De Vision Pro-headset van Apple stopt de Virtual Reality-functies als je meer dan anderhalve meter beweegt. Dat blijkt uit de documentatie van de headset.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 3 reacties
JeroenT
Dat is wel een enorme minpunt zeg. Beter is gewoon dat je zelf een veld kan afbakenen op lokatie.
De huidige methode voelt idd behoorlijk crippled aan. Een dealbreaker voor mij in ieder geval en ik begin steeds meer te begrijpen dat er mensen bij Apple zijn die vinden dat het veel te vroeg is om de Vision uit te brengen.
Flupke
@JeroenT: Hoezo vormt dit een probleem. Zodra dat ding op de markt is en gebruikt gaat worden, kan Apple dmv een 0 in een 1 te veranderen. De 3×3 meter veranderen naar 5×5 of 100x100m. Hoeft niet zo heel moeilijk te zijn.
Dirk Groten
@JeroenT: Dit is ook geen VR bril. Apple legt de nadruk op AR. Als je de bril gebruikt in AR (niet 100% immersive) mode kun je veel meer bewegen omdat je je omgeving ook ziet.
Je kunt dus wel degelijk door de hele ruimte wandelen, als die maar zichtbaar is.
Dat is wel een enorme minpunt zeg. Beter is gewoon dat je zelf een veld kan afbakenen op lokatie.
De huidige methode voelt idd behoorlijk crippled aan. Een dealbreaker voor mij in ieder geval en ik begin steeds meer te begrijpen dat er mensen bij Apple zijn die vinden dat het veel te vroeg is om de Vision uit te brengen.
@JeroenT: Hoezo vormt dit een probleem. Zodra dat ding op de markt is en gebruikt gaat worden, kan Apple dmv een 0 in een 1 te veranderen. De 3×3 meter veranderen naar 5×5 of 100x100m. Hoeft niet zo heel moeilijk te zijn.
@JeroenT: Dit is ook geen VR bril. Apple legt de nadruk op AR. Als je de bril gebruikt in AR (niet 100% immersive) mode kun je veel meer bewegen omdat je je omgeving ook ziet.
Je kunt dus wel degelijk door de hele ruimte wandelen, als die maar zichtbaar is.