Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 8 reacties
Bas
Ik heb de 1.79 betaald voor de App, maar zie niets van de premium functies. Ook niet de widget met mijn favoriete reis. Zie daar gewoon de vijf volgende reizen staan. Huh?
Bram Kersten (Ontwikkelaar RailPlanner)
@Bas: Als je Premium hebt aangeschaft, kun je in de instellingen van RailPlanner een vast traject instellen onder “Vast traject”. Nadat je dit gedaan hebt, zie je je eerst volgende trein terug in de widget. Ook kun je in de instellingen dan kiezen voor “Meldingen” om meldingen in te schakelen bij storingen.
Laat je even weten of dit is gelukt?
mhoutman
@Bas: Misschien de app even afsluiten en opnieuw opstarten ?!
@Bas: Dat is vreemd, bij anderen lukt dit wel gewoon. Kun je eens een mailtje sturen naar feedback@railplannerapp.nl ? Dan help ik je verder om dit probleem op te lossen.
KALLT
Ik vind het heel goed dat ook deze app het freemium-model gebruikt. Ik geef eerlijk toe dat ik deze app door de aanschafprijs had vermeden, gelet op de beschikbare alternatieven die ik eerst kon testen. Dit is definitief een goede keus, ik zal deze nu ook eens proberen en hopelijk Trein definitief achterlaten. De screenshots spreken mij in ieder geval al meer aan dan die van Trein 100%. 🙂
Bas
@Bram Kersten (Ontwikkelaar RailPlanner): Ik heb de app van m’n telefoon verwijderd, daarna opnieuw geïnstalleerd en in de app de rechten voor het premium model opnieuw binnen gehaald. Nu werkt het wel.
Bram Kersten (Ontwikkelaar RailPlanner)
@Bas: Oke, blijft vreemd. Maar goed om te horen dat het nu wel werkt!
Ik heb de 1.79 betaald voor de App, maar zie niets van de premium functies. Ook niet de widget met mijn favoriete reis. Zie daar gewoon de vijf volgende reizen staan. Huh?
@Bas: Als je Premium hebt aangeschaft, kun je in de instellingen van RailPlanner een vast traject instellen onder “Vast traject”. Nadat je dit gedaan hebt, zie je je eerst volgende trein terug in de widget. Ook kun je in de instellingen dan kiezen voor “Meldingen” om meldingen in te schakelen bij storingen.
Laat je even weten of dit is gelukt?
@Bas: Misschien de app even afsluiten en opnieuw opstarten ?!
@Bram Kersten (Ontwikkelaar RailPlanner): Gedaan, niet geholpen. Telefoon zelfs opnieuw gestart, niets.
@Bas: Dat is vreemd, bij anderen lukt dit wel gewoon. Kun je eens een mailtje sturen naar feedback@railplannerapp.nl ? Dan help ik je verder om dit probleem op te lossen.
Ik vind het heel goed dat ook deze app het freemium-model gebruikt. Ik geef eerlijk toe dat ik deze app door de aanschafprijs had vermeden, gelet op de beschikbare alternatieven die ik eerst kon testen. Dit is definitief een goede keus, ik zal deze nu ook eens proberen en hopelijk Trein definitief achterlaten. De screenshots spreken mij in ieder geval al meer aan dan die van Trein 100%. 🙂
@Bram Kersten (Ontwikkelaar RailPlanner): Ik heb de app van m’n telefoon verwijderd, daarna opnieuw geïnstalleerd en in de app de rechten voor het premium model opnieuw binnen gehaald. Nu werkt het wel.
@Bas: Oke, blijft vreemd. Maar goed om te horen dat het nu wel werkt!