Tijdschriften op de iPad krijgen interactieve advertenties

Advertenties op de iPad gaan er anders uitzien dan je op papier gewend bent. Een reclamebureau heeft alvast wat suggesties gedaan.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Zoals je eerder vandaag al kon lezen, heeft de Wall Street Journal een artikel gepubliceerd over advertentiedeals die verschillende tijdschriften al voor hun iPad-publicaties hebben gesloten. Hieronder zie je een filmpje, waarin een reclamebureau uitlegt hoe dat adverteren in tijdschriften eruit gaat zien. Je krijgt interactieve mogelijkheden: lezers moeten binnen het magazine blijven en niet worden weggestuurd naar een externe website.


Reacties: 4 reacties

  1. Super cool.

    Ik zie potentie. Niet alleen voor de tijdschriften zelf maar ook voor de grafische bedrijven die dit soort werk mogen gaan maken.

    werk werk werk 😀

  2. Ja dat zou echt top zijn, als ik in een programma’tje zit, en je drukt perongelijk op een add drukt, dan sluit hij het programma af en start safarie op, en moet ik dan weer handmatig afsluiten en het programma’tje weer opstarten en weer zoeken waar ik was.. Dit zou echt ideaal zijn, ik zou dan ook eerder op een add drukken.

  3. Wat een saai filmpje zeg… die twee mogen van mij meteen ontslagen worden!

    De technologie is natuurlijk wel helemaal top!

  4. Ook nu blijkt maar weer dat Apple producten te markt een boost kunnen om echt te vernieuwen.