Reacties voor: T-Mobile vraagt iPhone-klanten naar contractsverlenging

T-Mobile heeft sommige klanten een sms gestuurd, met het verzoek een enquete in te vullen. De vragenlijst gaat over het verlengen van abonnementen en het overbruggen van de periode totdat er een nieuwe iPhone is.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 100 reacties

  1. Mooie trucjes om klanten te houden. Ik ben zelf best te spreken over T-Mobile. Overal prima bereik, alhoewel ik van veel mensen wel anders hoor. Ik vind het prima om een contract van 10 jaar af te sluiten en ik telkens als er een nieuwe iPhone uit komt ik ook een nieuwe krijg. Helaas doet T-Mobile daar nog niet aan.

  2. Hieruit kan je concluderen dat de exclusiviteit voor T-Mobile afloopt de komende zomer. Mijn advies: NIET verlengen of interesse tonen. Als KPN de (nieuwe) iphone gaat aanbieden dan zeg ik mijn contract op sinds 11 jaar. Want ik heb nog steeds geen 3G bereik hier en ik begin er goed zat van te worden. Zelfs binnen bellen is een probleem.

  3. “Niet geïnteresseerd”
    “Niet geïnteresseerd”

    Tenzij ze netwerkdekking heel hard omhoog schroeven ben ik na precies twee jaar weg om nooit meer terug te komen. Dan maar een iPhone uit het buitenland voor de volle mep, als ze exclusief bij T-Mobile verkrijgbaar blijven.

  4. Ik ga liever naar KPN, zijn ze wat duidelijker met alles… Na 4 jaar heb ik het wel gehad met T-mobile.
    En als ze dit soort Enquete’s houden weten ze zelf dus ook wel dat er iets niet helemaal goed is.

  5. Dit is wel geniaal haha. Is dit ooit eerder gebeurt bij een mobiele telefoon? Volgens mij niet. Apple heeft ech een bom van een telefoon uitgebracht.

  6. Ik ga ook weg – om het beroerde netwerk-, naar vodafone. En daarna naar wie het eerst 4G heeft in NL. Dat netwerk schijnt minder last te hebben van de problemen van het 3G netwerk, geloof ik (draai je telefoon 45 graden: weg bereik)

  7. Eens T-Mobile maar nooit meer.
    Haal 100x liever een los toestel om hieraan te ontkomen.

    Ik vind het bereik na 1,5 jaar nog steeds 3x niks.

  8. Sounds like t mobile are worried about losing customers ,instead of giving away items why cant they do what people want , improve the network . Then people would stay,but now they have sold the whole orange network improvements wont come . Also from 1 jan 2010 is the 2 year contracts not legal and only 1 year contracts can be offered as for 4g vodafone and kpn will be up and running first .tmob should first get the normal network in order before they screw up the 4g one

  9. Ik weet wel dat als mijn abbo afgelopen is is vertrek bij t-mobile. Netwerk valt thuis zelfs al weg terwijl hij aangeeft dat hij volledig bereik heeft. Kom maar op met die sms dan krijg je van mij de Geen Interesse terug ^^

  10. Veel netwerk problemen hebben meer te maken met de iPhone. Hou hem maar eens vast aan de bovenkant of aan de onderkant. Dat alleen al kan het verschil zijn tussen goed bereik en totaal geen bereik. Geld overigens ook voor WiFi. Maar dat is de hardware, terwijl ook is de software zat fouten zit. Wanneer is geen service heb is dat 9 van de 10 keer de software die niet doet wat hij moet doen.

    Wanneer je dat weet heb je ook nauwelijks nog last van een “slechte” dekking van T-Mobile. Nee, ik stap liever over naar een andere telefoon dan naar een andere provider. Hopelijk is er dan ook een telefoon die de pluspunten van iPhone heeft, zonder de minpunten. Of het nou de volgende iPhone wordt of een toestel van een ander merk, maakt me niet heel veel uit. Maar ik weet wel dat ik de 3g goed zat ben en dat ik heel goed zal kijken naar andere telefoons voordat ik een nieuwe neem.

  11. hahaha
    Wat een sneue actie.

    Net als ik gewoon een iPhone in het buitenland kopen en een simkaart erin stoppen van een provider die wel gewoon bereik heeft. Met simonly’s bel je voor een paar centen.

  12. Zodra m’n abo voorbij is, en een andere provider heeft de iPhone, dan ben ik weg.. misschien zelfs ook wel als er geen andere provider een iPhone biedt.. Dan maar even geen iPhone…

  13. Origineel geplaatst door Larss
    “Niet geïnteresseerd”
    “Niet geïnteresseerd”Tenzij ze netwerkdekking heel hard omhoog schroeven ben ik na precies twee jaar weg om nooit meer terug te komen. Dan maar een iPhone uit het buitenland voor de volle mep, als ze exclusief bij T-Mobile verkrijgbaar blijven.

    Heb ik ook gedaan, een toestel uit het buitenland gehaald en weer gaan telefoneren met mijn ‘good ol’ Vodafone. Dit nadat ik hier in Raalte (Overijssel) overgestapt was van Vodafone naar T-Mobile en met mijn iPhone o.a. binnenshuis geen bereik bleek te hebben. T-Mobile nam zonder protest mijn toestel terug, het bleek bekend te zijn dat hier in de omgeving slecht ontvangst is. Als ze mij dit nu eerder hadden verteld! Nu zat ik een tijd zonder telefoon en nog niet eens gesproken over de administratieve rompslomp, handling activiteiten, irritaties en aan het lijntje gehouden worden door T-Mobile medewerkers omdat het waarschijnlijk aan mijn toestel zou kunnen liggen. Mijn maag draait trouwens iedere keer om als ik die commercials zie en hoor van T-Mobile waarin de boodschap verkondigd wordt dat ze overal bereik hebben. Zelfs op de Waddenzee en in de Hutjeflutje Bossen. Al met al is het een goede zaak dat KPN nu ook iPhones aan gaat bieden. Nu de overige providers nog…

  14. Zodra een ander de iPhone ook heeft, ben ik weg, en dan bij voorkeur weer naar KPN.
    De dekking van T-Mobile is na 2 jaar absoluut niet beter geworden, eerder slechter, en redelijk onbetrouwbaar.
    Zelfs in de randstad zijn er hele gebieden waar je geen 3G hebt, en zelf wat plekken waar de dekking regelmatig helemaal wegvalt.
    T-Mobile is een waardeloze provider, als ik zonder roze iPhone bril naar ze kijk.

  15. Wil je alsjeblieft niet weggaan?
    Alsjeblieft blijf nou!!!

  16. @Bjørn: Knap dat die bugs zo geprogammeerd zij dat ze lokatie- en SIM-kaart afhankelijk hun werk doen dan 😉

    Nu mijn iPhone simlockvrij is gemaakt door T-Mob kan ik wat meer variëren en de Voda SIM van mijn collega met wie ik de trein pak doet het gewoon op de plekken waar T-Mob het laat afweten.

