Palm Pre commercial toont sterke gelijkenis met de Apple iPhone reclames
De nieuwe reclame van Bell voor de Palm Pre vertoont sterke gelijkenis met de Apple iPhone reclames.
De nieuwe reclame van Bell voor de Palm Pre vertoont sterke gelijkenis met de Apple iPhone reclames.
Op deze video is een commercial van de iPhone te zien, zoals deze in 2025 te koop zal zijn: met aansluiting op je brein.
Apple heeft nieuwe Get a Mac-commercials gemaakt, waarin de PC op vier manieren voor gek wordt gezet: teveel kans op virussen, uitgeklede software en geen gezichtsherkenning in de foto-software.
Commerciële unlockdiensten zien wel brood in de iPhone 3G unlock van het iPhone Dev Team. Ze bieden vanaf 31 december (toeval?) een tool met handleiding aan voor prijzen die kunnen oplopen tot 25 euro.
Apple heeft een tv-spotje voor de nieuwe iPod touch online geplaatst. Daarin staan vooral de mogelijkheden als spelconsole centraal.
De Britse toezichthouder ASA heeft Apple opgedragen een tv-commercial van de buis te halen. In het spotje wordt beweerd dat het gehele internet op de iPhone te bekijken is.
De remote desktop-oplossing PC2ME is niet langer gratis: je moet er 30 euro per jaar voor gaan betalen. Gebruikers zijn overvallen door deze maatregel, die vanaf 6 juni ingaat.
De Apple Store op Fifth Avenue in New York was de afgelopen uren omgebouwd tot een filmset. Apple zou er bezig zijn met het filmen van nieuwe producten, mogelijk van de nieuwe iPhone.
De ringtone uit de iPhone-reclames is nu beschikbaar als download. Tansee heeft software ontwikkeld om foto's vanaf de iPhone naar Windows te importeren en de Canadezen krijgen eindelijk via mobiele operator Rogers de iPhone.
Apple heeft twee nieuwe commercials voor de iPhone uitgebracht, waarin mobiel internet centraal staan. In de commercial Facebook gaat het om sociale netwerken, in Cars om het opzoeken van actuele prijzen bij het onderhandelen over een auto.
De iPhone-commercial waarin een piloot vertelt hoe hij dankzij de iPhone een vertraging wist te voorkomen, heeft geleid tot een nieuwe urban legend. Daarbij wordt een passagier met iPhone, die het beter denkt te weten, op z'n nummer gezet door de piloot.