T-Mobile heeft een blogposting gedaan, waarin ze uitleggen waar de overige kosten op My T-Mobile vandaan komen. Blijkbaar hebben verschillende mensen over die extra kosten geklaagd, waarna T-Mobile een onderzoekje is gestart. De extra kosten zijn volgens T-Mobile terecht in rekening gebracht. Extra kosten kunnen bijvoorbeeld ontstaan bij belminuten en SMS-berichten die je buiten de bundel hebt gemaakt (logisch), gebruik van je telefoon in het buitenland (ook logisch) en de kosten van speciale betaalnummers (0900-nummers). Wellicht nieuw voor veel gebruikers is dat je voor het gebruik van normale voicemail (1233) apart moet betalen. Wil je toch gratis je voicemail beluisteren, dan zul je van Visual Voicemail gebruik moeten maken.
Op de prijslijst kun je zien hoeveel er voor de diverse diensten in rekening wordt gebracht. Voor het bellen van een 084-servicenummer betaal je bijvoorbeeld €0,60 per minuut plus het beltarief buiten de bundel (€0,25), dus met een totaalprijs van €0,85 per minuut kunnen de kosten snel oplopen. Voor voicemail wordt het normale beltarief in rekening gebracht en dat is (waarschijnlijk) ook €0,25 per minuut.
Toch is het jammer dat je geen specificatie van die overige kosten kan zien, zodat er wat meer duidelijkheid is waar die nu precies vandaan komen.
Meer info: Blog T-Mobile
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 51 reacties