Een kleine week voor het gisteren door Apple aangekondigde media-event zijn de voorbereidingen reeds in volle gang, zo blijkt uit een serie foto’s die door verschillende websites zijn gepubliceerd. Op de foto’s is te zien hoe het Yerba Buena Center for the Arts in San Francisco, waar het media-event zal plaatsvinden, met een grote banner wordt aangekleed. Verwacht wordt dat Apple de tweede generatie iPad tijdens dit evenement zal introduceren, maar mogelijk staat ons ook nog een voorproefje van iOS 5 te wachten.
MacRumors merkt echter terecht op dat de banner in een geheel andere stijl is dan de uitnodiging die Apple gisteren naar diverse media verstuurde. De banner toont een Apple-logo omgeven door een hoop gekleurde rondjes, terwijl de uitnodiging een vergroot icoon van de Agenda-applicatie met daarachter een iPad toont. Duidt dit verschil er wellicht op dat dit media-event, in tegenstelling tot de introductie van de iPad, niet volledig in het teken van de nieuwe iPad zal staan?
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 7 reacties