Interviewserie Fast Moving Targets op SxSW, deel 2: Wearables met Tinitell #adv
SxSW is dé plek waar de nieuwste trends en innovaties worden geboren. Twitter en Foursquare werden groot dankzij SxSW en ook dit jaar hopen weer tientallen start-ups dat ze worden ontdekt en de wereld gaan veroveren. Onze partner Fast Moving Targets, met wie wij eerder de videoserie iCulture Weekly maakten – interviewt de komende dagen de meest interessante start-ups en gaat op zoek naar de beste innovaties en ontdekkingen.
Ook vandaag praten presentatoren Erwin Blom en Roeland Stekelenburg je weer bij, rechtstreeks vanuit Austin (Texas). Deze interviewserie is in samenwerking met T-Mobile.
In aflevering 2: De fysieke en de online wereld gaan steeds meer in elkaar overlopen. Een horloge met internetconnectie is de gewoonste zaak van de wereld geworden. Maar dankzij nieuwe technologie is er veel meer mogelijk. Bij de zogenoemde SxSW Accelerator wedstrijd zien ze in de categorie wearables acht startups langskomen. Van 3D printing van schoenen tot je eigen lichaamstemperatuur beheersen en een armband waarmee kleine kinderen altijd vindbaar en bereikbaar zijn. De winnaar in de categorie wearables werd Tinitell, een startup die de communicatie tussen ouder en kind faciliteert.
T-Mobile is erg benieuwd naar je waardering van deze content; beantwoord hier 4 korte vragen over deze samenwerking.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!