    Nu zal het probleem best groter gemaakt worden doordat de iPhone niet de allerbeste antenne in de markt heeft maar de gaten in het netwerk zijn toch echt van T-Mobile. En de grove leugens op hun website over de dekking ook…

  17. @Bjørn:Moet je naar KPN gaan en de N97 nemen! 🙂

  18. Ben ik de enige die zich dood ergert aan die spotjes op de radio? “En Jan, hoe is het bereik op de Mookerhei?” waarop Jan vrolijk antwoordt ” Prima hoor!”
    Prima??? Me zolen! Ik vind het bereik van T-Mobile ronduit SLECHT! Sta ik in een winkel in het centrum van Hoofddorp; weg bereik! En dat is maar een voorbeeld, zo kan ik er tig noemen. T-Mobile kan het geld van die spotjes beter investeren in het verbeteren van hun netwerk in plaats van deze volksverlakkerij. Heb hiervoor altijd KPN en Vodafone gehad, stukken beter! Dit doet vind ik echt afbreuk aan het plezier en gebruiksgemak van de iPhone. Snap niet dat Apple met deze lui exclusief werkt.
    Zo! Die frustratie is er ook weer uit! Nu lekker sneeuwballen gooien, tegen de ramen van de T-Mobile winkel of zo… 😉

  19. hoelang is de opzegtermijn bij t-mobile dan?

  20. Ik ben ook best tevreden over T-Mobile. Echter ik verleng het contract enkel bij een nieuwe iPhone. Komt deze er niet, dan heb een een simlock vrije iPhone waar een mooi sim-only abonnement in gaat.

  21. @Dimitri: Ze hebben alleen 2-jaars (i-)contracten, daarna kun je per maand op zeggen.

  22. Origineel geplaatst door Binaries4me
    Dit is wel geniaal haha. Is dit ooit eerder gebeurt bij een mobiele telefoon? Volgens mij niet. Apple heeft ech een bom van een telefoon uitgebracht.

    Gaap, KPN heeft dat zo vaak gedaan met imode en daarna met UMTS toestellen. Overhyped gedoe hier altijd

  23. Ik heb mijn iPhone nu een maand en erger me nu al dood aan het slechte bereik op het T-mobile netwerk. In de Europoort tussen de fabrieken en olieterminals heetf mijn zakelijke mobiel (KPN) prima bereik, maar op mijn iPhone is het echt drama. Als T-mobile hier geen verbetering in brengt ben ik echt weg!

  24. Heb hier thuis niet eens 3G netwerk. Op mn werk niet eens gewoon bereik of valt constant weg (ligt aan het weer).

    T-Mobile is echt prut als ik dit vergelijk met hoe het eerst met KPN was maargoed.

  25. KPN ;-( bah erg duur en een trieste onklantvriendelijke helpdesk. Nooi problemen met Tmob gehad en een keertje geen bereik..nou tjonge jonge, stel je voor dat je net gebeld wordt door Obama, Beatrix of de postcodeloterij en je loopt de buit mis.
    Vodafone ook gehad en moest ik naar een 06 nummer bellen om info in te winnen?? Ook erg duur. Met de iPhone in het assortiment en de gunstige prijzen blijf ik wel bij Tmob. Op naar het 4de iPhone toestel.
    PS..allemaal zeggen dat we blijven als we een bose sounddock krijgen 😉

  26. Origineel geplaatst door marcooo
    (…)een keertje geen bereik..nou tjonge jonge, stel je voor dat je net gebeld wordt door Obama, Beatrix of de postcodeloterij en je loopt de buit mis.

    Wat een kortzichtige reactie 😀 als ik één ding verwacht van mijn provider is het dat ik in heel Nederland gewoon bereikbaar ben. En geloof me, als je als ondernemer een klus mis kan lopen, als werkende een telefoontje van een klant of collega, als werkzoekende een telefoontje van een potentiele werkgever, of als vader een telefoontje van het kinderdagverblijf, dan wil je géén T-Mobile. De gemiddelde scholier zal een gesprek missen niet zo’n ramp vinden wellicht.

    Vodafone ook gehad en moest ik naar een 06 nummer bellen om info in te winnen?? Ook erg duur.

    Normaal tarief, binnen je bundel dus? Boeiend.

    PS..allemaal zeggen dat we blijven als we een bose sounddock krijgen

    Ja, fijn. Mag je niet upgraden naar de 3GT na 2 jaar maar krijg je wel een of andere suffe speaker. Ik dacht het niet 🙂

  27. Buiten het feit dat ik vaak geen 3G ontvangst heb , ben ik al ruim 3 maanden, elke 2 weken aan t bellen met de klantenservice.
    Niet alleen geen visual voicemail , maar helemaal geen voicemail , beller krijgt te horen dat nummer niet bestaat.
    Blijkt een erg groot probleem te zijn , maar terugkoppeling naar de klant ho maar. (telkens verzocht)
    Erg jammer .
    motiveert niet om bij T-mobile te blijven.

  28. Ik heb pas een iPhone dus mij zullen ze zo’n berichtje (nog) niet sturen. Ik ben verder tevreden over T-Mobile ook al is de ontvangst niet overal even goed. Ik heb hem niet nodig voor m’n werk/zaak, dus is het geen probleem. Ik laat hem in ieder geval na een jaar unlocken. Wat ik doe na 2 jaar weet ik nog niet. Dat ligt aan de situatie dan.
    Het lijkt er wel op dat ze bang zijn voor de concurrentie. Ik vraag me af of ze niet het monopolie voor de officiele verkoop gaan verliezen, zoals dat in andere landen ook is gebeurd.

  29. @Marianne: Sterker nog, het lijkt er op dat ze bang zijn dat ze het ding helemaal niet meer mogen verkopen (Apple komt heus met een opvolger tegen de tijd dat de eerste 2-jarige contracten afgelopen zijn uiteraard!)

  30. Heeft geen bal met de IPhone te maken.
    T-Mobile kaartje in drie verschillende merken Gsm’s gehad.
    En bij alle moest ik bij het raam gaan staan om een beetje signaal te krijgen.
    Nu een BigSim van Vodafone en nooit meer problemen.
    Prima gsm en 3G dekking.

    T-Mobile is en bijft ruk, al bieden ze het gratis aan NO WAY voor mij.

  31. Wacht op de nieuwste iphone komt ca met een half jaar en blijven bij tmobile? Het netwerk is niet al te best!!

  32. Ik ben ook weg bij T-Mobile, vanwege het belabberde netwerk. tijdens geprek van kwartier in trein 10x weggevallen !!! weg klant … En al 1,5 jaar beweren dat ze het netwerk verbeteren … schande !

