Reacties voor: Vodafone geeft klanten half jaar gratis Netflix

Nieuwe Vodafone-klanten krijgen een half jaar lang gratis Netflix bij hun mobiele telefoonabonnement.
Lees het complete artikel → Vodafone geeft klanten half jaar gratis Netflix
Bart Breij -

Reacties: 28 reacties

  1. Toffe actie, alleen kansloos dat het hoogstwaarschijnlijk gewoon van je data bundel af gaat. Lekker als je 500MB of 1GB hebt.

  2. Lekker voor als je al 5 jaar klant bent NOT.

  3. Logisch ook, je gaat €10 meer betalen om iets van €8,99 gratis te krijgen. Typisch vodafone

  4. @Erwin: je vergeet wel even dat je dus ook 1GB erbij krijgt.

    Je neemt een Blox voor 1GB extra en daar krijg je GRATIS Netflix erbij.

    Voorheen kreeg je 1GB voor die €10, nu krijg je dus ook nog eens 6 maanden Netflix.

  5. Lekker dan. Al jaren klant, net eerder dit jaar contract verlengd.

  6. En de trouwe bestaande loyale klanten! wat hebben zij voor voordeel??? Kun je nagaan wat er wordt verdiend?
    Ze kunnen beter de schandalige prijzen verlagen van de abonnementen. Dit is niet alleen bij Vodafone maar bij alle boeven, uhh ik bedoelalle providers.

  7. Iedereen moet eens ophouden met zeuren. Vodafone kan ook nooit iets goed doen. Als jij nu een zak appels koopt en volgende week krijg je bij die zak appels een beker, ga je toch ook niet terug naar de Albert Heijn om die beker te vragen omdat je al jaren bij Albert Heijn koopt. Het is een toffe promotie. Wees eens tevreden.

    @R.Putters: Gemiddeld wordt er 10% winst gemaakt. Valt wel mee toch? Als je 1,5 miljard om moet zetten om 150 miljoen winst te maken.

    Jouw abbo kan dus maximaal 10% goedkoper. Nou, gefeliciteerd. Zeurpiet

  8. @steen: Gemiddeld wordt er 10% winst gemaakt. Valt wel mee toch? Als je 1,5 miljard om moet zetten om 150 miljoen winst te maken. Jouw abbo kan dus maximaal 10% goedkoper. Nou, gefeliciteerd.
    Zeurpiet

  9. Ben zelf al jaren Vodafone klant maar na afloop van mijn abonnement niet meer. Mooi Sim Only Abonnementje van 8 euro in de maand. BETER!!! 🙂

    @steen: Jij mag er van denken en zeggen wat je wil maar je geeft geen antwoordt op de vraag. Dat zogenaamde voordeel bij verlengen van je abonnenemt voor bestaande klanten dat heb ik zelf ervaren de afgelopen jaren maar ik zal je vertellen dat is bijna niets. Allemaal lucht dus. Als je nieuwe klant wil worden dan kan er veel meer. Dat vindt ik raar, dat wou ik zeggen.
    Nogmaals dat is bij alle providers zo dus ik heb verder niets tegen vodafone maar de prijs voor een abonnement (gewoon standaard) is echt veel te hoog en de z.g. voordelen dat is maar net hoe je het bekijkt (links of rechtsom)

  10. Vind dit niet echt een antwoord op spotify van kpn, omdat dat onbeperkt is via het kpn netwerk. Voor mij een belangrijke reden om in dit geval voor hi te kiezen.

  11. @R.Putters: Ik werk bij Vodafone en bij nieuwe klanten is er niets mogelijk. Die betalen meer aansluitkosten. Je hebt je feiten niet op een rijtje. Bestaande klanten krijgen €2,- pet maand korting.

    Daarnaast is een winstmarge van 10% niet extreem veel. Dus de prijzen zijn niet schandalig duur.

    Tot slot stoor ik me aan de huidige consument, die alleen maar ‘het slachtoffer is van al die grote, gemene en duivelse multinationals’.

