Telenet heeft een forse update uitgebracht voor Yelo TV. De app heet voortaan Yelo Play en laat je overal naar livetelevisie en On Demand-video's kijken.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 5 reacties
Sarina
Ik geraak niet in de app, blijft in startscherm zitten.
Zonder internet krijg ik direct melding dat deze app niet te gebruiken is zonder internet.
Joël
app werkt niet meer na update. Wat een prutsers.
Bart
De App doet helemaal niks meer hier. Om in te loggen heb je internet van Telenet nodig. En dat hebben we niet. Kan dus de digicorder niet meer programmeren vanop afstand.
Marina
Beste Belgen ;b ,
Best de app er afsmijten en dan er terug opzetten en opnieuw aanmelden!!
Werkt perfect dan!!!
Luc
Fout in artikel : de app werkt NIET meer als je geen internet van telenet hebt! Hebt app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd : telkens bij aanmelden krijg je zelfde bericht namelijk dat app enkel te gebruiken is met telenet internet. Dus ik kan niet meer opnemen via mijn iphone omdat mijn internet van een andere provider is (policy van mijn werkgever). Wat een schande en toppunt om je trouwe televisie klanten in de steek te laten. Ik denk dat er veel in mijn situatie zitten…
Ik geraak niet in de app, blijft in startscherm zitten.
Zonder internet krijg ik direct melding dat deze app niet te gebruiken is zonder internet.
app werkt niet meer na update. Wat een prutsers.
De App doet helemaal niks meer hier. Om in te loggen heb je internet van Telenet nodig. En dat hebben we niet. Kan dus de digicorder niet meer programmeren vanop afstand.
Beste Belgen ;b ,
Best de app er afsmijten en dan er terug opzetten en opnieuw aanmelden!!
Werkt perfect dan!!!
Fout in artikel : de app werkt NIET meer als je geen internet van telenet hebt! Hebt app ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd : telkens bij aanmelden krijg je zelfde bericht namelijk dat app enkel te gebruiken is met telenet internet. Dus ik kan niet meer opnemen via mijn iphone omdat mijn internet van een andere provider is (policy van mijn werkgever). Wat een schande en toppunt om je trouwe televisie klanten in de steek te laten. Ik denk dat er veel in mijn situatie zitten…