  33. Ik snap niet waar iedereen moeilijk over doet..
    Ik heb altijd goed bereik bij T-Mobile, bijna overal 3G, (ook binnenshuis), en er vallen nooit gesprekken weg, dus kom maar op met die Bose sounddock 🙂

  34. dus een jaar verlengen voor op zn minst 12x 35 euro (30 + 5 btw) ofwel 720 euro voor 50 euro korting op een nieuwe iphone van zo’n 800 euro?…. juist….

  35. Ik vind T-Mobile prima, altijd vriendelijk geholpen en dat bereik heeft echt met de iPhone zelf te maken, had hiervoor een Nokia 6300 met T-Mobile waarmee ik noooooooit last had.. KPN is gewoon te duur, ok misschien iets meer bereik op plekken waar ik toch niet kom.. maar ik hou me hand liever op de knip 🙂

  36. Ik had beter verwacht van T-Mobile. Vind het buitengewoon slecht dat ik niet gewoon overal 3G heb. Was laatst in Groningen, ik mocht mazzel hebben als ik in de stad zelf 3G had. Ook als ik in de trein zit is de 3G verbinding matig. Ik denk eerlijk gezegd dat ze beter iets aan het belabberde netwerk kunnen doen dan dit soort acties. Gewoon overal 3G en bereik, lang leven KPN!

    Gebruik tegenwoordig ook Tethering via mijn oude SE K810i. Vind het nog steeds dom dat ze het niet toestaan.

  37. In plaats van mensen een Bose dock aan te bieden kunnen ze beter nadenken aan de restricties die ze mensen opleggen. Ik heb een 3G sinds 2008 en wilde eigenlijk met hetzelfde abonnement overstappen naar een 3GS. Maar uiteraard kan dat niet met T-Mobile. Nee dan moet je je eigen abonnement doorgeven (wie neemt zoiets nou aan?) en een nieuwe afsluiten voor de 3GS.

    Waarschijnlijk verleng ik ‘m alleen al niet uit principe, omdat men bij T-Mobile achterlijke regels als deze opleggen.

  38. Die actie is niet vreemd.

    Volgens de nieuwe wet is stilzwijgende contactverlenging verboden. De provider zal dus een nieuw aanbod moeten doen om het contract voort te zetten. Dit heeft onze staatssecretaris Heemskerk geregeld. 😀

    Zo kreeg ik vorige maand de aanbieding van XS4ALL om m’n contract een jaar te verlengen. Als vergoeding krijg ik nu 1 maand gratis internet. 😀

  39. Toch leuk om te vernemen dat er mensen zijn die wel bereik hebben met T-Mobile. Ik moet een meter of 500 de woonwijk inlopen om een streepje op mijn scherm te zien verschijnen. Mijn collega moet op zolder gaan zitten maar dan wel met zijn kop buiten het raam. Op mijn werk zijn we onlangs van Vodafone naar T-Mobile overgestapt (ondanks dat ik ze had gewaarschuwd….). Nu word ik door collega’s vanuit de auto gebeld en verbreekt de verbinding. T-Mobile zuigt. Koop gewoon een iPhone in Antwerpen voor 575 euro en gooi er een Vodafone of KPN kaartje in. Ik zit bij Hi want dat kost maar 6 cent per minuut met een abo van 13,95 per maand en dan mag je voor 9,95 per maand onbeperkt internet. Mijn vrouw heeft een simonly van Vodafone en wilde ook internet. Tja mevrouw dan moet u wel een basisabonnement nemen……. (4 keer zo duur!!!). Zij is dus ook overgestapt op Hi.

  40. Ik heb zeer gemengde gevoelens over T-mobile. Het lijkt net of ze met diverse lagen helpdesk’s/klantenservice -aanbieders werken. Een deel inbound (T-Mobile zelf) en een deel outbound (andere klantcontactcentra, zoals SNT, Unamic etc.).

    Ik zit al bij T-Mobile sinds het Ben was en dan ook echt van het eerste uur. Na een kort uitstapje naar Telfort (echt nooit meer) stapte ik met aarzeling terug naar T-Mobile. Ik heb ze twee keer nodig gehad en die twee calls waren prettig; adequaat geholpen, to the point.

    Maar daarna, zowel in de T-Mobile shop in Almere als telefonisch ben ik onheus bejegend terwijl zij met hun iPhonediensten problemen hebben. Ik heb het over het begin toen ik op de eerste dag de iPhone kreeg en 14 dagen moest wachten voordat ik eindelijk kon BELLEN en INTERNETTEN. Oke, goedgemaakt met 1 maand geen kosten. Ik moest zelf een klacht indienen overigens.

    Dan sloot ik voor mijn moeder een abonnement af, met Blackberry Bold. Binnen 7 dagen bedenktermijn (koop op afstand) geannuleerd. Dit was op 1 juni. Na ontiegelijk veel gebeld te hebben, waarbij ik lang in de wacht stond en ook gewoon diverse malen opgehangen werd terwijl ze wat gingen ‘uitzoeken’, is 1 mevrouw zo vriendelijk geweest wel moeite te doen dit uit te zoeken. Want de 270 euro die ik betaald heb, heb ik pas eind november gecrediteerd gekregen. Geen excuses, geen mooi aanbod, helemaal niets. En ik heb dus nu al twee abonnementen lopen bij hen, dus slechte klant? Neh.

    Vervolgens was er dat hele geneuzel over de Belstatus die maanden niet werkte. Ik heb aangetoond dat ik in die periode aanzienlijk hogere kosten had. Dit heb ik aangekaart, waarna ik de volgende reactie kreeg:

    Geachte heer xxx,

    Hartelijk dank voor uw e-mailbericht. Onze excuses voor de verlate reactie; door het groot aantal ontvangen e-mailberichten, konden wij u helaas niet eerder van een gepast antwoord voorzien.

    U geeft aan dat u in aanmerking wil komen voor de coulanceregeling. Vanaf 7 september hebben wij via verschillende media aangekondigd dat u zich kon aanmelden voor de coulanceregeling van de Belstatus. Dit kon door aanmelding via de sms-informatiedienst 4422 of door een e-mailbericht te sturen naar belstatus@t-mobile.nl. Deze informatie stond onder andere op My T-Mobile, het T-Mobile Forum en was te beluisteren via 1202. Klanten die veel ongemak hebben gehad van het niet beschikbaar zijn van de Belstatus, komen in aanmerking voor coulance.

    Aangezien wij in de periode van 7 tot 28 september geen aanmelding van u hebben ontvangen en de Belstatus inmiddels weer beschikbaar is, kunnen we u geen coulance bieden. We hopen dat u inmiddels weer naar tevredenheid gebruikmaakt van de Belstatus.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    T-Mobile Klantenservice BV
    Red: Naam medewerker verwijderd.

    Let op die zin:
    Klanten die veel ongemak hebben gehad van het niet beschikbaar zijn van de Belstatus, komen in aanmerking voor coulance.

