Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 11 reacties
Sander
Ze kunnen beter aan de bereikbaarheid werken… vergeleken met andere providers vind ik het persoonlijk nogal FLUT!
Djenghis iKhan
Sukkels. Dat ze eerst es zorgen dat die Belstatus een keer realtime / up to date is… Sowieso had ‘t van klantgerichtheid getuigt als ze deze eerst zelf hadden ontwikkeld. Nog ‘n paar maandjes en ik ben van T-Mobile af! Hopen dat ik de nieuwe 4G dan elders kan krijgen…
@Sander: Daar zijn ze mee bezig, had je kunnen weten.
Ik snap dat mensen dit item aangrijpen om hun algemene frustraties over T-Mobile weer eens te dumpen, maar zullen we het hier over de apps hebben? Voor klachten dat je in je achtertuin maar één streepje hebt kun je beter in dat T-Mobile-forum terecht, bij een topic dat erover gaat.
thumper_uk
Beetje laat bij t-mobile alle ander iphone netwerks heeft een app vanaf het eerst jaar , maar dit is t-mobile
@thumper_uk: Ah, dan heb ik de KPN-app gemist. Waar heb je die gezien?
Jens Kortmeijer
Zonder zelf de querulant te willen uithangen, valt mij op dat T-Mob een enorm optimistisch zelfbeeld heeft.
Kennelijk loopt er iemand nogal heftig te propageren dat ze “dichterbij de klant” moeten zitten, of marketingspinsels van dezelfde strekking te verkondigen.
Maar alle fora en blogs die ze dan (steeds weer in vriendelijk roze…) optuigen verworden meestal snel tot een centrum van hoon, geweeklaag en spot.
Gal-putjes die dan maar snel weer gedicht worden.
Tragisch maar begrijpelijk als het eigenlijke klachten-kanaal niet werkt.
Roeland
Wat ik persoonlijk graag zou willen weten is wanneer ze de TETHERING gaan aanbieden. Vooral met die iPad wordt dat natuurlijk interessant. Het kan je zomaar ff 130 eu besparen, door je iPad wifi met je iPhone te gebruiken voor internet.
Trouwens, Gonny, is jouw iPhone eigenlijk gejailbroken? Zodat je bijv. MyWi kan gebruiken?
Patty
Lauwe boel, laat ze liever iets aanbieden waar we wel iets aan hebben…
Wat is er mis met de mobypicture-app?? Waarom gaat mobypicture deze samenwerking aan? hadden dit nodig?
Ruben
Schoenmaker blijf bij je leest (of zoiets). Zoals anderen ook al opmerkten; laten ze eerst maar eens hun telecom zaakjes op orde krijgen voordat ze apps gaan maken waar bijna niemand op zit te wachten. Heeft er echt iemand behoefte aan het zoveelste sociale netwerk / online storage geneuzel?
Cloverfield
Origineel geplaatst door Patty Dat ze eerst es zorgen dat die Belstatus een keer realtime / up to date is… Sowieso had ‘t van klantgerichtheid getuigt als ze deze eerst zelf hadden ontwikkeld. Nog ‘n paar maandjes en ik ben van T-Mobile af! Hopen dat ik de nieuwe 4G dan elders kan krijgen…
?
Leer je mening eens te onderbouwen. Je spreekt over “we”, wie bedoel je dan? Of bedoel je dat je graag je ongefundeerde mening op iedereen toepast?
Er zijn ongetwijfeld mensen die hier wel behoefte aan hebben, anders zou t-mobile de moeite niet doen.
Persoonlijk zie ik hier overigens ook geen heil in. Een foto uploaden kan prima met de facebook app zelf, of desnoods een van de andere handvol klonen.
Ze kunnen beter aan de bereikbaarheid werken… vergeleken met andere providers vind ik het persoonlijk nogal FLUT!
Sukkels. Dat ze eerst es zorgen dat die Belstatus een keer realtime / up to date is… Sowieso had ‘t van klantgerichtheid getuigt als ze deze eerst zelf hadden ontwikkeld. Nog ‘n paar maandjes en ik ben van T-Mobile af! Hopen dat ik de nieuwe 4G dan elders kan krijgen…
@Sander: Daar zijn ze mee bezig, had je kunnen weten.
Ik snap dat mensen dit item aangrijpen om hun algemene frustraties over T-Mobile weer eens te dumpen, maar zullen we het hier over de apps hebben? Voor klachten dat je in je achtertuin maar één streepje hebt kun je beter in dat T-Mobile-forum terecht, bij een topic dat erover gaat.
Beetje laat bij t-mobile alle ander iphone netwerks heeft een app vanaf het eerst jaar , maar dit is t-mobile
@thumper_uk: Ah, dan heb ik de KPN-app gemist. Waar heb je die gezien?
Zonder zelf de querulant te willen uithangen, valt mij op dat T-Mob een enorm optimistisch zelfbeeld heeft.
Kennelijk loopt er iemand nogal heftig te propageren dat ze “dichterbij de klant” moeten zitten, of marketingspinsels van dezelfde strekking te verkondigen.
Maar alle fora en blogs die ze dan (steeds weer in vriendelijk roze…) optuigen verworden meestal snel tot een centrum van hoon, geweeklaag en spot.
Gal-putjes die dan maar snel weer gedicht worden.
Tragisch maar begrijpelijk als het eigenlijke klachten-kanaal niet werkt.
Wat ik persoonlijk graag zou willen weten is wanneer ze de TETHERING gaan aanbieden. Vooral met die iPad wordt dat natuurlijk interessant. Het kan je zomaar ff 130 eu besparen, door je iPad wifi met je iPhone te gebruiken voor internet.
Trouwens, Gonny, is jouw iPhone eigenlijk gejailbroken? Zodat je bijv. MyWi kan gebruiken?
Lauwe boel, laat ze liever iets aanbieden waar we wel iets aan hebben…
Wat is er mis met de mobypicture-app?? Waarom gaat mobypicture deze samenwerking aan? hadden dit nodig?
Schoenmaker blijf bij je leest (of zoiets). Zoals anderen ook al opmerkten; laten ze eerst maar eens hun telecom zaakjes op orde krijgen voordat ze apps gaan maken waar bijna niemand op zit te wachten. Heeft er echt iemand behoefte aan het zoveelste sociale netwerk / online storage geneuzel?
?
Leer je mening eens te onderbouwen. Je spreekt over “we”, wie bedoel je dan? Of bedoel je dat je graag je ongefundeerde mening op iedereen toepast?
Er zijn ongetwijfeld mensen die hier wel behoefte aan hebben, anders zou t-mobile de moeite niet doen.
Persoonlijk zie ik hier overigens ook geen heil in. Een foto uploaden kan prima met de facebook app zelf, of desnoods een van de andere handvol klonen.