Reacties voor: Tele2-klanten melden verbindingsproblemen na overstap op T-Mobile netwerk

Diverse klanten van Tele2 hebben sinds afgelopen weekend geen verbinding meer met het mobiele netwerk, zo blijkt uit klachten op het forum. Volgens Tele2 komt dit door de overstap naar het T-Mobile netwerk.
Redactie iCulture.nl -

Reacties: 3 reacties

  1. Ben enkele maanden gelden al overgezet en data netjes bericht over ontvangen eerst mail en daarna sms.
    In eerst instantie was het een verslechtering, maar nu toch al een tijd lang stabieler en beter bereik dan het oude netwerk (randstad had Tele2 soms nog slechte plekken op diverse locaties).

  2. Ook leuk als je in het buitenland zit (wél EU…) en doordat ze me niet konden bereiken (vreemd want je kon me gewoon bellen…) om me over te schakelen naar het nieuwe netwerk ontving ik 23 december een e-mail met de melding dat ik daarom geen verbinding meer heb en ze zullen me een nieuwe SIM toesturen die ik dan moet activeren. Die SIM is via via hier aangekomen, in mijn toestel gestopt en dan… geen enkele mogelijkheid tot activeren want ze kunnen me geen code sturen naar mijn vorige SIM daar die per 24/12/2020 ‘geen service’ meer heeft. Een ‘HELP’ e-mail naar de zakelijke afdeling van Tele2 (ik zag geen andere optie) werd beantwoord dat zij mij NIET kunnen (=willen?) helpen en verwijzen me naar een webpagina. Ok, dáár mijn verhaal gedaan en dan krijg ik een ontvangstbevestiging per e-mail waarin staat te lezen dat men binnen 10 tot 30 dagen zal reageren… Minstens 10 dagen wachten op antwoord… Er zijn sites die voor de 2-traps verificatie een SMS sturen… kan ik vergeten. Bellen via WhatsApp kan gelukkig nog als ik WiFi heb (nog 18 dagen nu. Geen ramp, er zijn ergere dingen, maar best wel onhandige situatie zo…

  3. M’n Nederlandse Sim (Tele2) is als een van de laatsten overgezet naar T-Mobile. De sim moet daarvoor fysiek in Nederland zijn, geregistreerd op het Tele2 netwerk en toestel moet aanstaan. Ik ben niet in NL en reis nu door de omstandigheden ook niet heen en weer. Eerste switch heb ik gemist. Keurig melding van gehad. Mail met “we gaan je migreren” en een mail met “helaas niet gelukt”
    Toen met klantenservice gebeld en uitgezocht of echt noodzakelijk was om sim op netwerk te registreren. Ja!

    Sim in envelop en in NL in een telefoon gestopt. Telefoon aan laten staan en paar weken later was ik weer aan de beurt. Alles zo klaar als een klontje en voor zover ik kan zien bij mij en bij mensen die ik ken én Tele2 hebben, allemaal prima verlopen. Duurde even voordat TantePos de sim weer retour had, maar ik heb nu beresterk 4G waar ik tot voor kort mocht roamen op 3G…

    Best een beetje blij.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.