Reacties voor: VanMoof overgenomen, maar voor bestaande klanten vervalt de garantie
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Sorry hoor, maar wat heeft dit in hemelsnaam met Apple-producten te maken??? Alleen omdat ze (zoals iedereen) een app hebben?
Voor dit soort nieuws ga ik wel naar Telegraaf.nl
Zal ik nooit begrijpen: een app kan een hulpmiddel zijn bij een bepaald mechanisch apparaat. Het kan nooit de enkele sleutel zijn om dat in werking te zetten. En al zeker niet dat het in contact moet staan met een externe server. Je ziet wel.
Op mijn Riese&Müller heb ik ook een app. Leuk om ritgegevens netjes te monitoren en om via de iPhone al van tevoren een route uit te stippelen.
Loopt het mis rijdt die fiets nog perfect.
Zo’n VanMoof systeem zou ik nooit kopen alhoewel ik het altijd mooie fietsen vond.
Je ziet weeral…
Pech voor de randstedelijke hipsters. Wat heeft dit met Apple te maken?
Ik denk dat het hier vermeld wordt omdat VanMoof het eerste bedrijf was dat Apple FindMy hadden geintegreerd in de fietsen (vanaf model S3 2021)
Ik denk omdat VanMoof een samenwerking heeft met Apple waardoor alle fietsen verbonden zijn met het Find My netwerk.
(Red.) Verduidelijkt waarom we hier aandacht aan besteden. Overigens is dit altijd een keuze van de redactie. Opmerkingen hierover worden vanaf hier verwijderd.
“Immense sense of pride”, 700 man personeel op straat, duizenden kopers zwaar gedupeerd, door hooghartigheid en mismanagement, je moet maar durven!
Ik heb het altijd oerlelijke dingen gevonden.
Dat mag. Maar zijn ze zeker niet 😉
Geen stress, Pon koopt ze wel op, nu voor 2 dubbeltjes 😂
(Red.) Artikel bijgewerkt na overname van VanMoof.