Reacties voor: T-Mobile ziet klantenbestand groeien door introductie iPhone 4

T-Mobile heeft nieuwe financiële en gebruikerscijfers over het derde kwartaal van 2010 gepubliceerd.
Michel Lusthof -

Reacties: 40 reacties

  1. Dat is dan waarschijnlijk tevens het laatste kwartaal dat dit gebeurt.

  2. Denk niet da T-Mobile zich druk hoeft te maken dat mensen massaal overstappen naar KPN of Vodafone, om een iPhone aan te schaffen. Tenminste als men rekenen kan.

  3. ik denk dat het straks ook wel weer zal dalen bij t-mobile, als ze zo met hun prijzen blijven stunten… zeker nu kpn, vodafone, mtv mobile en Hi ook mee gaan doen.
    wel zullen nog veel mensen bij t-mobile blijven als ze onbeperkt data blijven hanteren…

  4. Tenzij T-Mobile door Vodafone wordt overgenomen en de netwerken samengevoegd worden, neem ik nooit meer een abonnement bij T-Mobile.
    Wat een poep bereik.

  5. Origineel geplaatst door Marcel Rummens
    Wat een poep bereik.

    Origineel geplaatst door Pim Brussee
    Denk niet da T-Mobile zich druk hoeft te maken dat mensen massaal overstappen naar KPN of Vodafone, om een iPhone aan te schaffen. Tenminste als men rekenen kan.

    Het is idd niet altijd de prijs die bepalend is, bereik is waarschijnlijk een nog grotere beslissingsfactor.

  6. Overstappen van Hi naar TMobile was mijn grootste fout ooit. Koin na maanden klagen onder mijn contract uit. Moest welliswaar iPhone inleveren (na terug eisen aankoopbedrag) maar de kosten van een simlockvrije iPhone 4 via Iphone service point stonden in geen vergelijk met het altijd bereikbaar zijn, overal bereik hebben én 3G. Met Hi ontvang ik zowel alle sms’jes als alle oproepen…..

  7. Gebruik sinds medio 2008 een iPhone, en heb zo goed als geen last van het wegvallen van 3G. In tegenstelling tot mijn broer die daar met zijn KPN abo veelvuldig last van heeft.

  8. Origineel geplaatst door controleur
    Het is idd niet altijd de prijs die bepalend is, bereik is waarschijnlijk een nog grotere beslissingsfactor.

    En DAAROM ben ik godzijdank bij T-Nobellen WEG

  9. Inderdaad met controleur eens, ik kan nu een weloverwogen keuze maken, aangezien ik niet veel data verbruik met mijn 3G, meer via WiFi, denk ik dat ik ga overstappen naar VF. Snellere internet en beter bereik. Hoop ik althans.

  10. Ik heb 2 jaar VF gehad. Eerlijk is eerlijk: nooit problemen met bereik, nergens in het land, supersnel internet, goede service.

    VF heeft echter voorwaarden gewijzigd. Internet maar 1GB… zeer vervelende voorwaarden… Bel te goed maar 2 maanden meenemen en eerst verbruik je je maand tegoed..

    Ik heb uiteindelijk besloten om toch abo te verlengen met iPhone4 en even kijken hoe dat allemaal in praktijk gaat werken. Snelheid van Internet was de doorslaggevende factor, maar als blijkt dat ik moet bijbetalen (aan mijn nu al peperdure abo) of andere hinder ondervind, dan ben ik weg.

  11. 98 miljoen winst op 450 miljoen euro omzet.
    Dat is toch ruim 21%. Daar zijn veel bedrijven jaloers op volgens mij.

    Dan zouden ze m.i. toch wel eens wat meer in hun netwerk mogen investeren. Ik ben tegenwoordig al blij als ik gewoon kan bellen met T-Mobile en m’n gesprekken niet continu wegvallen.
    Een gemiddeld gesprek in de auto via T-Mobile valt na 10min weg omdat je even buiten bereik van een mast bent. Als je gesprekspartner dan ook in de auto zit en ook belt via T-Mobile dan haal je de 10 min probleemloos praten niet eens.

