Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Michel
Ben anders erg teleurgesteld bij m’n laatst gekochte go50.
Service en hd tracffic werkt erg slecht, in connectie, updaten en klantenservice.
Paul
TomTom zegt te werken aan een veel betere versie voor iOS. Dat dit soort 3-partij apps kunnen bestaan maakt duidelijk dat TomTom in navigatie de voorsprong aan het verliezen is. Op “feature requests” krijg je helaas alleen maar marketing-praat als reactie. Ze zijn een beetje de weg kwijt in Amsterdam..
Rens
Alsof alles tegenwoordig maar gaat via strak vastgelegde afspraken. Het gros van de keren dat ik de auto instap is spontaan in me opgekomen.
Jordi
Origineel geplaatst door Rens
Alsof alles tegenwoordig maar gaat via strak vastgelegde afspraken. Het gros van de keren dat ik de auto instap is spontaan in me opgekomen.
Dat is persoonlijk. Bij mij is 80% vooraf ingepland en ik ben zeker niet de enige. Bij zakelijke rijden zal dit zelfs eerder regel dan uitzondering zijn.
Ik ben al blij als ik in TomTom bij het inplannen van een rit naar mijn agenda de aankomsttijd kan opgeven. Nu is dit vertrektijd. Nu moet ik nog terugrekenen: afspraaktijd -/- reistijd -/- vertragingsbuffer is vertrektijd. Heel onhandig.
En inderdaad, dit melden geeft een irritante marketingbabbel terug. Men is altijd heel blij met mijn suggesties.
Ben anders erg teleurgesteld bij m’n laatst gekochte go50.
Service en hd tracffic werkt erg slecht, in connectie, updaten en klantenservice.
TomTom zegt te werken aan een veel betere versie voor iOS. Dat dit soort 3-partij apps kunnen bestaan maakt duidelijk dat TomTom in navigatie de voorsprong aan het verliezen is. Op “feature requests” krijg je helaas alleen maar marketing-praat als reactie. Ze zijn een beetje de weg kwijt in Amsterdam..
Alsof alles tegenwoordig maar gaat via strak vastgelegde afspraken. Het gros van de keren dat ik de auto instap is spontaan in me opgekomen.
Dat is persoonlijk. Bij mij is 80% vooraf ingepland en ik ben zeker niet de enige. Bij zakelijke rijden zal dit zelfs eerder regel dan uitzondering zijn.
Ik ben al blij als ik in TomTom bij het inplannen van een rit naar mijn agenda de aankomsttijd kan opgeven. Nu is dit vertrektijd. Nu moet ik nog terugrekenen: afspraaktijd -/- reistijd -/- vertragingsbuffer is vertrektijd. Heel onhandig.
En inderdaad, dit melden geeft een irritante marketingbabbel terug. Men is altijd heel blij met mijn suggesties.
Jihoe …