Sinds iOS 11 heeft de App Store en nieuw uiterlijk met verhaaltjes. Er is een App van de Dag, er zijn soms (vertaalde) interviews met ontwikkelaars en er worden minder bekende apps uitgelicht. Dat blijkt enorme invloed te hebben op de downloadcijfers.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 2 reacties
Ad
Eerlijk is eerlijk, sinds de nieuwe opzet van de Appstore lees ik de verhalen van de apps die aangeprezen worden en dat resulteert vaak in een download. Het maakt het geheel wat aantrekkelijker en ik ben sneller geneigd vaker dan 1x per week de Appstore te bezoeken.
Suzanne
@Ad: ja het werkt inderdaad voor mij ook. Ook al ga ik alleen maar naar de appstore voor updates, dan valt m’n oog toch op de aanprijzingen en ik heb al een aantal apps gedownload waarvan ik voorheen het bestaan niet eens wist
Eerlijk is eerlijk, sinds de nieuwe opzet van de Appstore lees ik de verhalen van de apps die aangeprezen worden en dat resulteert vaak in een download. Het maakt het geheel wat aantrekkelijker en ik ben sneller geneigd vaker dan 1x per week de Appstore te bezoeken.
@Ad: ja het werkt inderdaad voor mij ook. Ook al ga ik alleen maar naar de appstore voor updates, dan valt m’n oog toch op de aanprijzingen en ik heb al een aantal apps gedownload waarvan ik voorheen het bestaan niet eens wist