Vodafone Nederland publiceerde vandaag de cijfers van het voorgaande kwartaal. De operator wist een autonome groei van 1,5 procent te realiseren en wist daarbij de dalende inkomsten uit bellen en sms’en te compenseren door een groter marktaandeel, geïntegreerde spraak/data-abonnementen en datagebruik op smartphones en tablets. Op 31 december 2011 waren er 5,3 miljoen aansluitingen, een groei van 6,6 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
Om die groei voort te zetten geeft de operator meer service aan smartphonegebruikers. Vergeleken met dezelfde periode vorig jaar groeide het aantal smartphonegebruikers met 72% op het Vodafone-netwerk. Vandaar dat Vodafone 140 gespecialiseerde medewerkers in dienst nam voor de Smartphone Crew. Ze zijn actief op de winkelvloer en via de telefonische klantenservice en sociale media bereikbaar.
Ook in de zakelijke markt groeide het smartphone- en tabletgebruik. Vodafone biedt die klanten de mogelijkheid om hun 3G-dekking in kantoorpanden te verbeteren met een speciaal apparaat (SignaalPlus-femtocell).
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Via welk twitter account dan wel?
@Liekele Helmus: Hulp nodig?!?
Staat gewoon op de Vodafone website.
@ Redactie, jullie kunnen best wel even linken naar het Twitter account.
Wordt dan nu echt tijd voor een officiële app, waarin je de belstatus, smsstatus en datastatus kan zien Vodafone!
Mag Vodafone wel een snel met een oplossing komen met de wegvallende verbindingen, geen bereik ed met de 3GS, de nieuwste firmware icm Vodafone …
Ik heb ook een pagina’s dik klachten dossier m.b.t. bereik, dataverkeer en snelheid, niet of veel later afleveren van voicemail etc..
We hebben hier vergelijk met andere providers maar ik kan niet bevestigen dat Vodafone met kop en schouders boven deT-mobiles van deze wereld uitsteekt. Zeker niet.
Incidenteel heb ik het voorrecht fantastisch geholpen te worden, bijv. toen ik problemen met data in het buitenland had. Dat was van de klantenservicekwaliteit zoals ik dat uit de Liberteltijd kende.
vodafone zijn dieven !!!!
stiekum iedere keer bij nieuw contract tunin fm aanzetten zodat data buiten je bundel valt en omdat het via een andere partij loopt lekker moeilijk af te zeggen maar de centen hebben ze dan allang binnen
vroeger waren het de smscontracten nu de data wat je niet kunt uitzetten met smsdiensten filter
klantenservice is niet meer gratis
de nalopers van kpn met hun data limiten (prijsafspraken ? )
dus oplichters contract voorbij dan ga ik naar tmobile
iedereen moest eigenlijk vodafone en kpn boycotten dan word tmobile de grootste met de beste dekking
@Glenn: Het Twitter-account wordt nergens expliciet genoemd? Het juiste account is @VodafoneNL.