Hoog in de Top 3 van het meest verschrikkelijke programma in decennia.
Jentinus
Vaak een interne fout gezien, toch is het bij mij gelukt om alle punten te verdelen.
Wel slecht dat de app zo doet.
Dennis
Ik ben het helemaal vergeten, dat wordt dan maar weer uitzending gemist haha.
Ferryman
@Paul538: “Hoog in de Top 3”? Ehm, ff denken hoor, of ik je goed begrijp. Nummer drie valt af, want da’s laag. Nummer twee is meer ‘midden in’ dan hoog, dus valt ook af. Wat bedoel je nou toch precies? 🤔
Ach ja, smaken verschillen, over (wan)smaak valt (niet) te twisten, etc., etc. …
‘t Houdt je van de straat, wordt tenminste niet duizend-en-één keer door van die ultra-irri commercials onderbroken, er wordt niet tenenkrommend vals in gezongen en je valt er niet (meteen) bij in slaap…
Kortom, ‘t is nog altijd stukken beter dan 99,99% van het aanbod op de NLse commerciëlen 😄
J
@Robin: ja
Krijg geen toegang meer. Hoe op te lossen?
Athomas
Het beste programma op de Nederlandse televisie en het enige programma waar ik na het kijken van het programma nog mee bezig ben. Dat is een kenmerk van een literair werk, dus dan zie ik dit maar als een fantastisch televisiewerk. 😉
Ik had hier twee weken terug geen problemen mee, maar de 500000 gebruikers vlak voor de uitzending konden de servers niet aan. Denk dat de fouten binnen een paar werkdagen zijn opgelost. Ik heb nog steeds 200 punten, terwijl alle punten gelijk werden gezet tot 100.
Nathalie
@Athomas: wij spelen in een poule, waarbij iedereen 200 punten heeft verdeeld, behalve mijn zoon, hij heeft nog steeds maar 100 punten te verdelen. Overigens zijn mijn punten en die van mijn zoon in de tijdlijn van de poule niet te zien, en de puntenverdeling van de anderen wel…
Michel
Ik baal als een stekker met mijn iPhone4, IOS7 werkt dus niet. Als verstokte molfan een blunder van jewelste van AvroTros die nu met deze app talloze fans teleurstelde !!!!!!
Jammer dat de app er uit ligt.
Bij het inloggen: 404 Not Found
Bij alles wat ik doe “interne fout” meerdere mensen ook??
Jep. Hier ook.
Hier ook!
@Mark: Yep
@Robin: ja bij mij ook
Hoog in de Top 3 van het meest verschrikkelijke programma in decennia.
Vaak een interne fout gezien, toch is het bij mij gelukt om alle punten te verdelen.
Wel slecht dat de app zo doet.
Ik ben het helemaal vergeten, dat wordt dan maar weer uitzending gemist haha.
@Paul538: “Hoog in de Top 3”? Ehm, ff denken hoor, of ik je goed begrijp. Nummer drie valt af, want da’s laag. Nummer twee is meer ‘midden in’ dan hoog, dus valt ook af. Wat bedoel je nou toch precies? 🤔
Ach ja, smaken verschillen, over (wan)smaak valt (niet) te twisten, etc., etc. …
‘t Houdt je van de straat, wordt tenminste niet duizend-en-één keer door van die ultra-irri commercials onderbroken, er wordt niet tenenkrommend vals in gezongen en je valt er niet (meteen) bij in slaap…
Kortom, ‘t is nog altijd stukken beter dan 99,99% van het aanbod op de NLse commerciëlen 😄
@Robin: ja
Krijg geen toegang meer. Hoe op te lossen?
Het beste programma op de Nederlandse televisie en het enige programma waar ik na het kijken van het programma nog mee bezig ben. Dat is een kenmerk van een literair werk, dus dan zie ik dit maar als een fantastisch televisiewerk. 😉
Ik had hier twee weken terug geen problemen mee, maar de 500000 gebruikers vlak voor de uitzending konden de servers niet aan. Denk dat de fouten binnen een paar werkdagen zijn opgelost. Ik heb nog steeds 200 punten, terwijl alle punten gelijk werden gezet tot 100.
@Athomas: wij spelen in een poule, waarbij iedereen 200 punten heeft verdeeld, behalve mijn zoon, hij heeft nog steeds maar 100 punten te verdelen. Overigens zijn mijn punten en die van mijn zoon in de tijdlijn van de poule niet te zien, en de puntenverdeling van de anderen wel…
Ik baal als een stekker met mijn iPhone4, IOS7 werkt dus niet. Als verstokte molfan een blunder van jewelste van AvroTros die nu met deze app talloze fans teleurstelde !!!!!!