    Om het over de overal 3g ontvangst het maar niet te hebben

  12. Ik kan het iedereen afraden

  13. Origineel geplaatst door Marcel Rummens
    Tenzij T-Mobile door Vodafone wordt overgenomen en de netwerken samengevoegd worden, neem ik nooit meer een abonnement bij T-Mobile.Wat een poep bereik.

    Toch mooi dat ik thuis geen bereik heb met Vodafone en KPN en wel volle bak (ook 3G ) met T-Mobile. Niks te klagen dus

  14. 98 miljoen winst op een omzet van 450 miljoen.
    Absurd. En dan zeker geen geld hebben voor een fatsoenlijk netwerk met een fatsoenlijke dekking……

    Hoeveelste keer bash ik nu T-Mobile?
    Ik raak de tel kwijt.
    Ik hoop dat mijn grote held Youp nog lange tijd flink doorgaat met hakken.

  15. Blijft altijd zeer persoonlijk dit soort dingen en wordt een beetje moe van de mensen die doen alsof iedereen problemen zou moeten hebben met T-mobile.
    Zeer veel mensen zijn wel tevreden over het bereik en hebben zo goed als altijd wel 3G. Dat niet iedereen het heeft en op plekken komt/woont waar T-Mobile minder bereik heeft is klote en dan zou ik ook overstappen. Maar er zijn ook ontzettend veel mensen die last hebben van Vodafone/kpn.
    Eigenlijk het enige wat je op internet leest zijn de klagers..want waarom zouden mensen die tevreden zijn helemaal het internet opzoeken om te zeggen dat ze tevreden zijn. Zo werkt het nu eenmaal.
    Ik heb nu Vodafone Sim only, maar was ook altijd zeer tevreden met T-mobile.
    Ik ga volgende keer in elk geval voor T-mobile..wil op zijn minst onbeperkt internet.

  16. Ook ik zal niet bij T-Mobile blijven, voor vergelijkbare kosten ben ik liever gewoon goed bereikbaar. De datalimiet heb ik geen probleem mee, was al geen grootverbruiker.

  17. Origineel geplaatst door Daejji: Blijft altijd zeer persoonlijk dit soort dingen en wordt een beetje moe van de mensen die doen alsof iedereen problemen zou moeten hebben met T-mobile.
    Zeer veel mensen zijn wel tevreden over het bereik en hebben zo goed als altijd wel 3G. Dat niet iedereen het heeft en op plekken komt/woont waar T-Mobile minder bereik heeft is klote en dan zou ik ook overstappen. Maar er zijn ook ontzettend veel mensen die last hebben van Vodafone/kpn.
    Eigenlijk het enige wat je op internet leest zijn de klagers..want waarom zouden mensen die tevreden zijn helemaal het internet opzoeken om te zeggen dat ze tevreden zijn. Zo werkt het nu eenmaal.
    Ik heb nu Vodafone Sim only, maar was ook altijd zeer tevreden met T-mobile.
    Ik ga volgende keer in elk geval voor T-mobile..wil op zijn minst onbeperkt internet.

    Helemaal met je eens, teveel geklaag maar dat is normaal, in NL klagen over alles zelfs als je het beter hebt dan de ander ga je klagen.

  18. Nu nog normale prijzen dan is het helemaal goed. Zo’n 30euro vind ik nog steeds veel geld zij verdienen daar 20euro aan Nedereland word wakker

  19. Wat een onzin dat je niet zou mogen klagen. Als iets niet goed is dan mag je klagen en als na ettelijke keren aangeven er nog steeds geen oplossing is dan mag je blijven klagen. Een auto die een paar keer per dag zomaar uitvalt is ook onacceptabel, waarom mag mijn bereik dan wel een paar keer per dag wegvallen. Zelfs als ik niet van locatie verander. Voor 45 euro in de maand mag ik verwachten dat mijn iPhone op t-mobile doet wat hij moet doen, kunnen bellen. Als die basisfunctie er niet is klaag ik. En met mij vele anderen. De mensen bij wie alles prima werkt mogen in hun handjes knijpen maar laat de klagers vooral klagen, dat lucht soms lekker op.

