Tele2 gaat nieuwe abonnementen aanbieden met meer data. Ook zijn de abonnementen straks per maand opzegbaar, zodat je niet per se vast zit aan een contract van één of twee jaar.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 12 reacties
Gabor
De prijzenoorlog gaat beginnen. Mooi!
Cihan
Maandelijks opzegbare abonnementen zijn wel een zeer groot plus punt van Tele2. Het netwerk vind ik wel wat minder.
marcel
Hoezo prijzenoorlog? Mijn abo (1,5 Gb en onbeperkt bellen) is nog steeds goedkoper, dus ze worden duurder. Per maand opzeggen betaal je dus eigenlijk gewoon zelf.
Mitchell
Dat is pech, net een tele2 abonnement afgesloten… Ik ben benieuwd wat dit allemaal teweeg brengt.
RTF
Ik vermoed van wel, maar zie het niet expliciet vermeld staan. Geldt dit nu ook voor bestaande abonnementen?
Zelf wel iets ‘vervelends’ met Tele2. Wilde mijn 24GB abo komende maand naar beneden bijstellen. Gebruik ik in een mifi router in vakantiehuis. Dit was echter niet mogelijk. Kan alleen als je begint met een laag internet abonnement. Dan kan je wel omhoog en omlaag. Je kan dus niet lager dan je instapabonnement.
Moest opzeggen en opnieuw afsluiten. Nieuwe sim etc…niet echt efficiënt.
iChris74
Heb ook al een nieuw abonnement afgesloten wat nog in moet gaan per maart.. balen!
Sieger
Zouden ze de huidige 8GB abbo’s ook verhogen? 🤔
Jordy
Misschien lees ik er over heen maar geld dit dus alleen voor nieuwe abonnementen of ook voor bestaande abonnementen dat je ze per maand op kan zeggen en ook de verhoging van de 4 en 8 gb naar 5 en 10 gb?
Daniel
Sorry hoor maar Tele2 heeft al een hele tijd maandelijks opzegbare abbo’s… Je kon enkel alleen kiezen uit maandelijks of vast voor 24 maanden.
Telefoonhuis
@RTF: Dit geldt idd niet voor bestaande klanten. Alleen voor klanten vanaf 1 feb.
@Jordy: geld voor nieuwe en verlengende klanten vanaf 1 februari.
Saik0
Maandelijks opzegbaar is niet nieuw.
Claudia
Tele2 is de beste telecom die je maar kunt wensen duidelijk.goedkoop en vriendelijke en goei service dan waar dan ook
De prijzenoorlog gaat beginnen. Mooi!
Maandelijks opzegbare abonnementen zijn wel een zeer groot plus punt van Tele2. Het netwerk vind ik wel wat minder.
Hoezo prijzenoorlog? Mijn abo (1,5 Gb en onbeperkt bellen) is nog steeds goedkoper, dus ze worden duurder. Per maand opzeggen betaal je dus eigenlijk gewoon zelf.
Dat is pech, net een tele2 abonnement afgesloten… Ik ben benieuwd wat dit allemaal teweeg brengt.
Ik vermoed van wel, maar zie het niet expliciet vermeld staan. Geldt dit nu ook voor bestaande abonnementen?
Zelf wel iets ‘vervelends’ met Tele2. Wilde mijn 24GB abo komende maand naar beneden bijstellen. Gebruik ik in een mifi router in vakantiehuis. Dit was echter niet mogelijk. Kan alleen als je begint met een laag internet abonnement. Dan kan je wel omhoog en omlaag. Je kan dus niet lager dan je instapabonnement.
Moest opzeggen en opnieuw afsluiten. Nieuwe sim etc…niet echt efficiënt.
Heb ook al een nieuw abonnement afgesloten wat nog in moet gaan per maart.. balen!
Zouden ze de huidige 8GB abbo’s ook verhogen? 🤔
Misschien lees ik er over heen maar geld dit dus alleen voor nieuwe abonnementen of ook voor bestaande abonnementen dat je ze per maand op kan zeggen en ook de verhoging van de 4 en 8 gb naar 5 en 10 gb?
Sorry hoor maar Tele2 heeft al een hele tijd maandelijks opzegbare abbo’s… Je kon enkel alleen kiezen uit maandelijks of vast voor 24 maanden.
@RTF: Dit geldt idd niet voor bestaande klanten. Alleen voor klanten vanaf 1 feb.
@Jordy: geld voor nieuwe en verlengende klanten vanaf 1 februari.
Maandelijks opzegbaar is niet nieuw.
Tele2 is de beste telecom die je maar kunt wensen duidelijk.goedkoop en vriendelijke en goei service dan waar dan ook