iCulture peilt: mobiele advertenties en aankopen op je smartphone
iCulture organiseert in samenwerking met MobileMarketing.nl en Androidworld een onderzoek naar de houding van consumenten ten opzichte van mobiele aankopen, apps en advertenties van merken. Het onderzoek wordt uitgevoerd in opdracht van mediaBunker en gaat over onderwerpen waar we dagelijks mee te maken krijgen: betalen voor apps en advertenties op het mobiele scherm. Doe je mee? Onder de deelnemers worden twee Sony SRS-X7 draadloze speakers met NFC en Bluetooth verloot, ter waarde van €299,-.
Mobiele games spelen, nieuws lezen en berichten delen via sociale media. We doen het massaal via smartphones en we betalen er meestal niet voor. Bijna alles wat je op je smartphone doet is tegenwoordig gratis, in ruil voor advertenties. Die advertenties zijn een onlosmakelijk onderdeel geworden van je digitale leven: jij mag gratis gebruik maken van de app, terwijl de maker toch inkomsten heeft. Maar hoe sta jij er als consument tegenover advertenties en gesponsorde apps? Brengen ze iets teweeg, doe je er iets mee? Word je door mobiele reclame wel eens geïnspireerd om iets via je mobiel te kopen? Installeer je gesponsorde apps van bekende merken, omdat ze je helpen met bepaalde info of bepaalde voordelen laten genieten?
iCulture.nl, MobileMarketing.nl en Androidworld.nl doen daarom in opdracht van mediaBunker een onderzoek naar mobiele advertenties, apps van merken en aankopen op je mobiel. De onderzoeksresultaten worden in september via de drie genoemde websites met je gedeeld.
Doe mee! Je maakt kans op een van de twee Sony SRS-X7 draadloze speakers met NFC en Bluetooth ter waarde van €299, die we onder de deelnemers verloten!
Directe link: Onderzoek: Reclame & aankopen op mobiel
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 0 reacties