  20. Ik wens iedereen die nu eindelijk kan overstappen heeeeel veel plezier. Wat een gezeur lees ik hier altijd over t-mobile. Wat fijn dat het nu eindelijk kan. Nu maar hopen dat het het jullie op gaat leveren wat jullie er van denken, het is immers overal wat!!

    Ik blijf bij t-mobile ben dik tevreden over het product tegen een redelijke prijs en geen limieten.

  21. Ben onlangs overgestapt van T-Mobile naar Vodafone. Ben ik tevreden over, internetsnelheid lijkt duidelijk beter. Maar over die zgn super-dekking van Vodafone: soms is het beter, soms slechter. Bij vrienden in Leiden-Zuid heb ik nu wel 3G, maar in een snackbar in Leiden-Centrum waar ik vaak kwam bij Vodafone niet meer. Treintraject Utrecht-Leiden, vroeger bij T-Mobile niet fijn, is nu prima, maar bij Vodafone valt op de lijn Utrecht-Amsterdam, toch geen boemelritje ergens in de polder, even buiten Utrecht 3G weg.
    Gemiddeld waarschijnlijk beter, maar je moet niet overdrijven (niet negatief bij T-Mobile en niet al te juichend bij Vodafone)

  22. Origineel geplaatst door trip
    98 miljoen winst op een omzet van 450 miljoen.Absurd. En dan zeker geen geld hebben voor een fatsoenlijk netwerk met een fatsoenlijke dekking……Hoeveelste keer bash ik nu T-Mobile?Ik raak de tel kwijt.Ik hoop dat mijn grote held Youp nog lange tijd flink doorgaat met hakken.

    En hier sluit ik me bij aan!!!

  23. Als je geen problemen hebt met een datalimiet
    wat doe je dan met Iphone?? alleen nu.nl
    bekijken ben geen groot gebruiker maar toch 2 gig
    laatste maand verbruikt.
    Blijf lekker bij T-Mobile heb geen problemen met bereik

  24. Nou…ik zou geen problemen hebben met een datalimiet…want het meeste doe ik toch thuis met wifi

  25. @trip: Alsof ze daar niet mee bezig zijn? Jij denkt; ‘hoppa! Het netwerk is in een seconde verdubbeld qua bereik’

    Kom op, denk even na voordat je een reactie plaatst.

  26. Onbeperkt Internet van T-Mobile is geen kunst, je hebt toch bijna nergens 3G dekking.

    79000 mensen die er in zijn gestonken. Net als ik

  27. 79.000 – 1, heb vandaag mijn abo telefonisch opgezegd. Dag slechte service.

  28. Ik gun t-mobile meer dan die andere geldwolven

  29. Nou… Ben sinds gister weg bij T-Mobile en heb mijn Abbo verlengd bij KPN met een iPhone 4 32GB 🙂

  30. Origineel geplaatst door Matti
    Origineel geplaatst door Marcel RummensTenzij T-Mobile door Vodafone wordt overgenomen en de netwerken samengevoegd worden, neem ik nooit meer een abonnement bij T-Mobile.Wat een poep bereik.Toch mooi dat ik thuis geen bereik heb met Vodafone en KPN en wel volle bak (ook 3G ) met T-Mobile. Niks te klagen dus

    Ik heb thuis ook volle bak, zelfs op 3G.
    Maar ik kan niet bellen of gebeld worden met die volle bak op 3G.
    Het is maar hoe je het bekijkt.

    Origineel geplaatst door ProMac
    Nou… Ben sinds gister weg bij T-Mobile en heb mijn Abbo verlengd bij KPN met een iPhone 4 32GB

    Hoe heb je dat gedaan? want ik krijg geen voet aan de grond bij dat misselijk makend bedrijf.

  31. Ben blij met Tmobile qua kosten (oude bedragen) maar de dekking zou inderdaad wat beter kunnen. Zelf ook al een paar keer hun speciale pagina ingevult met locaties van slechte of zelfs helemaal geen dekking.

