Er is een nieuwe versie van de MijnTele2-app waarmee je alles rondom je Tele2-bundel kunt bekijken. Gebruikers kunnen aan een virtuele assistent vragen met betrekking tot Tele2 stellen, om zo sneller tot een antwoord te komen.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 2 reacties
Milan
Zojuist ge-update en moet zeggen dat het een erg prettige verandering is. Normaal gesproken zou een assistent niet centraal staan in een app zoals deze maar watson begrijpt al aardig veel op simpele vragen of steekwoorden.
Overzicht van de app is ook erg prettig: geen poespas, geen gedoe en gewoon datgeen wat je wilt zien.
Jeroen
Nou, ik vraag die assistent of ik de standaardkleur paars kan veranderen. Het antwoord ‘zilvergrijs’. Maar op geen enkele manier krijg ik eruit hoe dat moet
Zojuist ge-update en moet zeggen dat het een erg prettige verandering is. Normaal gesproken zou een assistent niet centraal staan in een app zoals deze maar watson begrijpt al aardig veel op simpele vragen of steekwoorden.
Overzicht van de app is ook erg prettig: geen poespas, geen gedoe en gewoon datgeen wat je wilt zien.
Nou, ik vraag die assistent of ik de standaardkleur paars kan veranderen. Het antwoord ‘zilvergrijs’. Maar op geen enkele manier krijg ik eruit hoe dat moet