Reacties voor: De vernieuwde iCulture-app: jullie eerste feedback
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Geweldig uitgelegd en helemaal begrijpelijk. Goed gedaan! Het enige puntje dat niet behandeld is (en een feature die ik heel erg mis nu), zijn de swipe-acties. Voorheen kon ik op basis van titel snel bepalen of ik een artikel als gelezen wilde markeren (ondanks het feit dat ik hem dan niet lees, maar juist om de overzichtelijkheid van artikelen die ik wel (nog) wil lezen, te waarborgen). Deze swipe actie gebruikte ik dagelijks en ook meerdere malen per dag. Nu moet ik eerst een artikel openen, dan op de knop voor meer instellingen klikken en dan klikken op markeer als gelezen. Dit zijn veel meer handelingen en kost veel meer tijd dan even te swipen om hem als gelezen te markeren. Ik hoop echt dat die functie nog weer terug gaat komen.
Over voorlezen: men kan toch gewoon tekst selecteren en spreek uit kiezen?
@Justin w: Ja, maar dat is voor visueel gehandicapten een te lastige oplossing (omdat er dan ook tekst geselecteerd moet worden)
Toch liever een éénmalige betaling ipv een abonnement…
€2,99 heb ik er wel voorover. Wat ik wel mis is de optie om direct terug te navigeren vanuit reacties of artikel. Of mis ik iets?
Over algemeen vind ik reclame in app niet erg. Echter worden hier grote banners gebruikt die het hele scherm vullen. Ik zie liever gewoon ads tussen artikelen staan ter grote van een artikel. Dit valt op een telefoon net zo goed op als wat het nu is. En je ziet ook gelijk de laatste nieuwsberichten gelijk als je app opent (en daar voor open je de app)
Verder vind in de back knop bij een artikel op rare plaats zitten. Volgens de iOS standaarden zit die links bovenin. Bij de iculture app zit die links onderin. (Ik snap het idee maar stap je volledig van de iOS human interface guidlines af).
Apple watch app zou super zijn maar voor de rest, top!
Goed gedaan! Ik wordt wakker en ik check mijn berichten en tussen mij berichten zie ik dat iCulture app geupdate is.
Alleen het heeft mij wel het gevoel als of ik de app van ‘OneMoreThing’ open heb staan. En (misschien licht het aan mij) lijkt alles nog klein op mijn iPhone 6+ ,maar ik zie dat jullie een verklein functie hebben. Maar een grote stap vooruit
Reclame is op zich prima in ruil voor alle berichten die jullie bieden, echter het grote beeldvullende reclameblok, dat iedere keer op de beginpagina en subpagina’s verschijnt is wel wat overdreven en erg schreeuwerig. Het kan in mijn ogen wel iets subtieler aangepakt worden.
Jullie sturen nu voor ieder nieuw nieuwsbericht een push message en dat is naar mijn gevoel “te veel”. Ik neig er nu eerder naar om de push messages helemaal uit te schakelen, maar dat is eigenlijk ook weer niet wat ik wil. Waarom niet bij de “breaking” updates pushen, maar niet bij alle updates?
De app werkt perfect! Enige puntje wat ik zelf graag terug zou zien komen (maar ook niet meer in de oude app aanwezig was) en vroeger nog wel gebeurde is dat je een melding krijgt als er een nieuwe reactie gepost wordt bij een bericht waar jij een reactie op heb gegeven (snap je het nog?).
@Adolf: Die mogelijkheid is er als het goed is al heel lang niet meer (en zal ook niet terugkeren).
Mooie app. Werkt zeker goed. Complimenten. Maar idd. De reclame is zeer aanwezig en ik vind hem wel vervelend. Ik heb er wel begrip voor dat er reclame in de app aanwezig is. Vind de wijze zoals nu.nl hem hanteert veel beter. Misschien iets om naar te kijken?
Nu wordt er gezegd dat een alternatief een betaalde app is. Dat liever dan een abbo voor 6 maanden voor €2,99.
Voelt toch een beetje als uitmelken.
Dank je wel voor de uitleg! Komt goed dan.
