Uit statistieken van Localytics zou blijken dat er tijdens het kerstweekend twaalf keer zoveel iOS-apparaten zijn geactiveerd dan in een normaal weekeinde.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Dejan
Lekker puh android xd
Zotheid
Dit zegt niet zoveel. Het is interessanter om te weten wat de groei is in vergelijking met voorgaande kerstperiodes.
Diederik Baan
Ze hebben promotie denk ik gewoon heel goed aangepakt, zoals altijd, ik vier kerstmis met mijn famillie en aangetrouwde, waarvan bijna de helft amerikaans is.
Letterlijk 2 4sen en 2 ipad 2 modellen uitgepakt, en dan nog los van de touch die ik voor mijn broer had gekocht.
Ze prijzen het gewoon goed aan, en kerstmis blijkt een goed excuus.
kaaas
De tweets van boze Amerikaanse pubers die geen auto, iPhone of iPad hebben gehad voor kerst zijn echt om te huilen…
Lekker puh android xd
Dit zegt niet zoveel. Het is interessanter om te weten wat de groei is in vergelijking met voorgaande kerstperiodes.
Ze hebben promotie denk ik gewoon heel goed aangepakt, zoals altijd, ik vier kerstmis met mijn famillie en aangetrouwde, waarvan bijna de helft amerikaans is.
Letterlijk 2 4sen en 2 ipad 2 modellen uitgepakt, en dan nog los van de touch die ik voor mijn broer had gekocht.
Ze prijzen het gewoon goed aan, en kerstmis blijkt een goed excuus.
De tweets van boze Amerikaanse pubers die geen auto, iPhone of iPad hebben gehad voor kerst zijn echt om te huilen…