Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 16 reacties
Kivanc
Dit is geweldig nieuws!
Peabz21
Slingers, toeters en ballonen! Mocht eens tijd worden, we zijn immers 1 Europa toch! 🙂
Zaandammer
Wie dit gelooft is wel erg naif. Tot die tijd bedenken ze wel iets nieuws waardoor het even duur of duurder wordt.
De klanten zullen nooit in voordeel zijn!
Jup uhhu
Eindelijk… Perfecte verbetering.
Jelmer
Ook het enige positieve punt wat Europa heeft, ALS ze dit zouden waarmaken!
ScoeS
Eén centrale toezicht commissie die alles in de gate gaat houden? #rofl
Op dit moment heeft alleen de OPTA in Nederland al z’n handen vol met die “paar” aanbiedertjes die wij hier hebben. Succes jongens!
@Jelmer: Je bent hier niet op het Libelle forum he, klagen moet je doen op de plekken waar het nut heeft.
iFeun
Ik werk voor een multinational.
Mijn amerikaanse collegas betalen geen roamingkosten en hebben een onbeperkte flat fee voor internet wereldwijd. (Beperking in dit geval is dat tethering geblokkeerd is)
paulpetrowiets
@Jelmer: goh dat is nog eens goed nieuws in deze crisis tijd
Pedro
Als de kosten voor het bellen naar een buitenlands nummer dan gelijk worden geschakeld aan het bellen van een NL naar een NL nummer dan hebben we pas voordeel. Dat is het inderdaad een groot voordeel om bijvoorbeeld een fins gsm nummer te nemen. Oftwel we krijgen dan uiteindelijk een europees gsm nummer.
Het nadeel van communiceren met bv een Fins bedrijf is geen probleem. Ook daar zijn de grote providers Engelstalig
ScoeS
@iFeun: Ik ben 5 jaar werkzaam in mobiele communicatie, de laatste 2 jaar eigenlijk alleen nog maar met roamingkosten in de weer. Ik hoor graag bij welke aanbieder zij zitten, en hoe de abonnementsvorm heet die dit mogelijk maakt.
Wat jij beweert is wat wij in Nederland noemen “te mooi om waar te zijn”.
Frank
Dat is geweldig! Kunnen we dan ook in eigen land eindelijk roamen over de netwerken van alle providers? Dat zou de dekking ook ten goede komen.
B. Janssen
Ben benieuwd of dit er doorheen komt.
Ton
Maandelijks houd ik vele MB’s binnen mijn T-Mobile-abonnement over. Tijdens mijn zojuist afgelopen vakantie binnen Europa, vroeg ik mij vaak af waarom ik voor buitenlands gebruik van dezelfde provider een speciale (prijzige) travel and surfbundel aan moet schaffen.
Zaandammer
Origineel geplaatst door Ton Maandelijks houd ik vele MB’s binnen mijn T-Mobile-abonnement over. Tijdens mijn zojuist afgelopen vakantie binnen Europa, vroeg ik mij vaak af waarom ik voor buitenlands gebruik van dezelfde provider een speciale (prijzige) travel and surfbundel aan moet schaffen.
Zo moeilijk is het niet. Je moet toch genaaid worden als klant!
jemmie
Zoveel verandert er niet.
Gebruik in het buitenland valt buiten je bundel en aangezien de kosten per MB’s buiten je bundel in Nederland toch al hoger zijn dan de kosten die je betaal in het buitenland per MB ………
Duncan
Providers zullen nu vast steen en been gaan klagen, maar de 3 grootsten hebben al lang een Europees netwerk. Ook binnen NL zijn er niet zoveel netwerken als je denkt. Vaak hebben zij dochterondernemingen onder een andere naam die gericht zijn op een bepaalde doelgroep (Bijv. Hi, MTV Mobile, Sizz). Ook in het buitenland. En waarom moet ik nu ineens meer betalen omdat ik gebruik maak van T-Mobile in Duitsland of Italië, als ik in NL een abonnement van dezelfde provider heb?
Dit is geweldig nieuws!
Slingers, toeters en ballonen! Mocht eens tijd worden, we zijn immers 1 Europa toch! 🙂
Wie dit gelooft is wel erg naif. Tot die tijd bedenken ze wel iets nieuws waardoor het even duur of duurder wordt.
De klanten zullen nooit in voordeel zijn!
Eindelijk… Perfecte verbetering.
Ook het enige positieve punt wat Europa heeft, ALS ze dit zouden waarmaken!
Eén centrale toezicht commissie die alles in de gate gaat houden? #rofl
Op dit moment heeft alleen de OPTA in Nederland al z’n handen vol met die “paar” aanbiedertjes die wij hier hebben. Succes jongens!
@Jelmer: Je bent hier niet op het Libelle forum he, klagen moet je doen op de plekken waar het nut heeft.
Ik werk voor een multinational.
Mijn amerikaanse collegas betalen geen roamingkosten en hebben een onbeperkte flat fee voor internet wereldwijd. (Beperking in dit geval is dat tethering geblokkeerd is)
@Jelmer: goh dat is nog eens goed nieuws in deze crisis tijd
Als de kosten voor het bellen naar een buitenlands nummer dan gelijk worden geschakeld aan het bellen van een NL naar een NL nummer dan hebben we pas voordeel. Dat is het inderdaad een groot voordeel om bijvoorbeeld een fins gsm nummer te nemen. Oftwel we krijgen dan uiteindelijk een europees gsm nummer.
Het nadeel van communiceren met bv een Fins bedrijf is geen probleem. Ook daar zijn de grote providers Engelstalig
@iFeun: Ik ben 5 jaar werkzaam in mobiele communicatie, de laatste 2 jaar eigenlijk alleen nog maar met roamingkosten in de weer. Ik hoor graag bij welke aanbieder zij zitten, en hoe de abonnementsvorm heet die dit mogelijk maakt.
Wat jij beweert is wat wij in Nederland noemen “te mooi om waar te zijn”.
Dat is geweldig! Kunnen we dan ook in eigen land eindelijk roamen over de netwerken van alle providers? Dat zou de dekking ook ten goede komen.
Ben benieuwd of dit er doorheen komt.
Maandelijks houd ik vele MB’s binnen mijn T-Mobile-abonnement over. Tijdens mijn zojuist afgelopen vakantie binnen Europa, vroeg ik mij vaak af waarom ik voor buitenlands gebruik van dezelfde provider een speciale (prijzige) travel and surfbundel aan moet schaffen.
Zo moeilijk is het niet. Je moet toch genaaid worden als klant!
Zoveel verandert er niet.
Gebruik in het buitenland valt buiten je bundel en aangezien de kosten per MB’s buiten je bundel in Nederland toch al hoger zijn dan de kosten die je betaal in het buitenland per MB ………
Providers zullen nu vast steen en been gaan klagen, maar de 3 grootsten hebben al lang een Europees netwerk. Ook binnen NL zijn er niet zoveel netwerken als je denkt. Vaak hebben zij dochterondernemingen onder een andere naam die gericht zijn op een bepaalde doelgroep (Bijv. Hi, MTV Mobile, Sizz). Ook in het buitenland. En waarom moet ik nu ineens meer betalen omdat ik gebruik maak van T-Mobile in Duitsland of Italië, als ik in NL een abonnement van dezelfde provider heb?
Goede maatregel dus!