  32. @vuurvreter: hoe bedoel je? Weggaan bij TM of de iPhone met een Hi abbo? 🙂

  33. Nu zorgen dat T-mobile datadekking heeft. Wat een drama is dat met T-mobile. Ik zit mijn contract uit en dan ben ik weg.

  34. Origineel geplaatst door ProMac
    @vuurvreter: hoe bedoel je? Weggaan bij TM of de iPhone met een Hi abbo?

    Ik bedoel hoe je contract hebt kunnen ontbinden, het wil mij maar niet lukken om een stap verder te komen dan de persoon op de klantenservice.

    Je kunt wel klagen bij T-M, maar de persoon die je dan belt heeft geen bevoegdheid en kan of wil je niet doorverbinden naar iemand met een beslissings bevoegdheid.
    En dat wil ik graag weten hoe je het voor elkaar hebt gekregen.

  35. Origineel geplaatst door Matti
    Origineel geplaatst door Marcel RummensTenzij T-Mobile door Vodafone wordt overgenomen en de netwerken samengevoegd worden, neem ik nooit meer een abonnement bij T-Mobile.Wat een poep bereik.Toch mooi dat ik thuis geen bereik heb met Vodafone en KPN en wel volle bak (ook 3G ) met T-Mobile. Niks te klagen dus

    Hier (diverse plekken in Zeeland*) zelfde verhaal: slecht tot géén bereik met Kpn en Voda, weinig tot geen klachten over bereik met T-mobile!
    Verder ben ik helemaal niet kapot van de bedrijfscultuur van Voda en Kpn, wat voor mij al begint met hun vervelende ‘ klantenservice‘, of eerder gebrek daaraan…
    Dus ik ben weer tevreden terug bij T-mobile!

    *en ik weet wel: wie gaat dáár nu wonen…? Oké, dat is ook al erg genoeg, zónder gebrekkig bereik…

  36. Ik ben er een van die een iPhone 4 abbonement heb afgesloten bij T-Mobile waar ik na bijna drie maandeb nog steeds tevreden over ben en niet veel last heb van wegvallen van het 3g netwerk.

  37. Ik ben het eens met Daejji, waarom blijven mensen doorgaan over het bereik van T-mobile? Ik heb hier eerder dit jaar ook last van gehad, maar dat is nu opgelost en ik ben hiervoor genoeg gecompenseerd. Dat het bereik van KPN of Vodafone beter is klopt niet. Ik heb prive ook KPN gehad, en Vodafone zakelijk, beide netwerken waren minder snel dan T-mobile. KPN bijvoorbeeld had minder bereik dan T-mobile (in Den Haag centrum) en vodafone had een trager 3G netwerk. Ik ben nu ongeveer 8 jaar klant bij T-mobile en ben zeer tevreden over de service! Ik hoop dat ze een deel van de winst gebruiken om het netwerk nog beter te maken, om zo de zeikerts een keer tevreden te stellen.

  38. Origineel geplaatst door trip: 98 miljoen winst op een omzet van 450 miljoen.
    Absurd. En dan zeker geen geld hebben voor een fatsoenlijk netwerk met een fatsoenlijke dekking……

    Hoeveelste keer bash ik nu T-Mobile?
    Ik raak de tel kwijt.
    Ik hoop dat mijn grote held Youp nog lange tijd flink doorgaat met hakken.

    Youp? Een grote blaaskaak vol gebakken lucht. Nee meneer heeft de oplossing… een tijdschrift… Haha wat een is het toch ook. Kortom: verwacht niets van Youp, alle zgn. ‘angst’ van de providers komt alleen maar uit zijn mond…

  39. @vuurvreter: Gelukkig liep mijn contract al ten einde vandaar… Tis niet zo dat ik het voordat mijn contract afliep heb kunnen ontbinden.

  40. Origineel geplaatst door ProMac
    @vuurvreter: Gelukkig liep mijn contract al ten einde vandaar… Tis niet zo dat ik het voordat mijn contract afliep heb kunnen ontbinden.

    Gelukkig voor jou, jammer voor mij, ik had gehoopt op een gouwe tip

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.