De CEO van Vodafone hield afgelopen week een toespraak, waarin hij de reputatie van de telecomsector besprak. Hij gaf aan dat de sector momenteel niet zo’n beste naam heeft. Klanten hebben geen vertrouwen in de operators, de prijsplannen zijn onduidelijk en gebruikers vinden de tarieven veel te hoog. In een blogposting zet CEO zijn standpunten nog eens op een rijtje. Vijf reputatiedrijvers komen voorbij, zoals relevantie in de samenleving, netwerkkwaliteit, klantenservice, prijsperceptie en duurzaamheid.
De meest lastige van die vijf is de prijsperceptie: de operators zijn begonnen met het te goedkoop aanbieden van databundel om mensen over de streep te trekken en nu iedereen massaal aan het Whatsappen en Wordfeuden is geslagen, moet de prijs omhoog. Interessant leesvoer, voor wie zich afvraagt over welke dingen een baas van een groot telecomconcern zich druk maakt.
Via: blog.vodafone.nl
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 18 reacties