Twitter geeft meer opties om het delen van data met adverteerders te regelen, maar wijzigt ook het privacybeleid zodat ze persoonlijke data kunnen delen met partners.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Will
Dit klinkt goed, hopelijk blijven de reclames dan ook weg als je ze wegklikt, blokkeerd e.d.
Eric
maar kunnen aan bepaalde partners ook je naam, e-mail en andere persoonlijke data doorgeven.
Volgens Twitter zijn het allemaal positieve ontwikkelingen en zit privacy in het DNA van het bedrijf ingebakken.
Haha, positieve ontwikkelingen!
Mario
Ik ken niemand in mijn omgeving, vrienden, familie of op het werk die Twitter nog gebruikt… Is het aan het doodbloeden…en wordt het alleen door BN-ers gebruikt? Zie het af en toe alleen op tv als er weer ergens ophef over is..
Bart
@Mario: Eens. Als sociaal netwerk heeft Twitter z’n beste tijd wel gehad. Maar ik moet zeggen dat ik het wel nog steeds een zeer grote bron van informatie vind, vooral op zakelijk en vaktechnisch gebied. Maar het komt erop neer dat het eigenlijk een soort rss feed geworden is met een paar extra opties 😉
Dit klinkt goed, hopelijk blijven de reclames dan ook weg als je ze wegklikt, blokkeerd e.d.
Haha, positieve ontwikkelingen!
Ik ken niemand in mijn omgeving, vrienden, familie of op het werk die Twitter nog gebruikt… Is het aan het doodbloeden…en wordt het alleen door BN-ers gebruikt? Zie het af en toe alleen op tv als er weer ergens ophef over is..
@Mario: Eens. Als sociaal netwerk heeft Twitter z’n beste tijd wel gehad. Maar ik moet zeggen dat ik het wel nog steeds een zeer grote bron van informatie vind, vooral op zakelijk en vaktechnisch gebied. Maar het komt erop neer dat het eigenlijk een soort rss feed geworden is met een paar extra opties 😉