    Met andere woorden: omdat ik niet via de door hen opgezette kanalen gereageerd heb, maar het via het normale klachtformulier heb geuit, kom ik niet aanmerking voor de coulanceregeling. De omgekeerde wereld. Ik ben in die maanden +/- 80 euro meer kosten gaan maken. In een antwoord hierop van mij kreeg ik te horen dat:

    U stuurt nog een reactie op het vorige antwoord van T-Mobile. Enerzijds kan ik uw reactie begrijpen. Anderzijds kan ook ik namens T-Mobile geen andere reactie geven dan het antwoord dat u reeds van mijn collega heeft ontvangen. Ik vind het vervelend als het beeld dat u over T-Mobile had hierdoor is veranderd.

    Nou inderdaad, mijn beeld is zeker veranderd. Waar ik eerst gematigd positiever werd en hen ook verdedigde naar buiten toe (Net Promoter, http://www.netpromoter.com/np/index.jsp, ligt vast erg laag bij hen), is mijn positieve beeld afgenomen. Ik heb reeds nu besloten mijn iPhone contract niet te verlengen, ook al geven ze me het volgende toestel gratis.

    Oh en voor de mensen die werkelijk denken dat het toestel de oorzaak is: in Egypte heb ik een Vodafone simkaart aangeschaft en werkelijk waar, mijn iPhone presteerde nog nooit zo snel op internet en nooit 1 call die afgebroken werd. Hoezo derde wereld land?

  41. Doe mij maar instant korting op m’n abbo, als ze me zo nodig willen houden als klant.

  42. ik heb meestal goed bereik, alhoewel niet overal 3g.
    al die providers … allemaal 1 pot nat.

  43. Ik heb geen problemen met T-Mobile, altijd goed geholpen door de klantenservice en zit al 9 jaar bij ze. Wel valt me op dat ik de ene keer 3G heb en de andere keer niet met mijn 3GS terwijl ik met mijn HTC eigenlijk nooit problemen heb gehad. Ligt het dan echt aan TM of toch ook deels aan de Iphone?
    Verder heb ik het idee dat het behoorlijk mode is om TM af te zeiken, als het echt zo bagger zou zijn hadden ze allang geen klanten meer en zouden de zakelijke klanten ook weg zijn.
    En het bereik van VF is wellicht beter, moeten ze er alleen niet elke maand een dag uitliggen want dan heb je er nog niets aan. En toen ze bij het bedrijf van een vriend van KPN naar VF overstapte hebben ze bergen ellende gehad. Op elke provider is wat aan te merken.

    En de ene keer lees ik dat mensen in de randstad prima bereik hebben en de andere keer is het bereik in de randstad ruk????

    Overigens voor de mensen die denken dat KPN de iPhone ook aan gaat bieden, lees dit nog eens: https://www.iculture.nl/51526/kpn-verkoopt-iphone-alleen-aan-trouwe-klanten/

  44. Zoals heel veel mensen hierboven zeggen geld voor mij ook.. Als de iPhone nog steeds exclusief bij T-Mobile is over 1.5 jaar dan houd ik lekker m’n 3GS en jailbreak hem ofzo en stap over op een sim only.. of ik koop de nieuwste ergens los.. loop je in den haag (leidschenveen) en ik heb totaal geen bereik zowel binnenhuis als buitenhuis.. beetje irritant.. 3G bereik is bijna overal brak.. Had hiervoor Telfort en dat bereik was perfect.. overal.. Als ze binnen nu en een jaar of 2 het bereik niet verbeteren denk ik dat T-Mobile heel erg veel klanten gaat kwijtraken.. best triest..

  45. Origineel geplaatst door Patrick H.
    Gebruik tegenwoordig ook Tethering via mijn oude SE K810i. Vind het nog steeds dom dat ze het niet toestaan.

    Dat tetering niet kan moet je bij Apple zoeken, die heeft het sinds kort aangepast. TM was er niet blij mee als je het gebruikte maar deed er voorlopig niets tegen.

  46. Ik ben ook sowieso weg. Het bereik is in mijn woonplaats echt top, maar ik ben vaak in de regio Utrecht, en ook in het land van Maas en Waal, en daar heb ik te vaak een terugval naar GPRS of een gebrek aan dekking. Ook de grote gaten op de A2 (notabene!!!) vind ik een absolute aanfluiting. Verder vind ik de tarieven totaal niet grappig. Ik snap dat het toestel terugverdiend moet worden, maar de gespreks- en sms-kosten buiten de bundel zijn regelrechte diefstal. Iets waarvan bij Neelie de haren in de nek moeten opspringen.

    Wat ik het allervervelendste vind aan dit soort bedrijven is dat er te weinig danwel oneerlijke terugkoppeling (if any) naar de klant is. T-Mobile, ga NU naar je klanten luisteren, investeer dik op het uitbreiden van je datacapaciteit, en ga dat scherp geprijsd in de markt zetten. Maak een toestel duurder, en je maandbedragen lager. Haal dat lachwekkende forum offline, en stel een groep gebruikers samen om constructief te kunnen luisteren naar die klant. En HANDEL ernaar!

    Ik vind het jammer, maar zonder drastische wijzigingen ben ik weg, en ik ben een Ben-klant van het allereerste uur. Oh ja, en de Droid moet ook gewoon naar de NL markt. Klunzen…

  47. Waar wonen jullie?? In de jungle? Ik had 2 jaar geleden ook T-Mobile en nooit problemen met bereik. Daarna Vodafone zonder problemen gehad. Nu iPhone met KPN en ook geen probleem.

  48. ik gebruik T-Moblie al een half jaar. Ik heb meestal wel bereik (randstad) in Almere stuk minder. Maar 3G ontvangst is slecht! 7/8 van de 10 keer heb ik geen 3G ontvangst. Vooral heel vervelend als je het nodig hebt. Voor mij geen T-Mobile meer.

  49. Wat een hoop ergernis. Provider dit, provider dat. Het is ook nooit goed…
    Worden er hier mensen gesponsord door bepaalde bedrijven of zo?

    Ik ben tevreden met mij 3G en 3GS. Ik heb nooit problemen gehad met T-Mobile. Ja, je hebt niet overal 3G dekking, maar is dat bij andere providers wel zo?

    Volgende tel. weer een iPhone? Misschien toch eens een Android proberen? Ik ben er nog niet uit. Er komt nog een hoop moois aan komend jaar.

  50. T-Mobile adviseerde mij buiten te gaan staan om te bellen vanwege het slechte bereik in mijn woonplaats,maar hoe weet ik nu dat iemand mij wil bellen? Ik kan toch moeilijk heel de dag buiten gaan staan, omdat ik anders niet op kan nemen als iemand mij belt.
    T-Mobile is zeer onbetrouwbaar, niet alleen in bereik, maar ook in hetgeen ze beloven!

  51. Wat een gezeur zeg , als de Iphone 4G nou eventueel door KPN of Vodafone geleverd gaat worden zitten al deze mensen hetzelfde forum te bombarderen met al hun ”problemen” met die providers.