Mooie opmaak, maar super irritant die grote reclameblokken 👎🏻
Ik kan niet in ieders portemonnee kijken natuurlijk, maar 6 euro per jaar is toch een schijntje voor iets waar je (waarschijnlijk) dagelijks minimaal, wat zal het zijn, een kwartier(?) aan besteed? Dat is nog geen 2 cent per dag!
Maar goed, ieder z’n ding.
Het enige puntje van kritiek dat ik heb, is dat de “terugknop” niet consequent is toegepast. Vanuit de instellingen zit de terugknop links boven, maar in een artikel linksonder. Maar goed, zo vaak zal ik niet in de instellingen zitten.
Verder helemaal tevreden met de app. Goed werk!
€6 per jaar is inderdaad dikke prima. En anders moet je niet zeuren. Ga zo door!
Bij mij ververst hij niet automatisch als ik hem open. Daarnaast moet ok op mijn SE heel ver naar beneden trekken voordat hij geforceerd ververst. Dat kan beter!
Quote is inmiddels aangepast
Beste
De melding did not find required record type: receipt” krijg ik ook als ik gewoon met beide devices ingelogd ben op het zelfde icloud account, ook staan ze aan op de iphone en ipad??
@Philip: Controleer s.v.p. op beide devices of de volgende schakelaar op AAN staat: Instellingen > iCloud > iCloud Drive > iCulture.
Precies mijn punt, ik wil best afentoe een reclame in beeld hebben, als dat jullie het meest oplevert. Maar graag wel wat minder schreeuwerig.
En volgens mij is dat niet zeuren,maar gewoon feedback geven. Per saldo begrijp ik dragen mensen die de reclames kijken meer bij,dan dat je ze afkoopt….
@Martijn:
Inderdaad, echt een no-go al die pushberichten. Ingewikkeld of niet, op deze manier is het helemaal niet bruikbaar, dan maar helemaal uit.
Gisteren de advertenties vrij gemaakt, vind 2.99 echt niet teveel. Ik kijk diverse keren per dag op de app en het is een verademing. lekker snel op de iPhone 6S.
Nogmaals dank voor deze top app👍🏻
@Robert: Zij moeten toch ook geld verdienen?
App is mooi geworden, maar wat meerdere mensen ook aangeven is die reclame als je de app opent. Tijdens de berichten zelf geef ik er niks om. Maar die eerste is super irritant. Daarbij ook alle berichtgeving uitgezet, aangezien dat in de app niet kan. Nu kreeg ik bij ieder bericht een melding 😫
@Jean-Paul Horn: Hier hetzelfde probleem met iCloud op beide devices aan.
@Bennie: Heb je ook Instellingen > iCloud > iCloud Drive > iCulture gecontroleerd of de schakelaars overal aan staan?
Ik snap de reclames; jullie moeten ook de machine kunnen laten lopen.
Maar naar mijn mening mogen ze wel wat kleiner.
(En ja ik koop de advertenties weg, het is slechts een opmerking 🙂 )
App werkt voor mij prima. Leesbaarheid wordt aan gewerkt, dus dat is mooi. Verder zou het mijn voorkeur hebben om met die push ‘problemen’ gewoon alleen breaking nieuws te pushen en de rest uit. dat is dan, in ieder geval voor mij, beter. Nu alles uit gezet.
Ja dit heb ik gedaan. Deze stonden al aan, maar blijf de melding krijgen
@Jean-Paul Horn: op zowel iPad air als iPhone 6s aanstaan, krijg op mijn iPhone de foutmelding ‘did not find receipt’-dingy.. Hebben jullie oplossing?:)
Klein verbeterpuntje: bij de instellingen graag gebruik maken van een accessories zodat het duidelijk is wanneer je naar safari gaat of wanneer er gebruik wordt gemaakt van een push segue. Voor de rest zou ik het geweldig vinden als je met een swipe artikelen gelezen/ongelezen kan maken. En als laatste zou het denk ik mooier zijn om de titels van artikelen uit te lijnen met de tekst van het artikel zelf, het ziet er een beetje raar uit dat de titel meer naar links is uitgelijnd dan de rest. Naast deze verbeterpunten: een prachtige app!
Helemaal mee eens! Wilde net hetzelfde posten. Tenminste: als het gaat over voorleesondersteuning. Voor VoiceOver gebruikers komt er ongetwijfeld een oplossing.
