd. Enige reden waarom dat me opviel is dat ik zaterdagavond in 1 keer niet meer kon bellen. En vandaag ook niet. Dus ik opgebeld, bleek dat ze me gegevens waren kwijtgeraakt en moest dus alles weer opnieuw vermelden etc, en zou een tijdelijk beltegoed krijgen wat later in me abbo verrekent word, binnen 45 minuten. Even de telefoon opnieuw opstarten dan doet ie dat, zei ie.
We zijn nu 3 uur verder en nog niets.
T-Mobile, stelletje idioten zijn jullie ja!
beste vermaak is nog steeds leedvermaak…
Bij mij hebben ze een sim only 15 met gratis aansluitkosten in rekening gebracht, totaal 5,33. Na een telefoontje met T- mobile hebben ze de abo veranderd in i150, en geen aansluitkosten. Ik heb dus mazzel!
Nou bij mijn is alles snel en goed verlopen, factuur klopt gewoon, ontvangst 3G is ok, en het activeren was 11 juli na een uurtje geregeld.
Mag ook wel eens gezegt worden!
bij mij klopt het ook niet helemaal. Abo hoorde vanaf 11 juli in te gaan, maar word nu op de factuur gezegd dat ie per 14e in gegaan is, gebruikskosten voor die periode tot de 15e doorgerekend. T is maar €4,nogwat maar toch.
Ben ik 1 van de eerste met een iPhone in Eindhoven, blijkt na een dag wachten op de activatie (omdat de site van Tmobile eruit lag) dat mijn iPhone defect is (leest geen t-mobile sim)
ben ik de eerst in NL met een defecte iPhone 3G ?? kom ik nu ook in de krant ?
heb hem nog geen seconde kunnen gebruiken. is nu al vanaf 11-7 bij T-mobile en niemand kan me de status vertellen. mag wel alles betalen (activatie, abo etc) maar service ho maar.
lang leven de T-mobile
Hmm ik heb het zelfde al ikkiemand..
ook mijn abbo is pas de 15e in gegaan :S
bij de phpne house gehaald van de week. Kon meteen bellen. Geen problemen gehad met activatie ore what so ever. Ben benieuwt naar mijn factuur! Bij tph hoefde ik alleen 80 euro voor t toestel te betalen.
Nogmaals…
Als je de iPhone wilt is dit waar je mee moet leren leven.
Of de iPhone met dit soort shit (goed begin als je nog 2 jaar moet) of een ander toestel en de vrijheid hebben naar een beter / ander netwerk te gaan 😛
wen er maar vast aan. altijd drama met de facturen van t-mobile. hou het dus goed in de gaten!
ik heb hem 11 juli gekocht en heb een rekening van €27,07??
die aansluitkosten staan er bij mij op maar die krijg ik als korting weer terug (nieuwe klant)??
en er staat ook iets van korting 3.75 euro Relax SO en dat is 11 cent en 3,15 euro.
snap niets van die rekening, maar ja het is minder dan €30,-
Ik heb gebeld naar t-mobile en ze zeiden dat er indd wat fout is gegaan en dat het bedrag wat ik nu te veel heb betaald bij de volgende factuur wordt verekend
@ JPM
Ben je misschien ooit Ben klant geweest? Ik was (in den beginne) Ben klant, dus bij mij werkte het niet, omdat dat geen T-Mobile Sim is…
Daar kwam ik natuurlijk vrijdag de 11e pas om 21:05 achter (omdat de iTunes servers er uit lagen).
Zaterdag terug, hebben ze de Sim-kaart omgewisseld voor een nieuwe T-Mobile Sim.
Update:
Na enig gebel met de mensen van T-mobile is het probleem leuk opgelost. K krijg de volgende keer €5,- gecrediteerd op mijn rekening. Goede tip voor iedereen die zowel in deze hectische tijd, als daarbuiten een iPhone en/of T-mobile abonnement neemt: KIJK JE FACTUUR NA!!! ze naaien je zo als je niet goed oplet.
Groetjes
Ik herinner me opeens een tripje T-Mobile Shop in Utrecht, waar een mevrouw overtuigd was dat ze nooit maar dan ook nooit voor 215 euro had kunnen bellen in een maand – en dat er ook nog eens 38 euro aan administratiekosten waren berekend.
Het wordt inderdaad een kwestie van de facturen in de gaten houden. Ik heb vanochtend mijn iPhone besteld maar als ik dit lees, heb ik er ineens niet zoveel zin meer in.
Zie mijn posts in de diverse topics over de diverse facturatieproblemen.
Abo’s welke in de nacht van de introductie zijn gesloten, zouden 100% korting krijgen op de aansluitkosten, zakelijk of particulier. Bij mijn nota ging dat goed, bij mijn partner staat maar 50% en die was er die nacht echt bij, of was het toch een vriendin….
T-Mobile gesproken, ze gaan het crediteren.
Later op de website van T-Mobile is dit ineens veranderd. Particulieren krijgen nu 50% en zakelijk 100% korting op de aansluitkosten. Wanneer dit is veranderd is op internet niet zo snel na te gaan, wellicht dat iemand anders een gefundeerd antwoord kan geven.
Let verder op de kosten van dataroaming: stond bij mij uit in het buitenland, en toch zijn er (forse) kosten in rekening gebracht, schijnt toch een fout te zijn in de Iphone.
Ook SMS jes: bij mij stonden er ineens steeds 2 of 3 SMS’jes in het buitenland. Snapte er niets van. Telt lekker aan….. Tot T-Mobile een suggestie deed: heeft u meerder of grotere SMS’jes gezonden. Toen ging het mij dagen. Inderdaad als je meer dan 160 karakters doet, dan zijn alle telefoons hiervoor beveiligd en die stoppen. Minimaal heb je altijd een weergave van het aantal resterende karakters van de SMS. De IPHONE DUS NIET !!!
BUG eerste klas. Enfin, deze kosten zouden ze ook crediteren en Apple als de wiedeweerga contacten …..