    En waarschijnlijk is dan T-mobile weer ineens stukken beter , goedkoper , vriendelijker of wat dan ook….

    Mensen koop wat je wil kopen , maar wees realistisch.

  52. @Peabz21: Nee Peabz, bepaald niet. Maar ik kom nogal eens buiten (vaak blauw of groen, nu is het daar wit) en rijd dan bv. over landweggetjes als de A2 of over het verroeste smalspoor tussen Utrecht en Den Bosch. Je hoeft echt niet in de rimboe te wonen om de 3G, of zelfs alle dekking, van het display te zien verdwijnen.

  53. @Wirehub: Sorry Wirehub, maar dat is gewoon niet waar. TM heeft simpelweg het slechtste netwerk van Nederland. Erg makkelijk om de reageerders hier als eeuwige zeurpieten af te doen zonder dat je enig idee hebt welke ervaringen we met TM en andere providers hebben.

  54. Origineel geplaatst door Bjørn
    Veel netwerk problemen hebben meer te maken met de iPhone. Hou hem maar eens vast aan de bovenkant of aan de onderkant. Dat alleen al kan het verschil zijn tussen goed bereik en totaal geen bereik. Geld overigens ook voor WiFi. Maar dat is de hardware, terwijl ook is de software zat fouten zit. Wanneer is geen service heb is dat 9 van de 10 keer de software die niet doet wat hij moet doen. Wanneer je dat weet heb je ook nauwelijks nog last van een “slechte” dekking van T-Mobile. Nee, ik stap liever over naar een andere telefoon dan naar een andere provider. Hopelijk is er dan ook een telefoon die de pluspunten van iPhone heeft, zonder de minpunten. Of het nou de volgende iPhone wordt of een toestel van een ander merk, maakt me niet heel veel uit. Maar ik weet wel dat ik de 3g goed zat ben en dat ik heel goed zal kijken naar andere telefoons voordat ik een nieuwe neem.

    Niets van waar wat mij betreft. Ik zit met m’n iPhone uit Itali”e bij KPN (Telfort) en heb nooit problemen met ontvangst. Niet met 3G en zeker niet met WiFi.

    Mijn volgende iPhone komt weer uit Italie.

    Ik heb zitten rekenen. Ik ben goedkoper uit dan een toestel bij T-Mobile nemen met abbo. Op basis van 2 jaar contract (I-300 van T-Mobile) ben je goedkoper uit met SIM-only 300 van Telfort en een toestel prijs van 720,00. En dan rekenen ik de brandstof naar Milaan op en neer ook mee.

    En je hebt ook nog een leuke reis met je beste vriend. Laatste keer 3 toestellen gehaald voor broer en een maatje. DAN word het pas ECHT interessant.

  55. Vrijdag nog gebeldt door T-Mobile toen ik klacht had over bereik en 3G in mijn woonplaats.

    Kon per direct contract ontbinden maar moest wel mijn iphone terug sturen… nou dat wou ik niet.

    Krijg nu 3 maanden 50% korting 🙂
    Nu maar afwachten, want er kwamen binnen 3 maanden 6 masten bij voor GSM en 3G 🙂

  56. Origineel geplaatst door G-Riot
    Oh ja, en de Droid moet ook gewoon naar de NL markt. Klunzen…

    Wie is hier nou de kluns? de Droid is een CDMA toestel, heb je veel aan in Nederland!

  57. Ik hoop dat de exclusiviteitsdeal stopt bij het nieuwe model.

  58. Het is wel zo dat ik dol graag een nieuwe iPhone zou willen en mijn contract loopt nog tot 2010 ergens in juni. Maar als mijn 2 jarig Abbo erop zit dan mag ik mijn telefoon toch houden? Of moet de iPhone dan als nog terug als je er al 2 jaar hebt gezeten? Dat zou ook de eerste keer zijn dat een telefoon terug zou moeten na 2 jaar… Want ik ga echt wel naar een andere provider als deze een nieuwe iPhone verkopen. Weten jullie of de telefoon na 2 jaar nog steeds terug moet? Ik vind het onzinnig omdat die prijs vande iPhone er dan al dik uit is toch?

  59. Origineel geplaatst door EricE
    Ben ik de enige die zich dood ergert aan die spotjes op de radio? “En Jan, hoe is het bereik op de Mookerhei?” waarop Jan vrolijk antwoordt ” Prima hoor!”

    Waarschijnlijk.
    Ik zie het voor me:
    Er wordt een man vermist op de Mookerhei die netjes verlengd had maar uiteindelijk toch niet veel bereik had.
    Het kan daar best koud zijn en voor z’n sounddocky zoekt hij nu errug lang snoer…

  60. i think everyone can end thier t-mobile contract as they have made a huge mistake , they promised better coverage with the joining of both the orange and t-mobile networks but it seems all they have done is move everyone onto the t-mobile network and have given back the orange frequencys to save getting a huge fine , this means where orange had full coverage and t-mobile nothing that it will not improve, so in a way t-mobile have broken thier promise of a better coverage and everyone who can prove they have problems should have the right to cancel without any costs, the newsest t-mobile advert showing a man in the water saying t-mobiles coverage goes beyond any other networks is pure bull , well if i want to use my iphone in a duck pond then ok , just start a massive kill the contracts and see what the pinky does ( probably nothing sadly )

  61. @Tim: De telefoon blijft van jou. Je mag er mee doen wat je wilt.

  62. Erg blij met de iPhone, minder met de verbinding/het bereik. Ongeveer de helft van de gesprekken binnenshuis (Tilburg centrum) valt weg, naar ik gehoord heb door het wegvallen van het 3G netwerk. Als dit probleem er niet was geweest, was ik uitermate tevreden geweest. Gezien de functie die een telefoon primair heeft, namelijk bellen, is dit voor mij een nogal zwaarwegend nadeel. Reden voor mij om bij het aflopen van mijn abonnement, op 17 juli 2010, me uitgebreid te oriënteren op de mogelijkheden van een nieuw type iPhone bij andere providers…

  63. €50,- korting op een iPhone van €900,- ?

  64. @Larss , ik begrijp zeker dat het heel teleurstellend is als je problemen met een netwerk hebt , ik wil alleen zeggen dat KPN en Vodafone ook zijn problemen kennen. En ik denk dat het kwa percentage allemaal even erg is.

    De discussie hier lijkt alleen maar te willen bereiken dat T-mobile gewoon nooit goed is en KPN en Vodafone het einde van de wereld voor nu…

    Het dekkingsprobleem wat jij dus aangeeft is achterhaalt , volgens de laatste 2 onafhankelijke KEMA onderzoeken is het T-mobile netwerk bijna net zo goed , het is alleen een ieder zijn persoonlijke ervaring.

