Reacties voor: Nieuwste VanMoof S4 e-bike werkt niet met Apple Zoek mijn-netwerk
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Hadden ze nu een kleine ruimte voorzien waar je een AirTag in kunt verstoppen.
Dan had het nog een logische besparing kunnen zijn ten opzichte van het duurder model.
Maar… VanMoof = veel quality issues.
VanMoof kon ook niet anders. De kloof groeide gigantisch tussen prijs en kwaliteit. De laatste investeringsronde is ook echt de laatste: als ze het hier niet mee gaan redden dan zal het doek ook gauw vallen voor VanMoof. Even afwachten of Tenways met een mooie pro-versie komt van de CGO800S, dan hoef ik mijn vingers niet te branden aan de S4.
Leuke Android fiets..
Mensen, trap er niet in. Ik heb inmiddels twee kapotte VanMoof S3 fietsen staan. Betreft de elektronica die alleen door VanMoof gerepareerd kan worden. Wat een dramatische service. Je kunt ze niet meer bellen. Meer dan een uur wachten voor een chat en vervolgens weken lang wachten voor een reparatie. Een jaar probleemloos mee gefietst maar nu voor mij, mijn vrienden en omgeving geen VanMoof meer..
Helaas ook hier dezelfde slechte ervaring. Nooit meer VanMoof voor mij
Misschien lees ik er overheen.
Maar de Van Moof heeft gewoon GPS tracking. Dus het Apple netwerk is een inferieur nice to have in vergelijking.
Daarbij als je een fiets aanschaft moet het design je ook bevallen.
Vind dit nogal een gekleurd artikel.
Persoonlijk vind ik design van Vanmoof prachtig. Zelf 2 fietsen in bezit. Grootste nadeel is reparatie onderhoud (In België niemand wilt eraan beginnen ) .
Totaal geen duurzame oplossing en te complex om bij willekeurige fietsenmaker binnen te stappen. Duurzaamheid op gebied van onderhoud/repetities/onderdelen is ver te zoeken. Spijtig!
@Rik: ik heb nog een S2….in begin een keer kosteloos en snel omgeruild…maar dat zit er blijkbaar tegenwoordig ook niet meer in….
Dat er af en toe wat kapot gaat is jammer…maar dat gebeurt ook bij andere merken…dat reparatie zo lastig tot bijna onmogelijk is, is echt de achilleshiel van het merk….alleen daardoor weet ik niet of ik er ooit nog 1 zou kopen….voor de rest erg tevreden met de fiets…nu 4 jaar
Tja ik ben dus een gebruiker die wél tevreden is en nooit problemen heeft gehad met de fiets.
Mijn inziens is vooral de gebruiker het probleem die 24/7 service eist, en zelf niet eens meer een band kan plakken.
on-topic: denk dat findmy niet zo een gemis is, aangezien er nog altijd gewoon GPS op de fiets zit, door middel van een simkaart. Ik heb het destijds zelfs uitgezet, want elke keer als ik een rondje met de hond ging lopen kreeg ik weer meldingen dat mijn fiets voor het laatst thuis gezien is. ja duhh.
@Michel Swart: Dat laatste kun je gewoon uitschakelen he? Je kan zeggen dat je op bepaalde locaties (zoals thuis, werk, noem maar op) geen melding krijgt.
@Benjamin Kuijten | iCulture.nl: Bedankt voor deze toevoeging! Dit wist ik niet, zal me er eens in verdiepen.
Van Moof heeft prachtige designs en alles is prachtig weggewerkt. Voor mij reden om een jaar geleden een proefrit te maken. Mooie fiets, maar hij rijdt vreselijk…! Snelheid is lastig te zien, versnelling werkt niet handig, maar vooral: nergens vering te ontdekken. Niet in voor- of achtervork en zélfs niet in het zadel. Een ritje van een half uur door de stad kwam me op een flinke pijn in m’n rug te staan. Uiteindelijk voor €500 een tweedehands Stella gekocht, die er als nieuw uitziet en hooguit 2000 km gereden had. Nieuw zadel erop gezet. Die rijdt een stuk comfortabeler en is veel makkelijker te bedienen. Motor in het voorwiel, maar met de fabeltjes dat dat niet handig of prettig is, heb ik ook afgerekend. Het bevalt me prima. Actieradius na 1x laden zeker 120 km rijden. Niet zo híp, maar wél zo prettig 😉