Reacties voor: Vodafone kondigt nieuwe abonnementen met afrekenen per seconde aan

Vodafone start vanaf 1 januari 2011 met nieuwe abonnementen, waarbij je per seconde kunt afrekenen. De abonnementen bevatten alleen een belbundel; de rest is optioneel.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 23 reacties

  1. Jammer dat ze het niet ook voor de ‘nieuwe’ iPhone abo’s doen.
    Toen ik de kop las had ik al goede hoop omdat ik in februari mag verlengen. Jammer dat ik dan nog per minuut betaal met een iPhone!

  2. Hmm lekkere oplichtpraktijken dan als je net voor 2 jaar een nieuwe abo hebt afgesloten. ik ruik een avondje Tros Radar hier…

  3. Sorry even tussendoor:

    Apple rolt iOS 4.2 uit. In het filmpje onderaan de pagina wordt iets gezegd over gratis MobileMe (of ik begrijp het verkeerd).

    http://www.apple.com/nl/ios/

  4. En laat ik nou net een iPhone 4 bij Vodafone hebben besteld en een abonnement met afronding op hele minuten. Lekker asociaal richting de klanten.

  5. Check, heb ik dus net gedaan. Wel genieten van oude Fup internet, maar wel afrekenen per minuut. Is dan toch nog wel beter dan de nieuwe situatie met m’n 2 GB gebruik. Wel raar dat ze niet automatisch oud en nieuw per seconde doen. Wie neemt idd de moeite om Kassa in te lichten?

  6. 4.2 Komt vandaag uit,

    Oja, en Find My iPhone is vanaf nu GRATIS!

  7. Ik kan vanaf volgende week m’n abonnement verlengen met Vodafone met de iPhone 4… wat raden jullie me aan te doen :O ?

  8. Je gaat waarschijnlijk wel hogere kosten betalen per minuut. Het voeren van gesprekken onder 1 minuut zijn misschien ook gesprekken die je waarschijnlijk beter niet kan voeren lijkt mij. Er wordt zoveel gebeld om de onzinnigste dingen dat je je kan afvragen of het niet handiger is om eens wat beter na te denken over je belgedrag.

    Afronden is natuurlijk nooit oké.

  9. Origineel geplaatst door Benjamin
    4.2 Komt vandaag uit,

    Oh ja? Hoe weet jij dat zo zeker? Zou 2 weken terug al komen.

  10. Wie wil er nou op hele minuten afronden naar boven? Dat willen alleen providers als Vodafone. Klanten willen dat niet hoor. Wat is dit nu voor flauwekul keuze?

    Ik sta in de winkel en dan zegt de bediende “dat is dan 174 gram, maar wij ronden af naar boven en betaald dus 200 gram, goed he!”

    Dag meneer, nog een fijne dag verder, ja dank u, hetzelfde, maar niet heus

  11. heb net maar even met vodafone gebeld maar zijn konden mijn verder hierover nog geen informatie geven.
    is wel echt triest want een maand geleden heb ik een iphone besteld via vodafone.

  12. @Wessel Meijer:

    ik zeg dat je je beter wat meer kan inlezen als je praat over de providers.

    jij geeft aan dat alleen providers als vodafone dat willen afronden maar het erge is dat alle providers het doen behalve T-MOBILE

    dus allemaal doen ze het en niet alleen bedrijven als vodafone

    T-mobile is de enige provider met een beetje fatsoen

  13. Origineel geplaatst door ronnie
    T-mobile is de enige provider met een beetje fatsoen

    lol daar zijn de meningen over verdeeld ^_-

  14. HAHA! T-Mobile heeft vaak slecht bereik, dus geen belminuten bodig 😉

    Origineel geplaatst door stefOrigineel geplaatst door ronnieT-mobile is de enige provider met een beetje fatsoenlol daar zijn de meningen over verdeeld ^_-

  15. Laat me eens raden, de nieuwe abonnementen die per seconde worden vast duurder dan die per minuut….

  16. @ronnie: Ik zei “dat doen alleen providers als Vodfone”, ik weet ook wel dat t-Mobile inderdaad wat dit betreft een positieve uitzondering is.

  17. Ik betaal zowiezo geen telefoonrekeningen meer. Want ik rond nl. alles onder de € 500 af naar nul.
    Veranderde marktomstandigheden !
    Pech voor die onbetrouwbare sujetten van Vodafoon.

  18. Jan, goeie tip

  19. Ook ik heb een paar dagen geleden besloten een i-150 abo met vodafone besteld, en vervolgens komen die naaiers nu naar buiten dat ze goedkopere of flexibere abo’s gaan aanbieden. Ben inmiddels 3 jaar trouw klant bij vodafone,, en ik snap dat ze zoveel mogelijk klanten willen strikken,, maar ik vindt dit toch niet al te netjes gedaan.

  20. Wat is het addertje onder het graa waarom zou je per minuut willen betalen als je ook per seconde kan betalen????

  21. Je krijgt straks “de keuze of je het liefst per seconde of per minuut afrekent.”
    Oke. We gaan hoofden tellen. Wie wil per seconde afrekenen? Iedereen. Wie per minuut? Niemand.

    Rare zinsnede, ogenschijnlijk overgenomen uit een persbericht van Vodafone. En uit het aanbieden van dit soort producten spreekt een groot disrespect voor de consument. Vind ik dan he.

  22. Origineel geplaatst door SimonJe krijgt straks “de keuze of je het liefst per seconde of per minuut afrekent.”
    Oke. We gaan hoofden tellen. Wie wil per seconde afrekenen? Iedereen. Wie per minuut? Niemand. Rare zinsnede, ogenschijnlijk overgenomen uit een persbericht van Vodafone. En uit het aanbieden van dit soort producten spreekt een groot disrespect voor de consument. Vind ik dan he.

    goh, jij hebt het dus nog niet begrepen he?

    Jouw vergelijk gaat toch niet op! Het is een ANDER abonnement, dus als per minuut afrekenen bv 5,-euro per maand duurder is dan per seconde?

    Gaan we dan nog eens koppen tellen, en kijken hoe snel jij overloopt naar de andere kant….

  23. Ik heb schriftelijk contact gehad met de klantenservice van Vodafone waarbij ik mijn ongenoegen uitte over de manier waarop bestaande klanten de dupe blijven van het schandalige afrondbeleid terwijl nieuwe klanten er beter vanaf komen. In de reactie hierop van Vodafone stond ook het volgende:

    “Klanten die pas een abonnement hebben afgesloten kunnen per januari overstappen naar het nieuwe abonnement indien ze dit wensen. De voorwaarden van dit nieuwe abonnement zijn echter op dit moment nog niet bekend. Zodra hier meer informatie over bekend is, zal dit op onze website vermeld worden.”

    Alle hoop is nog niet verloren!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.