  65. T-mobile zuigt. Ik heb een abo gehad maar heb de simkaart maar on de kast gegooid (17 maanden x 20 eurie) omdat ik geen bereik had. En ik woon echt niet op het platte land. Zowel kpn als vodafone heb ik nog nooit problemen mee gehad behalve dan in ondergrondse parkeergarages. T-mobile geeft korting of beltegoed weg om klanten tevreden te stellen maar een klant wil gewoon kunnen bellen. Hoe moeilijk kan het zijn ?! En die zendmasten komen er echt niet!

  66. Gelukkig woon ik niet als al die klagers in een boeren gat waar net het riool is aan gelegd en waar men nog geen kabel tv heeft. Ik heb perfect bereik en ben zeer te spreken over t mobile en m’n iPhone. En blijf ook zeker nog wel bij t mobile zolang ze maar onbeperkt internet aanbieden tegen een vast bedrag.

  67. Andreas

    Praat geen poep joh !

  68. @Andreas: Ik ben blij dat de kelder van je moeder net naast een zendmast staat. Zoals gezegd, er zijn mensen die wel ooit hun woonplaats verlaten. Toch leuk als je dan ook gebeld kunt worden niet?

  69. Wat een kortzichtige reactie als ik één ding verwacht van mijn provider is het dat ik in heel Nederland gewoon bereikbaar ben. En geloof me, als je als ondernemer een klus mis kan lopen, als werkende een telefoontje van een klant of collega, als werkzoekende een telefoontje van een potentiele werkgever, of als vader een telefoontje van het kinderdagverblijf, dan wil je géén T-Mobile.

    Kortzichtig? Als je als ondernemer altijd bereikbaar wilt zijn en je weet dat Tmob geen super bereik heeft, dan neem je toch een KPN abbo. Ik als particulier heb dat probleem niet, dus je hoort mij niet klagen.

  70. Het bereik van de iPhone is niet om over naar huis te schrijven – zelfs buiten in m’n achtertuin (Utrecht centrum) geen 3G – alleen GPRS.

    Binnen regelmatig geen bereik, al vaker over gebeld.

    Ik neig er naar de hele iPhone gedag te zeggen, als zich er een fraaie Android (Nexus? Nieuwe HTC) aandient. En dan duidelijk NIET bij T-Mobile als provider, want die hebben te veel gaten in hun netwerk.

  71. @marcooo: Haha, dit wordt echt te grappig.

    Ik noem vier voorbeelden (er zijn er uiteraard nog talloze meer) en jij pikt de ene eruit waarin je je niet herkent – kop in het zand jongen, goed zo.

    Als je je in jouw leventje geen situatie kunt voorstellen waar je een gesprek niet wilt missen, tja. Laten we zeggen dat ik niet denk dat dat typisch is.

    TM en collega’s hebben 1 belangrijke taak, en dat is zorgen dat de klant kan bellen en gebeld worden. Doen ze dat niet goed dan verliezen ze klanten. Waaronder ondergetekende.

  72. Ik ben t-mobile ook meer dan zat. Ze hebben mij een aanbod gedaan, 6 maanden 50% korting of ontbinden en iPhone terug sturen. Ik heb nog geen keuze gemaakt, maar mijn iPhone is toch beschadigd. Dus ik ga van de zomer als de nieuwe iPhone er is zeggen dat ik m’n contract wil ontbinden en dat ze de iPhone 3GS lekker terug mogen. En dan is het over en uit met t-mobile.

  73. Heb hier in Nijmegen ook een zeer slechte verbinding met Tmob.gelukkig na klagen de hele handel retour mogen sturen en afscheid genomen van dit geboefte! Nu Kpn en een iphone in Belgie gehaald en overal bereik!…het ligt toch echt aan het netwerk,behalve voor een kleine groep die hier druk in de verdedeging zijn :-)….Als je wacht met terugsturen vervalt het aanbod,zou het even goed uitzoeken!

  74. Via deze link kunnen jullie je suggesties sturen naar T-Mobile: https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-contact/veelgestelde-vragen.aspx
    Heb ik ook gedaan, er zijn zo te zien genoeg mensen die het bereik van T-Mobile SLECHT vinden.
    Ik heb thuis ook GEEN bereik, heb T-Mobile meteen hierheen verwezen, zodat ze alle reacties hier kunnen lezen. Of ze de moeite nemen weet ik niet, maar als ze willen veranderen, lijkt het me geen slecht idee.

  75. Ik vind het bereik van T-Mobile ronduit SLECHT! Sta ik in een winkel in het centrum van Hoofddorp; weg bereik! En dat is maar een voorbeeld, zo kan ik er tig noemen

    Kan me herinneren dat de gemeente Haarlemmermeer jaren geleden is gaan dwarsliggen bij het verlenen van vergunningen voor nieuwe opstelpunten mobiele telefonie.
    Dit is op veel plekken in Nederland gebeurt. KPN was de eerste dus die had al een portie staan.
    Misschien is mekken bij gemeente en provincie een betere optie dan bij T-Mobile

  76. Humm alleen als die 50 euro extra korting is!
    Anders niet…!

    Want zoals het er nu staat lijkt het net alsof je het volle pond mag neer dokken met 50 euro korting!

    Maar als ik kan vernieuwen met de gewoon gangbare prijs voor nieuwe contracten met een iPhone 4th generation (niet de 3Gs) en dan nog eens 50 euro korting tjah…

    Kunnen we hieruit afleiden dat er voorlopig nog geen iPhone komt ofzo?

  77. Deze is simpel. “niet geïnteresseerd”

    Ik heb altijd Iphones uit Italie of US/UK gehad gecombineerd met Vodafone. Bereik is mij altijd zeer goed bevallen, bovendien heeft Vodafone een veel sneller datanetwerk.

    Voor de 3GS overgestapt naar T-Mobile, en dat wordt hem niet meer. Wat een slecht bereik, en traag internet. Belachelijk.

  78. Tmobile is wel een afzetter eerste klas. Dus ze willen je de volle pond laten betalen als je abbo afgelopen is en hem verlengt tot de nieuwe uitkomt. Dus geen korting op de maandelijkse abbo kosten. Wat je, denk ik, per maand ongeveer 10 tot 15 euro kan schelen als je de korting op je abbo wel zou krijgen. Dus die 50 euro korting is ook een grap want uiteindelijk betaal je die zelf door de volle pond te betalen voor je verlenging. Of heb ik het mis…???

  79. Ik ben ook voor de 3gs naar tmobile overgestapt van Vodafone , vreselijke groot verschil in bereik qua netwerk, ik hoop dan ook zeer dat Vodafone bij de volgende iPhone ook leverancier is dan ben ik weer weg bij tmobile en daar zal een korting of een speakerset niets aan veranderen een beter netwerk wel maar dat zie ik er niet van komen helaas.

  80. Ik heb een 3G en in de loop van het komend jaar loopt mijn 2-jarig abbo bij T-Mobile af. Ik wil bij verlenging (of een nieuw contract) een 3GS, en niet met een luizige 50 euri korting op de nieuwprijs. Misschien is er tegen die tijd wel weer een nieuw model verkrijgbaar. De dekking van T-Mobile is inderdaad zwak en hier en daar in het land echt shit.

