Win jij Bragi The Dash-oordopjes met hartslagmeter? #winactie #10jaariCulture
Voor de #10jaariCulture winactie hebben we vandaag iets heel bijzonders in de verloting. Het is meteen ook de duurste prijs die we tot nu toe hebben weggegeven: een set Bragi The Dash oordopjes ter waarde van €299,99! Deze mooie prijs is beschikbaar gesteld door Xando, de Apple-winkel met vestigingen in Enschede, Nijmegen, Zwolle en Leiden.
Bragi The Dash: die wil je hebben!
We mogen namens Xando de draadloze oordopjes Bragi The Dash weggeven. Nog nooit van Bragi gehoord? Geen nood, dan praten we je even bij over de oordopjes van dit Duitse merk, dat vooral in kringen van fitnessliefhebbers bekendheid kreeg.
Deze slimme oordoppen zijn écht draadloos en vallen niet uit je oren dankzij de PerfectFit-technologie. Dat zorgt ervoor dat de oortjes klemvast in je oren blijven zitten. Wel zo handig tijdens het sporten, want juist daarvoor zijn de Dash erg geschikt. Ze hebben een ingebouwde hartslagmeter en zijn te bedienen door er tegenaan te tikken, net als bij de AirPods. Ook handig: je kunt gesprekken volgen zonder The Dash uit je oren te halen. Je kunt ermee zwemmen en er zit 4GB opslag in, zodat je zonder iPhone het zwembad in kunt duiken. Je snapt nu meteen waarom Bragi The Dash iets duurder zijn dan de AirPods: er zit namelijk meer technologie in.
De winnaar van deze prijs ontvangt een setje Bragi The Dash met opbergdoosje, extra eartips en een oplaadkabeltje. Niet gewonnen? Deze oordopjes zijn uiteraard verkrijgbaar bij Xando.
Ben je al aangemeld voor onze nieuwsbrief? Je kunt de actie dan opnieuw uitvoeren in de widget om voor je winpunten in aanmerking te komen. Alle inschrijvingen worden apart gecontroleerd en moeten volledig afgerond zijn. Datzelfde geldt voor de overige acties.
Let op dat je eventuele adblockers uitschakelt. De widget werkt anders niet. Werkt de link nog steeds niet? Probeer het dan op de desktop of via onze iCulture-app.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 0 reacties