Advertentievrij maken is het eerste wat ik gedaan heb! Vooral op de iPad is de nieuwe app een feest. Ik moet er nog aan wennen, heb nog steeds de neiging om na gebruik 2 maal op de homeknop te drukken en de app weg te swypen uit het geheugen (zodat ‘ie de volgende keer weer opstart zonder vastloper)……
Ja en nee.
Je zou eens moeten kijken of de standaard iPhone optie “Spreek scherm uit” (door met 2 vingers vanaf de bovenkant van het scherm omlaag te vegen) een alternatief kan zijn voor de oude ReadSpeaker functie.
Het is voor mensen die af en toe spraakondersteuning nodig hebben (bijvoorbeeld voor langere teksten) een handige functie.
Hiervoor hoef je geen tekst te selecteren voordat ie gaat lezen, dat is een andere spraak optie.
Momenteel zegt ie bij spreek scherm uit: “Het scherm bevat geen inhoud die kan worden voorgelezen”. Deze instelling zit in Instellingen> Algemeen > Toegankelijkheid > Spraak > Spreek scherm uit.
Super mooie app geworden. Ziet er strak uit. Alleen zelfde probleem als Philip en Bennie. Ik heb ook die melding receipt en heb op beide apparaten ipad air en 6s iCloud drive en iculture aan staan.
Bij mij gaat het overigens over een iPhone 6S en iPad Pro (helaas nog niet geoptimaliseerd daarvoor 😉
Ik heb er maar 1 woord voor: waardeloos.
(Ik heb een iPhone 4 en kan de nieuwe app niet gebruiken)
Zal me dan ook niet verbazen als de oude app straks niet meer gebruik kan worden ( geen reclame-inkomsten )
Dus is net of ik te weing geld heb om iculture te mogen lezen omdat ik geen nieuwe telefoon heb )
Akelig….
Ook ik krijg dezelfde melding “did not find required enz. dinges” op de iPhone 6plus en iPad Air 2. Zolang dit herstellen van aankopen nog niet lukt, klikt ik soms bewust even een leuke reclame aan, zodat jullie meer inkomsten ontvangen.
Op de iPad heb ik de iCulture-app opnieuw geïnstalleerd, omdat ik daar alleen via de site iCulture las. De nieuwe iCulture-app vond ik pas na enig zoeken, nl. in de al eerder gekochte apps. Hij komt nl. niet in het Apple zoekscherm zelf te voorschijn 🤔.
Verder mis ik het handmatig in kunnen zoomen op de tekst of foto. Als “oudere” vrouw worden mijn ogen minder en ik wil nog niet definitief aan een bril 😎.
Voor de rest is de app lekker strak ingericht. Beetje onlogische plaats voor de terugknop links onderin maar na enige tijd wen ik daar ook wel aan.
Complimenten!!
App zojuist geïnstalleerd. Ziet er goed uit. Ga de reclames wel wegkopen. Lees jullie nieuws dagelijks. Die 3 euro betaal ik graag.
Super gedaan! Ziet er strak uit.
Complimenten.
Ik ben ook op beide devices ingelogd met hetzelfde AppleID. Ook staat op beide devices de genoemde optie AAN.
Toch de melding.
Er zijn weinig ondernemingen die zich zo open uitlaten aan de handelingen die ze verrichten, in dit geval de nieuwe app. Het zorgt er bij mij in ieder geval voor dat ik ben ‘meegenomen’ met de besluitvorming waardoor ik de nieuwe app nog meer kan waarderen en jullie als onderneming. Iets met eerlijkheid duurt het langst? De ‘langst’ in de vorige zin ben ik die zich blijft raadplegen door jullie ipv een andere Applegerelateerde app of site. Dus bedankt voor dit artikel en ga zo door!
“Ik kan de app niet gebruiken”, “het werkt niet”, “iets klopt niet”
Je helpt jezelf meer door meer details te geven waarom de app niet werkt op jouw iPhone 4, dan kunnen ze er misschien iets aan doen 🙂
Keurige app hebben jullie opgeleverd. Mijn complimenten en excuses aanvaard!
De app is er absoluut op vooruit gegaan! Erg mooi, en werkt soepel.
Ik stoor mij overigens niet aan de reclameblokken.
