Telfort nu ook met Visual Voicemail op de iPhone

Telfort is begonnen met het aanbieden van Visual Voicemail op de iPhone. Hierdoor kun je veel makkelijker door je voicemails bladeren.
Benjamin Kuijten -

Lange tijd was T-Mobile de enige provider in Nederland die Visual Voicemail op de iPhone aanbood. Vorig jaar kwam daar eindelijk KPN bij, maar klanten van andere providers die op hetzelfde KPN-netwerk zaten bleven met lege handen achter. Vanaf nu is Visual Voicemail ook live bij Telfort, zo bevestigde een woordvoerder van KPN na meerdere meldingen van iCulture-lezers.

Telfort start met Visual Voicemail

Na T-Mobile en KPN is Telfort de derde provider in Nederland die start met Visual Voicemail op de iPhone. Alle klanten van Telfort met een iPhone kunnen hier vanaf nu gebruik van maken, in combinatie met de nieuwste updates. De start van Visual Voicemail bij Telfort heeft volgens de woordvoerder niets te maken met de aanstaande overgang naar KPN. Begin dit jaar maakte KPN bekend dat ze stoppen met Telfort en XS4All.

Telfort visual voicemail.

Met Visual Voicemail hoef je niet meer alle berichten af te luisteren vanaf een bandje. In de Telefoon-app vind je bij de knop Voicemail simpelweg een lijst van ingesproken voicemailberichten. Je kan elk individueel bericht los beluisteren en ook door een bericht scrollen. Visual Voicemailberichten zijn ook per stuk te verwijderen als je ze niet meer wil bewaren. Wil je meer weten over Visual Voicemail? In onze tip vind je stap voor stap hoe je dit kan inschakelen en wat je nodig hebt om Visual Voicemail te gebruiken.

Bekijk ook

Visual Voicemail op de iPhone gebruiken: zo werkt het

Visual Voicemail op de iPhone gebruiken: zo werkt het

Bij Visual Voicemail kun je binnengekomen berichten in elke gewenste volgorde beluisteren. Wij leggen je in deze tip uit hoe Visual Voicemail werkt, bij welke providers het beschikbaar is en hoe je de instellingen aanpast.

Vanaf 1 mei begint de overgang van Telfort naar KPN. Vanaf dat moment is niet meer mogelijk op een bundel bij Telfort af te sluiten. Ook gaan de winkels van Telfort vanaf dat moment dicht. De komende tijd zien gebruikers nog wel Telfort boven hun factuur staan.

Bekijk ook

KPN stopt met merknamen Telfort en XS4ALL

KPN stopt met merknamen Telfort en XS4ALL

KPN gaat niet langer de merknamen Telfort, XS4ALL en Yes Telecom hanteren voor mobiele diensten en vast internet. In de loop van 2019 en 2020 verdwijnen deze merken van de markt.

Met dank aan alle tipgevers!



Informatie

Laatst bijgewerkt
5 april 2019 om 17:33
Onderwerp
Categorie
Providers

Reacties: 12 reacties

  1. Vodafone begint echt echt het lachertje van alle providers te worden.
    En maar proberen om mij (als Ziggo klant) over te halen om over te stappen… De meeste Vodafone medewerkers weten niet eens wat Visual Voicemail is en beweren dat alles wat T-Mobile of KPN biedt, zij goedkoper bieden. Humor hebben ze wel…

  2. Ik had dit een par dagen geleden en vroeg me al af hoe het zat! Ik vond het wel handig!

  3. Bizar dat dit pas (pakhembeet) 10 jaar na de lancering werkt bij de providers. Trage bedrijven.

  4. Ik heb het sinds de introductie van Visual Voicemail bij KPN maar het gebeurd echt nog heel veel dat ik wel gebeld ben er een voicemail wordt ingesproken maar ik hier geen melding van krijg dat er ook werkelijk een voicemail is ingesproken. Pas als ik zelf handmatig mijn voicemail open dan zie ik dat er een bericht is binnen gekomen. Ik heb dus geen vertrouwen in Visual Voicemail… hebben meer mensen hier last van?

  5. Had al jaren geleden moeten uitgerold worden. Is bijna een verouderd gegeven 😬

  6. Toch bijzonder dat ik, een Telfort klant, dit hier als eerste lees en niet op de hoogte ben gebracht door Telfort. Verder wel een tevreden klant hoor.

  7. Sorry maar voicemail is echt zo’n bs!
    En dan hoor je mensen roepen, ja maar zakelijk…heb al 7,5 jaar geen voicemail meer en mis het 0,0.
    Iemand stuurt wel een sms (vroeger) of een WhatsApp nu of gewoon een mailtje als het niet dringend is.

  8. Hoeveel procent van de mobiele bellers gebruikt er nog echt voicemail? Er zijn tegenwoordig zoveel meer en betere methoden om een bericht bij iemand achter te laten zoals Messenger, WhatsApp, Telegram of Signal. En dan kun je zelf later ook nog een keer checken wat je bericht ook al weer inhield en wanneer het gelezen of beluisterd is.

  9. @Leander: Ik heb het sinds de introductie van Visual Voicemail bij KPN maar het gebeurd echt nog heel veel dat ik wel gebeld ben er een voicemail wordt ingesproken maar ik hier geen melding van krijg dat er ook werkelijk een voicemail is ingesproken. Pas als ik zelf handmatig mijn voicemail open dan zie ik dat er een bericht is binnen gekomen. Ik heb dus geen vertrouwen in Visual Voicemail… hebben meer mensen hier last van?

    Precies dat. Ook bij KPN.

  10. Origineel geplaatst door Leander
    Ik heb het sinds de introductie van Visual Voicemail bij KPN maar het gebeurd echt nog heel veel dat ik wel gebeld ben er een voicemail wordt ingesproken maar ik hier geen melding van krijg dat er ook werkelijk een voicemail is ingesproken. Pas als ik zelf handmatig mijn voicemail open dan zie ik dat er een bericht is binnen gekomen. Ik heb dus geen vertrouwen in Visual Voicemail… hebben meer mensen hier last van?

    #METOO

  11. @Leander: Yep, bij T-Mobile overigens jaren geleden.
    Inmiddels jaaaaaaaren zonder voicemail. Nog nooit zo tevreden geweest om iets niet te hebben.

  12. Ik heb Vodafoon, dus geen visual voicemail helaas, maar ook daar heb ik te vaak precies dat: niet – of een dag te laat – een melding dat ik een voicemail heb ontvangen.

    Toen ik nog T-Mobile had (met én zonder visual voicemail) overkwam me dat nooit (of zelden).

    Zit nu vooral nig bij Vodafone vanwege data verdubbelaar icm. Ziggo abo & multisim (2 ‘gratis’ data sims naast mn telefoon/data sim, die uit zelfde data tegoed putten).

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.