  12. net als Steen werk ik bij Vodafone en ik ben het met hem eens. Waarom is iedereen zo negatief? En waarom wil iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang? kijk eens naar service ( winkels ) en dekking. Dit kost geld mensen!
    Daarnaast is deze aktie een extra promotie op het normale aanbod dus betaal je er als klant niets voor. Kijk verder dan alleen die paar minuten en MB’s die je krijgt en vergelijk de prijzen en bedrijven dan nog eens.

  13. Nou ja zeg!
    Ik heb net 2 weken geleden een nieuw sim-only abo genomen bij Vodafone…
    Geeft niks hoor, ik hoef geen Netflix, doe ik toch niks mee.
    Ik ben weer naar Vodafone gegaan omdat ik gewoon super tevreden over ze ben!
    Eerlijkheid, geen addertje onder het gras, goede service en heel eerlijke prijzen. Ik ben nu nog goedkoper uit dan eerst terwijl ik meer heb én 4G!
    Ook al zal ik aan die 4G weinig hebben, de medewerker vertelde me heel eerlijk dat Vodafone 4G in tegenstelling tot wat hun reclame beweert, voorlopig geen landelijke dekking heeft.
    Ook heb je voor een iPhone 5 een speciale frequentie 4G nodig en die is alleen in de randstad.
    Maar geeft niks, het zat bij m’n abo in, ik kan me prima redden op 3G en alleen het het feit dat ze zulke dingen gewoon eerlijk zeggen als je een abo wilt afsluiten is voor mij een reden om klant te blijven bij Vodafone!
    Ze hebben me via Twitter ook al eens heel goed geholpen savonds laat toen ik iets niet voor elkaar kreeg 😀
    Ik snap al dat geklaag dus ook niet, ik ben heel blij met Vodafone!

  14. Origineel geplaatst door steen
    @R.Putters:Ik werk bij Vodafone en bij nieuwe klanten is er niets mogelijk. Die betalen meer aansluitkosten. Je hebt je feiten niet op een rijtje. Bestaande klanten krijgen €2,- pet maand korting.Daarnaast is een winstmarge van 10% niet extreem veel. Dus de prijzen zijn niet schandalig duur.Tot slot stoor ik me aan de huidige consument, die alleen maar ‘het slachtoffer is van al die grote, gemene en duivelse multinationals’.

    Volgens mij heb jij je zaken niet op een rijtje!
    1e die aansluitkosten hebben wij vaak ook betaald.
    2e laatste tijd krijgen nieuwere klanten meer dan de bestaande klanten, hogere snelheid, meer data enz enz.

    Alleen om de nieuwe klant binnen te halen, daarbij worden er diensten aangeboden waar je achteraf niets of bijna niets aan hebt. Neem die zgn Red abbo’s, verkocht bij de iPhone 5 met 4G dekking, compleet waardeloos als je niet in die 4G gebieden woont, daar zit je wel vaak 2 jaar aan vast.

    Denk hier maar eens over na, ga dan met je broodheer eens overleggen waarom ze hun bestaande klanten in de kou laten staan!!

  15. @R.Putters: Waar vind ik dat abbo? En wat krijg je dan?

  16. Nou ja zeg!
    Ik heb net 2 weken geleden een nieuw sim-only abo afgesloten bij Vodafone!
    Geeft niet hoor, ik hoef geen Netflix want daar doe ik toch niks mee;)
    Er is genoeg op tv anders ga ik wel lekker Utopia kijken :p
    Ik was ook al bij Vodafone en ben gebleven omdat ik het gewoon een super provider vind!
    Eerlijkheid, transparantie, goede service en eerlijke prijzen voor wat je krijgt vind ik erg belangrijk bij een abonnement.
    Belangrijker dan kadootjes of de eerste maanden korting!
    Vodafone helpdesk heeft me een poosje terug heel goed geholpen.
    Ik wilde iets instellen en dat lukte niet. Ik zette dat op Twitter en kreeg meteen antwoord van de helpdesk en toen hebben zij dat voor mij gedaan.
    Ik heb nu een nieuw abo afgesloten bij hun en krijg nu ook nog meer dan eerst voor minder geld, zelf 4G!
    Daar zal ik weinig aan hebben, want vertelde de medewerker: 4G is voorlopig nog niet landelijk zoals ze in hun commercials beweren.
    Ook is er voor de iPhone 5 (die ik heb dus) een speciale frequentie 4G nodig die alleen in de randstad beschikbaar is en ook niet wordt uitgebreid.
    Geeft niet, 4G zit bij m’n abo in maar ik kan me prima redden op 3G.
    Alleen al het feit dat een medewerker dit soort dingen eerlijk verteld als je een abo afsluit is voor mij een reden om bij Vodafone te blijven!

