Unity Technologies heeft de 1.5 update aangekondigd voor de Unity game engine. Hierin zijn vooral de snelheid en prestaties sterk verbeterd. Ook is er een DRm-check in gebouwd en heeft de ontwikkelaar toegang tot alle iPhoen 3.x API's en plugins door de volledige ondersteuning van Objective C en C++.
Shaduwen geven meer interactiviteit aan het spel, als het personage verder loopt, dat zijn schaduw met de zon mee draait en dergelijke, geeft ook betere/meer mogelijkheden om het 3D effect te vergroten.
ONTOPIC: hopelijk halen ze snel C-sharp mee binnen 🙂
en je kan in windows programeren?!
Dit zal leuk worden :S
ik zou wel wat gratis demo’s willen zien in de App store
ben benieuwd.
Shaduwen geven meer interactiviteit aan het spel, als het personage verder loopt, dat zijn schaduw met de zon mee draait en dergelijke, geeft ook betere/meer mogelijkheden om het 3D effect te vergroten.
ONTOPIC: hopelijk halen ze snel C-sharp mee binnen 🙂
C# ondersteunen ze al heel lang, net als Javascript. Ook fijn dat er wat updates zijn i.c.m. Maya, erg fijn. 🙂
Unity is fantastisch. Alle games die met Unity gemaakt zijn vind je hier: http://forum.unity3d.com/viewtopic.php?t=15524
We hebben het voor onze game Flight Stunts gebruikt, dus binnenkort maar eens een drie keer snellere versie releasen 🙂
Hoor ik daar straaljagers? 🙂 Looking forward to that!
Bedankt voor de link trouwens. Wist niet dat er al zoveel apps waren met Unity.
@gadgetdude
Flight Stunts is al een tijdje uit.
http://www.makayama.com/flightstunts.html