Reacties voor: Vodafone brengt Nederlandse Power To You-app uit

Vodafone heeft een Power to You-app uitgebracht, waarmee je allerlei informatie over abonnementen, diensten, klantenservice en andere Nederlandse Vodafone-diensten kunt opzoeken. Belstatus volgt later pas.
Lees het complete artikel → Vodafone brengt Nederlandse Power To You-app uit
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 30 reacties

  1. Stom en nutteloos wat heb je eraan

  2. Even zoeken op: power-to-you

  3. Idd nutteloos. Gedl en meteen weer verwijderd.

  4. Handig! Als je weet hoe je een app moet downloaden en gebruiken.

  5. @Ruben: Ik zal niet weten hoe dat werkt.
    Echt wel

  6. Jaaa bij vodafoon kennen ze hun prioriteiten. Pfff ga eerst dat zielige excuus voor een netwerk eens verbeteren vodafoon!

  7. Pcies, maak netwerk maar eens beter voor de 3G in veel plaatsen is dat gewoon RUK.

  8. Nutteloze app, laat ze het 3G netwerk maar verbeteren…..anders is het over 5 mnd Daaaaag Vodafone.

  9. En dan zeggen we Hello KPN

  10. Zo daar gaat weer een paar duizend euro aan abonnementsgelden aan Voadafone. Bedankt voor het steeds duurder maken van abonnementen en datakostenen tegelijkertijd even wat geld over de balk te smijten.

  11. Ik heb niet zo’n probleem met het duurder worden van de abbo kosten, ik blijf het toch wel gebruiken. Maar duurde worden op het zelfde brakke 3G netwerk, daar ga ik niet voor betalen.

  12. Origineel geplaatst door Edwin
    En dan zeggen we Hello KPN

    Voel je je wel goed? De provider die telkens hogere prijzen en lagere limieten katalyseert bij de hele oligopolie wil jij begroeten?

  13. @Bubbly: Het is toch kiezen uit 2 kwaden.
    Als ik ergens voor betaal wil ik ook kwaliteit.
    Niet dat RUK 3G wat Vodafone nu heeft.

  14. Tja lekker nutteloos! Waarom maken ze geen My Vodafone App….? Daar heb ik als klant tenminste wat aan zeg maar! 🙁

  15. Voor’t beltegoed is al een app

  16. Vooral niet te vaak “Beltegoed” roepen bij Vodafone !!
    Daar reageren ze direct op en maken het netwerk alleen maar minder 😉

  17. Zit een magazine in die alleen via flash te lezen # fail

  18. Origineel geplaatst door Edwin
    @Bubbly: Het is toch kiezen uit 2 kwaden. Als ik ergens voor betaal wil ik ook kwaliteit. Niet dat RUK 3G wat Vodafone nu heeft.

    Tja, in mijn ogen heb je keus uit Vodafone & T-Mobile en dan die kleine providertjes op hun netwerken natuurlijk..

    KPN zou massaal geboycot moeten worden.

  19. En waar blijft visual voicemail?

  20. @Bubbly: Tuurlijk.
    T mobile is ook RUK.

  21. heb zelf vodafone en een belstatus app die is er dus al : belstand rood heet de app

  22. Bedoelde vodafone nou power-to-you of money-to-me met hun nieuwe abbo’s?

  23. Pathetic om zo’n reclamefolderapp te maken. Slimme marketeer doet t andersom: eerst functionaliteit en zorgen voor n hit, daarna kul toevoegen in updates. Begrijp ook niet wrom Apple deze folder toelaat als het zo weinig functioneel is. Imho idd maximale fail. Nee-nee sticker! Overigens vind ik t netwerk niet zo slecht…

  24. Vodafone netwerk rammelt aan alle kanten. Mensen die mij bellen gaan soms direct naar voicemail terwijl iPhone aanstaat met 3 blokjes ontvangst. En dan ook nog eens geen voicemail melding tot je zelf eens 1233 afluisterd. En 7.2 MB/s dataverkeer heb ik nog nooit kunnen meten.
    Betalen per maand is de enige zekerheid die geboden wordt. Ben alleen bang dat het bij de concurrentie 1 pot nat is…
    En meer ontopic: dus past zo’n waardeloze app prima bij de kwaliteit die ze uitstralen.

  25. Ik ben Vodafoneklant van ‘t eerste uur en ben ook van mening dat de prioriteiten bij V aan het verschuiven zijn. ‘t Gaat steeds meer naar zakken vullen ipv ‘t leveren van kwaliteit.
    De gsm-kwaliteit in m’n buurt is het laatste jaar afgegleden van goed naar zeer slecht. 3G is er niet of nauwelijks. Die app boeit me geen RUK!!!!
    2 maanden geleden een klacht gedaan, waarna 1 maandtermijn werd teruggestort, “omdat men het probleem niet krijgt verholpen”.
    Op een mededeling dat daarna de verbinding natuurlijk nog even slecht is en dat ik dan die andere maanden ook geen abo-geld wil betalen, wordt aleen lachend gereageerd.
    26 september as. kan ik m’n abo verlengen – NOT!
    De kans is zeeeeer groot dat ik (en met mij ‘t hele gezin) gebruik ga maken van de overstapservice van T-Mobile.

  26. Domme en nutteloze app, maar dan een app waar je op kan zien hoevel datategoed, belminuten en smsjes je nog te goed hebt.

  27. *maak dan een app.

  28. zinloze app vodafone,besteed je geld liever aan wat nuttiger dingen,logisch dat door deze zinloze apps de prijzen omhoog gaan.,zonde zonde zonde.

  29. Doe liever eens wat meer tijd en verbeteringen in het ontvangst stoppen eigenwijze vodafone,zakkenvullers.

  30. en hun website rammelt ook! vreselijk traag en vol fouten, en loopt telkens vast bij invulvelden. 3g idd slecht. is tmobile beter?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.