  17. @joop: 1 en 2: Iedereen heeft aansluitkosten gehad (mits er een actie was), dus overstappen en dus ergens nieuwe klant worden kost je dus gemiddeld €30 meer en weg gaan bij Vodafone kost je dus ook €48 korting als bestaande klant, met een nieuwe telefoon. Dus je loopt al €78 mis.
    Daarbij heb jij destijds van een actie gebruik gemaakt met bepaalde voorwaarden. Die acties veranderen gemiddeld 4x per jaar. Waarom moet jij na “1 jaar” ineens gratis een actie krijgen? Waarom zou jij het recht hebben? Waar staat er ergens beschreven dat klanten zich ineens “belazerd” moeten voelen als er een nieuwe actie komt?
    Ik ga toch ook niet met mij op zaterdag gekochte brood terug naar de bakker, als deze maandag ineens actie heeft… Ik ga toch ook niet terug naar Miele, omdat ze 3 jaar later een jaar gratis wasmiddel erbij geven… Ik ga toch ook niet terug met mijn lot naar de staatsloterij, omdat er nu 16 ipv 15 miljoen valt te winnen terwijl ik al 20 jaar mee doe…

    3: 4G kreeg je bij je RED gratis en je kon er mee internetten op je iPhone 5. Nergens stond dat het ook kon in een hutje op de hei of achter de hooischuur van boer Piet. Heb jij je verdiept in de locaties waar het wel kon, voordat je het product kocht? Aangezien je niks extra hebt betaald, mag je dus ook niet zeuren.
    ‘Ook iets met kleine lettertjes en voorwaarden lezen, wat niemand doet.’

    4: Iedereen mag gratis zijn abo aanpassen naar de nieuwe abonnementen. 1 telefoontje is genoeg als je aan de voorwaarden voldoet, dus als jij ook wilt profiteren, moet je even bellen.

    5: Leer er mee leven. Heb je zaken op een rijtje 😛 peace! ✌️

  18. Leuke actie! Jammer dat je het niet je bestaande Netflix abo kan aanvullen zeg maar. Ik betaal nog de oude prijs bij Netflix, als ik dit stopzet dan moet ik de oude prijs van +/- 9 euro gaan betalen als deze actie weer is afgelopen.

  19. als ze eerst hun netwerk verbeteren daar hebben klanten veel meer aan. en dan hebben nog niet eens over hun klanten service van 0,0.

  20. @menno: Dankjewel voor je back-up! Goed uitgelegd.

  21. Slimste actie ooit dit mensen extra laten streamen wat uiteindelijk resulteert in meer data verbruik buiten de bundel. En laat buiten de bundel extreem duur zijn dus verdienen ze makkelijk terug.

  22. @Sarafina: dan hebben ze je voorgelogen, ik woon in het oosten van het land, en heb tegenwoordig bijna overal 4g …..

  23. Voor €10 1gb extra data nemen en je kan ook als bestaande klant mee doen met de actie. Super!!!
    NOT!!!
    Dombo’s Netflix kost überhaupt maar €7,99 per maand!
    Dus kost het je zelfs €2,- meer!

    Lekker bedacht van Vodafone. Zullen wel een hoop mensen alsnog intrappen.

  24. Betaal je dan eenmalig €10 voor 1GB (als je binnen een maand stop zet) en krijg je dan 6 maanden Netflix?

  25. @evad1st: Met een iPhone 5?

  26. Je krijgt een code als je die 1GB koopt, dus als je al Netflix hebt, dan krijg je dus voor €1 of €2, 1GB extra data. Je bestaande Netflix wordt dan 6 maanden gratis.

  27. Reageer ik nu op een oud bericht?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.