  81. Woon in Limburg met giga slecht 3G bereik. Nooit, maar dan ook nooit meer T-mobile. Hadden in totaal 3 abo’s. alle drie opgezegd. Had bijna de Iphone weggegooid van ergernis. Ik krijg het idee dat je na verbruik van een gering aantal KB’s gewoon wordt geknepen. Het valt in ieder geval op. Nou ik moet tot augustus uitzingen. Indien iemand die prul wilt kopen hoor ik het graag

  82. Wat ben ik toch blij met mijn Belgische iPhone en KPN. Echt nog nooit in Nederland een ontvangst probleem gehad. Met T-Mobile zou ik hier in huis en op kantoor geen ontvangst hebben gehad. En wie kletst hier nu over dat het apparaat draaien al ontvangstproblemen oplevert. Bullshit!
    Apple heeft wel een voorkeur voor de slechtste providers, maar die zullen wel meeste geld opleveren.

  83. Geweldig om te zien dat ik niet de enige ben met een slecht bereik. T-Mobile heeft gewoon een probleem blijkt wel uit bovenstaande reacties. Mij zien ze echt noooooooit meer terug. KPN ben ik ook geen grote fan van maar met Hi heb ik overal bereik en stukken goedkoper dan Vodafone want als je dan wil internetten moet je overstappen op een veel te duur basisabonnement.

  84. Ik neem aan dat er best wel een woordvoerder van Tmobile dit leest, wellicht kan deze (met alle respect)
    deze berichten ter harte nemen en/of liefst commentaar geven.
    Ik bedoel als Tmobile het oplost hoeft er niemand weg daar.

    Succes en fijne kerstballen

  85. T-mobile hoeft niet bepaald bang te zijn voor concurrentie van KPN voor het verkopen van iPhones. Ik heb ze net gebeld voor het verlengen van mijn abbonnement en gevraagd naar hun plannen om iPhones te gaan verkopen. Die 150 toestellen die ze hadden zijn allang uitverkocht en ze gaan ze nooit meer verkopen, aldus de mevrouw aan de telefoon, want: het zijn slechte toestellen (is ook al in Radar geweest), je hebt een Apple nodig om er iets mee te kunnen configureren en je kan er niets mee wat met eeen ander toestel niet ook kan. Wat een onzin bij elkaar!

  86. @Hillechien: Haha, dus KPN is er pas na verkopen van die partij van 150 toestellen achtergekomen dat het tóch eigenlijk best een slecht toestel is. Tja, is ook een standpunt.

  87. Dit soort acties/enquetes van T-Mobile lijkt mij logisch als men weet dat het eerste 4G-netwerk ter wereld onlangs actief is gesteld in Stockholm. Telia (een global partner van KPN!!) is eigenaar van dit netwerk. Ericsson is de leverancier van dit netwerk. Toevallig is Ericsson, naast Philips en Siemens ook één van de grootste leveranciers van KPN. Aan de andere kant van de oceaan is Apple thans druk met het testen van de nieuwe (4G) iPhone op het Verizon mobiele netwerk (dat zijn de geruchten tenminste). KPN zet naast het aanbieden van mobiele diensten tevens grote stappen op het gebied van mobiele content en diensten (denk aan Digitenne). T-Mobile heeft dit (nog) niet. Met het 4G-netwerk zullen wij consumenten eindelijk optimaal kunnen genieten van vloeiende mobiele streams van 100 – 150 Mbit per seconde. Dit is thans nog allemaal een grote frustratie omdat het huidige 3G-netwerk wel max. 7 Mbit per seconde beloofd maar in de praktijk meestal maar de helft daarvan aan resultaat geeft op onze toestellen (als je al 3G bereik hebt!?).

    T-Mobile voelt de bui al hangen en vreest voor een groot verloop naar de concurrent wanneer de 4G iPhone op de markt komt. Het zal Apple namelijk worst zijn via welk verkoopkanaal de distributie van hun nieuwe iPhones zal gaan, zolang zij maar genoeg winst genereren. Overigens denk ik zelf niet dat de klachten over de telefoonfunctie van de iPhone 3G(s) aan het netwerk ligt. Dit ligt gewoon aan de functionaliteit van de iPhone zelf. Voor die mensen die ontevreden zijn over het slechte (telefoon)bereik zou ik adviseren om 3G uit te zetten en puur via GPRS te bellen. Maak je heel veel gebruik van mobiel internet en je hebt constant problemen met 3G bereik dan overstappen op andere provider die beter presteert op dit gebied (Vodafone of KPN).

    Naast een i-300 abbo bij T-Mobile heb ik tevens een Vodafone Basis met Zorgloos Internet abbo. Ik heb via het programma Speedtest (Xtreme Labs) op beide netwerken de 3G en GPRS snelheden getest. Het Vodafone netwerk presteert op beide standaards beter moet ik eerlijk bekennen (ongeacht de lokatie waar ik en mijn iPhone zich bevinden). Mijn toestel is simlock-vrij dus kan ik makkelijk switchen wanneer ik mij in een gebied bevind waar T-Mobile een slecht bereik geeft. Dit zou eigenlijk niet hoeven geef ik toe maar ik roei met de riemen die ik heb denk ik dan maar. Wat mij wel aanspreekt van T-Mobile is hun FUP voor download limits. Ik gebruik gemiddeld zo’n 2 Gb per maand en ik heb T-Mobile nog nooit hierover gehoord of extra kosten in rekening gekregen. Ik vrees dat dit bij de andere providers anders is maar weet dit uiteraard niet zeker.

    Ik ga dus voor netwerkkwaliteit, -snelheid en geen datalimits als het om de keuze van provider gaat. Al die acties met “gratis” toestellen enz. kunnen mij gestolen worden aangezien bewezen is dat deze premiums gewoon verpakt zitten in de maandelijkse abbo-kosten. Klantenservice is een vies woord bij vrijwel alle bedrijven; de belangen van het bedrijf staan immer boven die van de consument wat ze ook beweren of beloven. Alleen als je een kort lijntje hebt met Kassa of Radar krijg je wel zaken gedaan heb ik gemerkt.

    Advies aan Mark: even wachten op de ontwikkelingen en kiezen voor de maandelijkse verlenging zodat je snel en zonder extra kosten kunt overstappen!

  88. @Kraantje94: Da’s leuk, maar
    1) het eerste dat TM gedaan heeft na het opkopen van Orange is het uitschakelen van hun masten. Idioot gedrag waarvoor ze inmiddels ook op de vingers zijn getikt
    2) wat voor reden het ook heeft, TM is gewoon geen goed netwerk. Al had KPN steun van Tinkerbell en TM last van trollen, dan nog zou ik naar KPN verhuizen op 12 aug a.s. De reden interesseert me echt geen drol.