@Martin: Kunt ook naar rechts vegen ipv terug knop gebruiken
Jammer van BILLBOARD reclame
Ik vind die reclame helemaal niks. Ik ga er zeker geen 2,99 per half jaar voor betalen. Zal er wel op neer komen dat ik deze app steeds minder ga gebruiken. Jammer.
Misschien dat ik even niet goed kijk? Maar ik word gek van die Puch berichten, waar kan ik dit uitzetten? Bij instellingen vind ik het niet zo 1 2 3 maar zal wel aan mij liggen, rest ziet het er top uit!
@Jean-Paul Horn: Staat op beide devices aan en foutmelding komt nog steeds 🙁
Ik vind het totaal niks….
Favorieten weg, onoverzichtelijk, veeeel te veel reclame, veel te dure inapp aankoop voor een news app ga zo maar verder.
Ik ga wel gewoon de web-apps gebruiken van mijn favorite apple sites !
Tot ziens.
Fijn om te weten dat ik jullie steun zonder te betalen 🙂
Beste I culture,
Ik net als velen met mij begrijpen heel goed dat inkomsten door reclame erg aantrekkelijk en soms Idd noodzakelijk zijn.
Maar de manier waarop deze worden gebruikt, zijn natuurlijk door jullie zelf te bepalen. Ik vind het dan ook erg jammer dat jullie er voor hebben gekozen deze wel zo GROOT en bij het openen en of scrollen van ieder bericht weer te laten geven.
Dit geld natuurlijk niet alleen bij jullie maar veel meer apps, ik wens jullie er veel succes en sterkte mee.
Als je verwijder advertenties opnieuw koopt, krijg je vanzelf dat je de aankoop al hebt gedaan, dus zijn ze daarna weg.
Hier hetzelfde probleem: advertenties toch maar even weggekocht op mijn iPhone 6 plus, thuis op de iPad 2 de melding mbt de receipt.
Beide devices op zelfde iCloud-account, iCloud Drive actief, zelfde iOS-versie, zelfde WiFi-netwerk.
En blijkbaar herkennen de devices wel dat ze bij elkaar horen, want de status gelezen/ongelezen synchroniseert wel keurig (al is de iPad logischerwijs erg traag met updaten).
Ja inderdaad. Dat is waarschijnlijk de reden waarom hij links onderin zit. Anders kom je er niet bij als je telefoon met 1 hand wil bedienen. Maar door de swipe hoef je dus niet links bovenin te komen met je duim.
Reclame is begrijpelijk in de app. Moet toch een verdien model zijn maar wat subtieler is wel gewenst. Het is nu wel erg schreeuwerig en bijna beeldvullend.
De app ziet goed uit. Ik heb de reclame afgekocht. Ik heb niets tegen reclame , maar ze zijn irritant groot, zeker omdat de reclame als eerste te zien. Ik vraag me af of dat echt nodig is. Het lijkt ook net alsof de reclame belangrijker is dan de content.
Nog iets.
Als ik door een artikel scroll en per ongeluk op een foto tik wordt deze nog eens apart geopend. Je moet dan weer terug naar het artikel. Ik zie het nut niet.
Door de foto’s in een aparte view te openen kunnen ze vergroot worden. Dat is met name handig bij productfoto’s, tekeningen en grafieken.
Ziet er strak en fris uit!
Mensen hier de gouden tip om geen reclame te hebben en toch iCulture nieuws te lezen.
App verwijderen, en lekker via Twitter de feeds lezen.
Scheelt je een hele bak aan reclame.
Mooi stukje werk.
Klein team smalle beurs en mooi nieuws tot in het weekend toe. Daar €0,50/mnd geen punt voor mij.
Ik ben niet van plan om een abonnement te nemen en er voor te betalen, neem het voorbeeld aand jullie collegas van ZDNET en Datanews, vragen zei geld voor hun artikels. Neen laat de keuze aan het publiek anders zoek ik wel elders mijn nieuws bronnen dit concept is nu juist super goed waarom iets afbreken dat goed is en en met 2,99 euro kan je geen kantoor ruimte huren.
Even geprobeerd, na de start waarbij ik de push direct uitgezet heb, besluit zelf wel wanneer ik kijk en wil niet gedwongen worden door dat push, een 9.7 inch reclame. 3 seconden later weer eraf.
