Vodafone opent forum voor kennisuitwisseling door klanten

Vodafone heeft een forum geopend voor klanten, die onderling informatie willen uitwisselen. De nadruk ligt op technische aspecten van producten en diensten. Vragen over jouw persoonlijke situatie kun je niet stellen, want Vodafone levert er geen support.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

vodafone helpdeskIn navolging van T-Mobile is sinds gisteren ook Vodafone met een forum voor klanten begonnen. Na inloggen kunnen klanten met elkaar in discussie gaan en vragen aan elkaar stellen. Het forum is erop gericht dat de bezoekers onderling informatie kunnen delen, ook op momenten dat de telefonische helpdesk niet bereikbaar is. Het is echter geen plek waar je met persoonlijke vragen over je abonnement terecht kunt, want medewerkers van Vodafone zelf zijn alleen in een faciliterende rol aanwezig en leveren geen support.


Vragen wanneer je abonnement afloopt heeft dus geen zin, maar vragen wie of er mensen zijn die problemen ondervinden met Vodafone’s FUP (ik noem maar wat) kan bijvoorbeeld wel. De nadruk ligt op de technische aspecten van de producten en diensten die Vodafone aanbiedt.

Meer info: forum.vodafone.nl

Informatie

Laatst bijgewerkt
13 januari 2010 om 4:42
Categorie
Providers

Reacties: 4 reacties

  1. Dat was wel hard nodig ook. Als je specifieke vragen stelt aan de klantenservice krijg je gewoon telkens een standaardpagina teruggemaild. Lekkere service!

  2. Leuk verhaal, maar wat heeft dat met de iPhone te maken?

  3. Vodafone hoopt nu natuurlijk het onafhankelijke forum van de VodaFone Gebruikers Groep de wind uit de zeilen te nemen! http://vodafone.gebruikers.eu