  89. Het klonk leuk voor T-mobile…zoveel nieuwe klanten erbij door de iPhone. Helaas hebben al deze nieuwe klanten aan den lijve ondervonden hoe slecht het T-mobile netwerk is. Als T-mobile dit niet supersnel op behoorlijk niveau brengt zijn deze klanten ook zo weer weg en blijven ze dat ook…heeft T-mobile te vroeg gepiekt?

  90. @iPhonist von Gates:
    Een leuke toevoeging, Vodafone heeft een (groot) aandeel in Verizon.

    @ NtPhase
    De klanten die naar TMobile overstapten van KPN & Vodafone, hebben al bewezen hoe gemakkelijk ze weer terug te “winnen” zijn. Er is geen loyaliteit naar TMobile. Ik zou daar als bedrijf ook angstig voor zijn.

  91. Zodra mensen de keuze hebben gaan ze weg bij T-mobile daar hoef je geen enquete voor te houden.. Hopelijk biedt KPN in juli ook de nieuwe iPhone aan, dan ben ik namelijk snel weg. De enige manier klanten te behouden is om wederom alleenrecht te krijgen.

  92. Het T-Mobile netwerk is wel degelijk vele malen slechter dan dat van KPN. Voorheen was het een vermoeden, maar sinds mijn iPhone officieel sim lock vrij is gemaakt heb ik ze eens goed naast elkaar kunnen houden. Bijvoorbeeld in de trein van Den Haag naar Utrecht zitten er behoorlijk veel gaten in de T-Mobile 3G dekking, met de KPN sim in m’n iPhone op het hele traject goede 3G ontvangst.

    Maar daarnaast is het dataverkeer ook veel sneller. Met de T-Mobile sim stond een uitzendinggemist filmpje dik 2 minuten te bufferen en met de KPN sim beginnen de filmpjes al na iets van 20 a 30 seconde te spelen.

    Dat het voornamelijk de iPhone gebruikers zijn die klagen, komt natuurlijk omdat deze het meest gebruik maken van mobiel internet en dan maakt het wel degelijk uit of je wel of geen 3G ontvangst hebt. Het gros van de T-Mobile gebruikers maakt daar geen gebruik van en belt en sms-t voornamelijk en dan maakt het niet veel uit of je 2G of 3G ontvangst hebt.

  93. Shit man wat zeur je nou, bij alle andere providers heb je geen belstatus en worden alle minuteen afgerond waardoor je al bijna 25%weg gegooid hebt. Geef mij maar T-mobile.@Roeland:

  94. Het doet mij deugt dat er zoveel mede mensen zijn die dezelfde problemen hebben met het T-mobile netwerk.
    Het plotseling wegvallen van het bereik tijdens bellen, in winkels en gebouwen helemaal GEEN bereik, enz.
    I-phone is een prachtige telefoon maar een slechte provider verpest veel plezier.
    Veel beloven en vervolgens niet leveren = VEEL geld verdienen = oplichting.

  95. @DeReuf: Het prob leem ligt echt niet alleen aan T-Mobile – Ben zelf ook nog in het bezit van mijn oude Samsung Omnia en als ik daar mijn simkaart in doe, heb ik echt goed bereik. Maar in de Iphone valt het bereik dan wel weg.
    Ik zie hier mensen staan die dan liever naar de KPN overstappen omdat daar het bereik beter zou zijn . Nou ik werk bij KPN/Hi en je moest eens weten hoeveel mensen er geen bereik hebben.

    Zelf woon ik in een buitengebied midden op de veluwe, en ik kan binnen bellen en op 3G zitten, niet altijd optimaal maar toch

  96. mensen, we hebben allemaal een contract met t-mobile
    daarin beloven zij ontvangst en jij beloofd op tijd te betalen
    als zij niet leveren plegen ze contractbreuk, net zo als wanneer jij niet betaald
    over contractbreuk staan heel duidelijke regels in de wet
    dus: als je geen ontvangst hebt, ga een procedure aanspannen tegen t-mobile, je hebt recht op producten waar je voor betaald geleverd te krijgen en anders pleegt de ander contractbreuk
    en ga niet in op hun aanbod het contract op te zeggen
    had men eerder moeten bedenken dat ze op die plek geen dekking hebben als ze jou contract aansmeren

  97. iPhone Club bezoekers,

    Ik heb net T-Mobile gebeld. (Geloof me ik heb ze echt gebeld met de 0800 nummer bestaande klant: 0800-8104) Het klopt allemaal. Wij zijn door een mederwerker van T-mobile gebeld. En Ja, je krijgt de iPhone 3Gs gratis. Ik zei: hoef ik echt en ook echt GEEN geld te betalen?, zij zei: je moet helemaal niks betalen GEEN CENT, het is gratis, Alleen je contract word verlengt.

    Zij zei: dat ze ook niet wist wanneer de nieuwe iPhone komt, dat zegt Apple wel. Ze weten het niet.

    Pats Boem, klaar. That’s it. Degene die het niet geloven, bel T-mobile zelf wel, dan krijg je dezelfde antwoord. Klaar.

  98. En ja, ik heb net de iPhone 3Gs besteld via de http://www.aflevertijd.nl/afspraak/ Ik had een sms van hun gekregen dat ik via deze site moest bestellen. Nogmaals ik krijg de iPhone 3GS gratis, hoeft niks te betalen Ik moest ook een aflever datum kiezen, jammer dat ze niet op vrijdag kunnen leveren, ik heb dan op 16 februari gekozen, want anderen dagen konden ze niet leveren. Oja had ook gevraagd aan haar of ze aflevertijd.nl kennen, ze zei: ze werken same met de bedrijf, alle bestellingen op de site word via aflevertijd.nl bezorgd.

  99. Ik ben eindelijk van T-Mobile af na 5 maanden brieven schrijven en bellen, mocht ik het contract ontbinden, dit omdat er op mijn werk (Den Haag) geen bereik was en al helemaal geen 3G, hierop wilden ze de iPhone 3G terug en daar was ik het weer niet mee eens omdat ik netjes voor de iPhone had betaald, namelijk 60 euro (10 euro korting na lang aandringen van de verkoper) gingen ze acoord nadat ik aangaf dat als ze accoord gaan met een ontbinding anders ik de 60 euro + de 25 euro aansluitkosten + de 29,95 x 5 terug wilde mocht ik het toestel houden. Nu een Vodafone Super Sim, overal bereik 100% GSM en 100% 3G verbinding. Simlock vrij dit uit coulance werdt er een bericht gestuurd naar Apple voor een unlock in iTunes.

    Lekker goedkoop bellen nu 13,49 met 200 minuten bellen en 400 SMS/MMS en onbeperkt internet 3,6 Mb dit in tegen stelling van T-Mobile 2 Mb.

  100. Ook als ik bij T-Mobile zou blijven dan zou ik gek zijn om nu al te gaan verlengen. Over een paar maanden wordt er een nieuwe iPhone aangekondigd en zit je weer met een verouderede iPhone.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.