Reclame, jullie moeten verdienen maar op deze manier raak je als toch al een site met geselecteerd bezoekers halte veel mensen kwijt. De prijs: veel, niet veel is voor ieder persoonlijk, maar nieuws op deze manier verkopen lijkt mij langzamerhand een einde tijdperk te krijgen. Mensen reageren ave rechts, verdwijnen naar andere apps of sites ie minder opdringerig zijn. Ook daar zijn reclames maar in mindere vorm, en dan bedoel ik de groottes.
Begrijp het verdien model wel een beetje met in oog houdend de toekomst hoe Apple met reclame omgaat maar dit is over done. Misschien toch eens kijken naar andere sites die ook naast de web een app hebben, niet het wiel proberen uit te vinden terwijl het er al is.
Ben dus weer terug bij de web versie met een blocker aan, leest fijn, geeft jullie geen inkomsten maar dat is niet aan mij te wijten. Hoop dat jullie dit nog eens heel goed analyseren want de reviews in de store spreken boekdelen en jullie lezers groep is al select itv bijv. Zdnet, webwereld of tweakersnet die natuurlijk meer bezoekers trekken dan ic die het alleen over Apple heeft.
Resultaat voor mij:
Reclames kleiner = app gebruiken met reclames of web versie met ic op white list
Nog steeds geen support voor de forum.
Vergeet niet je die harde support guysvan de forum, die dagelijks de forum bezoekt.
Implementeer de forum ook in de app aub.
@Philip: Ondertussen nogmaals gekocht op iPad krijg melding dat ik het al eerder gekocht had maar toch 2x doorbelast door Apple? Geen probleem komt ten goede van jullie dus ik laat het zo 😉
Voor 1x 2,99 kan je geen kantoor huren. Maar als genoeg mensen het doen wel. En jij kan er net een bakje koffie van kopen. En iculture kan er de boel draaiend van houden.
Ze dwingen jammergenoeg alleen beetje on een abonnement te nemen. De reclames zijn echt te overheersend.
Ben ik de enigste die geen reclame heeft?
Of komt dat doordat ik in Spanje zit ?
Het is jammer dat de niewe app niet is uitgebracht als servise voor de lezers, maar gewoon om geld in het laatje te krijgen door de advertenties. Dat is jammer omdat het nu niet meer lekker weglees en ik weet zeker dat er op deze manier steeds minder lezers overblijven. Ik zou als ik julie was nog eens goed nadenken over het inzetten van deze schrewende reclames om geld mee te verdienen. Moet tog ook op andere manier kunnen?
(Red.) Deze reactie is door een moderator verwijderd omdat deze niet aan onze reactierichtlijnen voldoet → Schreeuwen (all caps). Antwoorden op deze reactie zijn mogelijk ook verwijderd.
hele goede app, overzichtelijk en opent zonder problemen. nieuwsberichten lezen gaat prima.
1 ding wat is minder vind zijn de pushberichten die ik bij elke nieuwe nieuwsbericht ontvang. waarom laat jullie mensen niet zelf instellen welke nieuwsberichten ze willen ontvangen? dus alles of alleen belangrijke nieuwsberichten zoals nieuwe software update of zo? ik heb nu alle meldingen voor deze app uit staan want ik werd er gewoon gek van.
verder werkt de app prima!
TIP: Aan het artikel is een sectie toegevoegd over het (automatisch) verversen van de artikellijst en mogelijke problemen hiermee.
Klein storend puntje: soms verwijst één artikel naar een ander iCultiere artikel, en wordt dit tweede artikel in Safari ipv in de app geopend. Kan dit niet gefixed worden 😡 ?
@eelcovdg: Dat is helaas nogal lastig gebleken, maar is wel iets wat we nog verder aan het onderzoeken zijn. Hopelijk kunnen we het fixen als we Universal Links gaan implementeren.
Oh en een edit knop voor reacties. Zo’n boos gezichtje hoefde nou ook weer niet 😀
@Jean-Paul Horn: Bedankt voor de update van het artikel omtrent het verversen. Als dat realtime wordt gedaan zou dat een hele verbetering zijn. Nu check is liever de site nog, want die is tot nu toen altijd sneller.
