Reacties voor: Tomirrow wil je helpen met kassabonnen opslaan, maar is onduidelijk over privacy

De Nederlandse bonnen-app Tomirrow wil de plek worden waar winkels hun digitale betaalbewijzen naartoe sturen. Daarbij word je wel naar veel persoonlijke gegevens gevraagd.
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 11 reacties

  1. Alles draait tegenwoordig om reclame,op je afgestemd,of te wel,de aanbieding die niet nodig hebt.
    Dus data graaien !!!!!!

  2. Wat een r*k naam Tomirrow. Mijn hoofd wil de hele tijd tomorrow zien. Ik denk dat het concept al bij de naam de verkeerde kant is opgegaan…..

    Bonnen digitaal opslaan….
    Wie kent bijvoorbeeld https://smappit.nl?
    Dat doet dit ook al een tijdje , maar een doorslaand succes lijkt het niet.

    De kleine toegevoegde waarde van deze oplossingen weegt vind ik niet op tegen alle commerciële aanbiedingen, die je er gedwongen bij gaat krijgen.

    Just my 3 cents 😉

  3. Dit kan toch ook al met ieder programma om tekst of afbeeldingen via de camera te scannen naar een pdf.

  4. Mooi en slim initiatief. Het moet stoppen met het gezeik over data privacy. Je bent interessant als profiel niks meer en niks minder. Gerichter reclame hoort omarmt te worden.

  5. Sommige winkels krijg je per mail je bon opgestuurd!
    dat is veel beter.

  6. Dit is wel een erg nutteloze app.
    Deze is veel handiger en zinvoller

    Hier heb ik me zonder te bedenken, direct voor aangemeld.

  7. Als het dan allemaal niet de bedoeling is qua onduidelijkheid over de voorwaarden, waarom passen ze die dan niet aan zodat ze explicieter zijn? Registratieschermpje aanpassen, tekst van de voorwaarden aanpassen en klaar. Simpel toch? Ik sla voorlopig nog even over.

  8. Met de data wil Tomorriw op termijn gepersonaliseerde aanbiedingen laten zien.

    En hier draait natuurlijk alles om. Niets mooie achterliggende motieven, uiteindelijk gaat het om financieel gewin. Hiermee in zee gaan zal een wereld aan spam opleveren. Dit kun je beter per winkel apart regelen. Koop ik iets bij Paradigit dan gaat de factuur naar m’n email, omdat ik in het klantenbestand sta (en natuurlijk toestemming gegeven heb). Daar gaan ze goed mee om, nog nooit spam met aanbiedingen of zo ontvangen.

  9. Origineel geplaatst door SR
    Mooi en slim initiatief. Het moet stoppen met het gezeik over data privacy. Je bent interessant als profiel niks meer en niks minder. Gerichter reclame hoort omarmt te worden.

    Oh, dat hoort zo? Of jij vindt dat zo?…. Want zoals ik het zie, moet ik helemaal niks.

  10. De voorwaarden zijn juist heel duidelijk en netjes op de home page gezet. Niets onduidelijk aan.

    Als ervaringsdeskundige kan ik vertellen dat je anoniem kunt blijven, geen enkel probleem.

    Indien je geen reclame wil. Top, ook geen enkel probleem. Staat netjes in een tabje in de app. Niet op klikken. Dan zie je nooit een aanbieding.

    Volgens mij moeten de critici het eerst proberen en daarna vertellen wat ze er van vinden.

    Oh ja als laatste voetnoot: Je kunt ook gewoon een papieren bon vragen.

  11. Wat een rare reacties zeg! Een aantal echt heel kort door de bocht.

    Ben benieuwd of het goed werkt en ga het gewoon maar eens uitproberen. Zou voor mij best handig kunnen zijn.

    En ik heb me er nog niet goed in verdiept, maar mijn indruk is dat dit nou juist een app is waar je zelf kunt kiezen hoeveel van je eigen privacy je wilt blootgeven. En volgens mij sturen ze je per mail of push helemaal geen aanbiedingen, maar kun je die zelf bekijken als je dat wilt.

    Mijn oordeel geef ik wel als ik het uitgeprobeerd heb. Jammer wat dat betreft dat het alleen nog de Kijkshop is die het gebruikt. Als het daarbij blijft heeft het weinig toegevoegde waarde.

    @rick: Kijk dat zou ik nou juist niet willen, dan hebben ze mijn emailadres en benik bang dat ik juist allemaal spam of reclame ga krijgen…

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.