Reacties voor: Twelve South AirFly maakt je AirPods geschikt voor het vliegtuig
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Heel leuk dit, maar eigenlijk mag je draadloze oortjes zowieso niet in het vliegtuig gebruiken, toch?
Jawel hoor geen probleem, weet alleen Austrian Airlines daar doen ze nog wel eens moeilijk.
Precies en dan heb je vast nog wel gratis oortjes van de iPhone 6(s) of 5(s) ik heb er ook nog een stuk of vier her en der liggen. Vroeger had twelfsouth leuke dingen. Die bassbox voor je MacBook en die hoezen die als boeken eruit zagen waren toppers. Die bassbox mag van mij zo weer in productie als aanvulling op je standaard luidsprekers. Ok meer voor thuis aangezien een jbl charge 2+ al geluid genoeg geeft bij een presentatie maar toch
Wanneer komen de nieuwe AirPods uit??
@CIVmaximus: Inderdaad, ik denk niet dat Bluetooth in een vliegtuig is toegelaten. Dus dat ‘ding’ is daarvoor nutteloos zoals de titel vermeld :-/
Dat verschilt per vliegtuigmaatschappij. Bij Transavia mag je wel een bluetooth koptelefoon gebruiken maar bij KLM officieel niet. 🤔
De Amerikaanse FAA staat bluetooth apparatuur trouwens al toe sinds 2013, maar uiteindelijk is het aan de vliegtuigmaatschappij.
Dit is niet correct. Bij KLM is het gebruik van Bluetooth tijdens de vlucht gewoon toegestaan. Bluetooth mag worden ingeschakeld nadat het toestel in flightmode is gezet.
Dit is een oplossing voor een probleem wat niet bestaat. Ik vlieg wekelijks met mijn AirPods met verschillende luchtvaartmaatschappijen Er zijn per vlucht meerdere mensen die ze gebruiken. Het enige wat kan gebeuren is dat ze vragen tijdens de Security briefing om niet connected earphones niet te gebruiken. Voor de rest is dit product onzinnig.
Met snoer😏?
Ook handig om je draadloze koptelefoon op een gitaarversterker aan te sluiten.
@Jochem: Vorige week mochten wij de bluetooth oortjes op vlucht Schiphol naar Berlijn met KLM niet gebruiken.
@Wil: Het spijt me dat u verkeerd bent ingelicht maar ik werk als Cabin Attendant bij KLM en het is absoluut toegestaan Bluetooth te gebruiken mits het toestel in flight mode staat.
Omdat ik twijfelde had ik ook via whatsapp nog eens de vraag aan klm gesteld. Zelfde antwoord “bluetooth mag niet gebruikt worden” Jammer dat niet alle medewerkers op de hoogte zijn van de regels wat wel en niet mag. Ook op de website van klm staat dat bluetooth oordoppen niet mogen worden gebruikt. Mag dat ook wel eens aangepast worden.
Ik heb het ook expliciet nog aan KLM Webcare gevraagd en het antwoord was dat het bij KLM niet toegestaan is om bluetooth headsets te gebruiken.
Als je Googled zie je dat ze dat antwoord vaker geven op Facebook en Twitter.
Ik ben zelf werkzaam bij KLM. Uit 1 van de handboeken de volgende tekst:
Beste KLM’ers kaart het even bij jullie klantenservice / Webcare afdeling aan zodat ze jullie klanten voortaan voorzien van de juiste informatie en we onze bluetooth koptelefoons niet voor niets thuis laten 😉
@Rutger: Ik wil graag de volgende info even met je delen:
-Van de KLM website zelf:
Daarin staat het volgende:
Headphones wordt hier genoemd dat je ze mag gebruiken, sterker nog, je moet ze gebruiken wanneer je device geluid maakt 😉
Ze verkopen zelfs bluetooth headphones aan boord!
Hier een vraag met antwooord van KLM dat bluetooth toegestaan is.
Ik hoop dat het voldoende voor je is 😉
Met beetje geluk kan je vliegtuig bedienen op je Ipad met bluetooth verbinding.
Is grapje hoor kon het niet laten 😛
Ook ik heb wel vaker gezocht naar de vraag of Bluetooth headsets zijn toegestaan tijdens KLM vluchten. Interessant is dat KLM medewerkers elkaar inderdaad tegenspreken. Nu net kwam ik weer een tweet tegen uit september 2017. Antwoord van de KLM medewerker is dat het niet mag.
Elders zag ik dat een KLM medewerker in eerste instantie antwoordde dat het wel mag en even later kwam de medewerker op dat antwoord terug. Het is even geleden dat ik die tegenkwam en ik ga er nu niet meer naar zoeken. Maar ook dat antwoord stamde uit het najaar 2017. Wat moet je als klant nou bij dit soort wisselende antwoorden?