De iPhone vertrouwt behoorlijk op touchscreentechnologie. Dat is gewaagd, want ook als is het een revolutionaire gebruikersinterface, er kan veel misgaan. Een lijstje van 10 grootste irritaties.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
4saus
Als we apple mogen geloven heb je de reset knop niet nodig
en hebben ze een manier bedacht waardoor toutch screens WEL werken ook met dikke vingers
en over de traagheid van het scherm….
ga je schamen de ads op de apple site, de keynote van steve bij de introductie, allemaal voorbeelden waar duidelijk te zien is dat het ding direct reageert. Als je het tegendeel bewijzen wil kan dat pas als je die in eigen handen hebt gehad.
figini
Wat een slecht artikel!
Sorry hoor maar bij meer dan de helft van de genoemde argumenten geld dat ook voor normale telefoons en PDA’s.
Doe geen iPhone in je broekzak als je ook sleutels in je broek hebt zitten. Wat een enorme open deur zeg!
Ik weet er nog een, vergeet niet je iPhone weg te leggen voor je gaat douchen.
Geef je iPhone even af voor je gaat bungiejumpen.
Frrrrrr...
Ja hoor, want omdat in advertenties op de apple-site en op een video van een keynote speech te zien is dat iets werkt, werkt het ook?
Moehahaha… ik heb als journalist inzake telecom en multimedia veel presentaties meegemaakt die schijnbaar vlekkeloos verliepen, maar zodra het apparaat in kwestie op de markt kwam, bleek er voldoende mis te zijn. Over de geloofwaardigheid van advertenties nog maar te zwijgen.
Dit soort ‘hakken-in-het-zand-commentaar’ verraadt de gemiddelde Apple-adept, wiens kritische vermogen aangaande Jobs en kornuiten niet groter is dan de resetknop op de Iphone…
Van een kritische geinteresseerden wordt élke fabrikant scherper, secuurder en dus beter. Apple niet uitgezonderd.
Een paar punten uit bovenstaand lijstje zijn vergezocht, moet ik zeggen. Geld opzij leggen voor een screenprotector is niet onverstandig, en lost meteen een paar andere punten van dit lijst op. Maar goed, tien punten op een lijst staat wellicht beter dan 6 of 7? 😉
Screenprotector ?
Nu meen ik met te herinneren dat er gemeld is dat het scherm alleen op huidcontact reageert, en dus ook niet te bedienen is met (dunne) handschoenen. Zou een screenprotector dan niet de bruikbaarheid van ‘t apparaat om zeep helpen ?
En een telefoon in dezelfde broekzak hebben als een sleutelbos is toch al een slecht idee, ik vermoed dat mijn Nokia N95 een sleutel die met de scherpe kant tegen het scherm gedrukt wordt óók niet overleeft…
Oorafdrukken op het scherm ?
Een bluetooth- of gewone headset lost dit probleem wel op.
Ik wacht nog maar even af wat de eerste gebruikers te melden hebben voor ik me druk maak om vermeende, mogelijke minpunten. Apple zal trouwens ongetwijfeld verbeteringen gaan doorvoeren zodra er problemen ontstaan bij dagelijks gebruik (zoals de meeste fabrikanten van smartphones, mijn Nokia’s krijgen bijvoorbeeld ook geregeld een firmware-update).
Als we apple mogen geloven heb je de reset knop niet nodig
en hebben ze een manier bedacht waardoor toutch screens WEL werken ook met dikke vingers
en over de traagheid van het scherm….
ga je schamen de ads op de apple site, de keynote van steve bij de introductie, allemaal voorbeelden waar duidelijk te zien is dat het ding direct reageert. Als je het tegendeel bewijzen wil kan dat pas als je die in eigen handen hebt gehad.
Wat een slecht artikel!
Sorry hoor maar bij meer dan de helft van de genoemde argumenten geld dat ook voor normale telefoons en PDA’s.
Doe geen iPhone in je broekzak als je ook sleutels in je broek hebt zitten. Wat een enorme open deur zeg!
Ik weet er nog een, vergeet niet je iPhone weg te leggen voor je gaat douchen.
Geef je iPhone even af voor je gaat bungiejumpen.
Ja hoor, want omdat in advertenties op de apple-site en op een video van een keynote speech te zien is dat iets werkt, werkt het ook?
Moehahaha… ik heb als journalist inzake telecom en multimedia veel presentaties meegemaakt die schijnbaar vlekkeloos verliepen, maar zodra het apparaat in kwestie op de markt kwam, bleek er voldoende mis te zijn. Over de geloofwaardigheid van advertenties nog maar te zwijgen.
Dit soort ‘hakken-in-het-zand-commentaar’ verraadt de gemiddelde Apple-adept, wiens kritische vermogen aangaande Jobs en kornuiten niet groter is dan de resetknop op de Iphone…
Van een kritische geinteresseerden wordt élke fabrikant scherper, secuurder en dus beter. Apple niet uitgezonderd.
Een paar punten uit bovenstaand lijstje zijn vergezocht, moet ik zeggen. Geld opzij leggen voor een screenprotector is niet onverstandig, en lost meteen een paar andere punten van dit lijst op. Maar goed, tien punten op een lijst staat wellicht beter dan 6 of 7? 😉
Screenprotector ?
Nu meen ik met te herinneren dat er gemeld is dat het scherm alleen op huidcontact reageert, en dus ook niet te bedienen is met (dunne) handschoenen. Zou een screenprotector dan niet de bruikbaarheid van ‘t apparaat om zeep helpen ?
En een telefoon in dezelfde broekzak hebben als een sleutelbos is toch al een slecht idee, ik vermoed dat mijn Nokia N95 een sleutel die met de scherpe kant tegen het scherm gedrukt wordt óók niet overleeft…
Oorafdrukken op het scherm ?
Een bluetooth- of gewone headset lost dit probleem wel op.
Ik wacht nog maar even af wat de eerste gebruikers te melden hebben voor ik me druk maak om vermeende, mogelijke minpunten. Apple zal trouwens ongetwijfeld verbeteringen gaan doorvoeren zodra er problemen ontstaan bij dagelijks gebruik (zoals de meeste fabrikanten van smartphones, mijn Nokia’s krijgen bijvoorbeeld ook geregeld een firmware-update).