Apple haalt 20 miljoen dollar op met aidscampagne
Apple heeft 20 miljoen opgehaald voor aids-onderzoek. De (PRODUCT) RED-campagne werd samen met 25 appmakers georganiseerd.
Apple heeft 20 miljoen opgehaald voor aids-onderzoek. De (PRODUCT) RED-campagne werd samen met 25 appmakers georganiseerd.
De Apple Stores wereldwijd hebben vandaag een rood logo, vanwege Wereld Aids Dag. Je kunt roodgekleurde apps en producten kopen.
De Apple Stores wereldwijd hebben vandaag een rood gekleurd logo vanwege Wereld AIDS-dag. In Londen, Amsterdam en andere steden vraagt Apple aandacht voor AIDS.
Ik slaap NOW is een nieuwe iPhone-app van de stichting Stop Aids Now. Het is een wekker-app waarbij je 25 cent kan overmaken naar het goede doel op elk moment dat je snooze drukt.
1 december is Wereld Aidsdag en ook op je iPhone kun je bijdragen aan de bewustwording rondom hiv en aids. iPhoneclub zet in het kader van Wereld Aidsdag twee manieren naast elkaar: bewustwording en producten of apps kopen voor goede doelen.
MyOrder en Christmas Sharing Tree gaan de komende dagen geld inzamelen voor Serious Request, de actie van 3FM voor het goede doel.