Complimenten voor het verzamelen van de feedback van de gebruikers en terugkoppelen van jullie acties.
Geen succes.
Leesbaarheid laat te wensen over.
En dan die RECLAME !!!
Veel te groot en te veel.
Afkopen voor 3euro p/6mnd vind ik te duur voor content die ik ook elders kan vinden.
Prachtige app geworden. Jammer dat die niet werkt met SwiftKey. Daar wordt de verzendknop geblokkeerd door het toetsenbord.
Volgende stap Apple watch App??? Dat zou fantastisch zijn
De nieuwe app ziet er goed en mooi uit!
Net als vele andere lezers ben ik die reclame best wel zat… Prima dat er een bedrag voor gerekend wordt maar waarom per termijn? Ik betaal liever 1 x wat meer en ik ben er vanaf dan dat ik elk half jaar een klein bedrag moet betalen…
Kan die optie misschien toegevoegd worden?
@Nattezok: Dat overwegen we op dit moment niet. Dat legt ons teveel vast voor de lange termijn. Stel dat we een eenmalig bedrag zouden doen. Voor mijn gevoel moet dat gelijk zijn aan drie termijnen van een half jaar = 3 x €2,99 = €9,-. Dat zou een App Store-prijs van €8,99 betekenen. Omdat je voor lange tijd committeert, geven we daar nog een extra korting op van €1,-, maakt €7,99 als eenmalig bedrag om de reclame definitief af te kopen.
Maaaaaaar … nu blijkt dat iCulture over een paar maanden wordt verkocht, of Apple verwijdert zonder opgaaf van redenen de app ineens uit de App Store, of wij zijn de vele 1-ster reviews zo zat dat we definitief stoppen met de app. Of misschien hebben we na een half jaar de ontwikkelkosten van de app voldoende terugverdiend en kan de reclame verdwijnen? Wie zal het zeggen. .. Dan heb jij ineens €5,- teveel betaald. Dat zou je ook niet tof vinden.
Door met halfjaarlijkse termijnen van €2,99 te werken blijven zowel jij als wij flexibel en zonder verplichtingen naar elkaar. Dat is de reden. Na een half jaar kunnen we altijd nog zien wat dan de juiste strategie is.
De advertenties zijn inderdaad groot en beeldvullend op mijn iPad pro 12″, maar simpel klikken op het kruisje en ik kom in het verhaal dan geen enkele advertentie meer tegen.
Dat vind ik, als er advertenties moeten zijn, best prettig, wegklikken en verder lezen.
Op de website (zoals de meeste nieuws websites) vond ik het juist irritant dat er meerdere advertenties in het verhaal zitten, waar ik tijdens het scrollen weer per ongeluk op klik.
Ik wacht ook nog even af met afkopen, vooral omdat jullie meer aan de advertenties verdienen.
Hahaha, dat had ik ook toen ik wilde klikken op een link, dat ik eerst het hele verhaal lees, voordat ik op de link klik, want dan moet ik de app weer restarten. LOL
Reclames vind ik te dominant aanwezig. Ieder half jaar afkopen vind ik ook niks. Ik maak er verder geen punt van ik lees het nieuws wel op de web pagina. Daar staan ook reclames maar niet zo dominant en ik kan ook de reclame blokker aanzetten. De app heb ik al verwijderd. Erg jammer want hij deed het verder goed.
Er is al genoeg geschreven over de reclame. Maar naast de reclame zijn er nog wel een paar puntjes waarbij mij uitermate aan erger bij deze verder mooi uitgewerkte app.
1. Ik wordt helemaal gek van de navigatie die soms bovenaan het scherm staat en daarna weer onderaan het scherm. Zeker de navigatie aan de onderzijde van het scherm wijkt uitermate af van de Apple richtlijnen.
2. Op mijn 6s plus verwacht ik eigenlijk toch wel een landscape ondersteuning. Zeker voor het invoeren van een reactie, zoals hier, gebruik ik graag het landscape toetsenbord.
3. 3D touch mag dan wel laten zien dat er rekening is gehouden met de jongste generatie iPhones, maar voegt eigenlijk geen waarde toe. Jammer.
