Vodafone en iOS 4.3 levert ook bij iPhone problemen op
Gisteren kon je op iPadclub lezen over de problemen die iPad-bezitters met een Vodafone-abonnement ondervinden. Bij de update naar iOS 4.3 krijgen ze te maken met een constant vastlopende iPad, zodra ze verbinding proberen te maken met het 3G-netwerk. Het probleem lijkt zich echter niet te beperken tot de iPad. Ook bij iPhones met Vodafone-abonnement blijken zich problemen voor te doen bij de update naar iOS 4.3. Zo meldt een iPhoneclub-bezoeker dat zijn iPhone 3GS na de update naar iOS niet meer opstart, terwijl de simkaart wel in een oude Nokia werkt.
Zonder simkaart start de iPhone wel op, maar hij kan er dan uiteraard niet mee bellen. Het uitschakelen van de pincode kan het probleem bij een deel van de iPhone- en iPad-bezitters oplossen, als zal dat niet voor iedereen een aantrekkelijk vooruitzicht zijn. Wat ook opvalt is dat de meeste meldingen te maken hebben met een iPhone 3GS, niet met een iPhone 4. Problemen die worden gemeld zijn vooral vastlopen en spontaan herstarten. Volgens de helpdesk van Vodafone is het een bekend probleem, dat door Apple moet worden opgelost. Een woordvoerder van Vodafone meldde gisteren echter, dat er samen met Apple wordt gezocht naar een oplossing.
Meer info is te lezen op ons forum.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 75 reacties