Dit commentaar neemt niet weg dat ik nog altijd zeer tevreden ben over de content. En dat is toch jet belangrijkste. Echter met een paar aanpassingen zou ik er nog meer van genieten.
NEE, je bent niet de enigste…..ik lees ook alle berichten maar krijg zelf helemaal GEEN reclame te zien.
Snap het niet mar zal wel een bug zijn en ik zit gewoon in Nederland.
Ook heb ik de reclame niet afgekocht, ik zat daar wel aan te denken i.v.m. de ondersteuning van iCulture.
Als je elke dag de “dag deals” bekijkt en je download 1x per maand een app die een dag gratis is of een stuk goedkoper als de normale prijs dan verdien je die 3 euro al na 1 of 2 apps terug.
De rest van het nieuws is dan gratis……..
Kan er ook en versie komen zonder advertenties
Wil ik wel voor betalen.
Verschrikkelijk .
Reageren met SwiftKey lukt wel op de iPad. Zal het zo nog eens proberen op de iPhone.
Reageren met SwiftKey op de iPhone lukt niet, omdat je daar het toetsenbord niet weg kunt klappen. Die zit en blijft voor de versturen knop. Irritant is dat.
Mensen, de complimenten. Mooie app. Misschien één verbeterpunt? Mogen de letters iets ‘zwarter’. Dit verbetert de leesbaarheid voor mensen die minder goed zien. Of zit er ergens een instelmogelijkheid? (Nog niet gekeken).
Ik ben graag bereid om € 6,00 per jaar te betalen voor al het nieuws dat jullie brengen. Dit is spotgoedkoop. Jullie doen goed werk en ik volg jullie al vanaf het begin.
Groet en succes.
Zoals Apple altijd is gewoon duidelijk en transparant
📱goed gedaan met de nieuwe app past veel beter in deze tijd strak en overzichtelijk 😃👍🏼
OPMERKING: Voor iedereen die een foutmelding kreeg bij het terugzetten van de aankoop op meerdere devices; dit is nu opgelost. Let op dat je op alle devices de iCulture-app eerst hard moet afsluiten. Open dan de app op het device waar je oorspronkelijk de aankoop hebt gedaan. Zet vervolgens de aankoop terug op je andere devices waar je bent ingelogd met hetzelfde iCloud-account.
@Jean-Paul Horn: Helaas; ik waardeer jullie inzet, maar na TIG pogingen werkt het hier nog steeds niet.
Ik heb zelfs iCloud drive eerst geforceerd laten updaten, maar dat geeft niet het gewenste resultaat.
De foutmelding is weg, maar dat is het dan ook.
Het valt me nu ook echt op hoe ver de status van de afkoop verstopt zit; ik moet op [Verwijder advertenties] tikken om te zien of ik dat al gedaan heb…
@Jan: Stuur even een e-mail via de optie in de app. Dan kan ik je wat beter helpen dan hier in de reacties.
Sinds vandaag krijg ik 2 verschillende advertenties achter elkaar, dus 2x tikken voordat deze verdwenen zijn.
Ik dacht het blijft wel bij 1 advertentie per keer?
@Jean-Paul Horn: Hier idem dito. Helaas; ook ik waardeer jullie inzet, maar na TIG pogingen werkt het hier nog steeds niet. Ik heb de app zelfs verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op beide iDevices (eerst handmatig reservekopie gemaakt) iCloud staat goed.
De foutmelding is weg, maar dat is het dan ook.
@Aag: Had je al een e-mail gestuurd via de feedbackoptie in de app?
Mooie app geworden.
Helaas jammer dat alles wit is geworden. Kost meer energie van de accu.
Letters van de artikelen zijn wel erg klein, zeker voor mensen die op het randje van wel of geen leesbril zitten.
Dynamische lettergrootte zou wel fijn zijn.
@Patrick: De lettergrootte van artikelen kun je naar wens aanpassen via de toolbar onder elk artikel. De grootte wordt vervolgens voor alle artikelen onthouden 🙂
Prachtige nieuwe app. Rustig om te lezen. vooral de reclame-integratie is geniaal.
@Patrick:
Ik lees de artikelen op mijn iPhone (tenminste….dat zou ik willen, maar werkt helaas niet)….en die heeft geen OLED scherm….maakt dus niet uit.