MindGear: iPhone bedienen met gedachtengolven
MindGear is een softwarepakket dat het mogelijk wil maken om met je gedachten een telefoongesprek te starten, mails te lezen of video's te starten.
MindGear is een softwarepakket dat het mogelijk wil maken om met je gedachten een telefoongesprek te starten, mails te lezen of video's te starten.
PlaneQuest is een nieuw Kickstarter-project, waarbij geprobeerd wordt om table-top gaming naar de iPad te brengen. Het gaat hierbij om bord- en kaartspelletjes en andere spelletjes die je normaal gesproken rondom de tafel speelt. Spelletjesmaker Jumbo is daar al druk mee bezig: ze maakten Jumbo iPawn en wie in de rommelbak van Media Markt kijkt, […]
Bluetooth-vork HAPIfork is op Kickstarter terechtgekomen. Met de vork houd je bij of je niet te snel eet, waardoor je meer naar binnen schrokt dan nodig.
De Neo-Plug is een adapter voor de dockconnector van je iPhone, die je een speciale magneetaansluiting geeft.
Tiny Games is een collectie spelletjes die je met anderen kunt spelen. Tiny Games wordt ontwikkeld via een Kickstarter-campagne en bevat honderden kleine games waarbij interactie met vrienden centraal staat.
De SmartWallit is een apparaatje dat je in je portemonnee hangt en met de iPhone verbindt, zodat je hem minder snel vergeet.
Gps-ontvanger Trax is kleiner dan een pen en kan makkelijk aan de halsband van een huisdier wordt gegespt.
Uitgebreide review van Pebble, het slimme horloge uit de succesvolle Kickstarter-campagne. Na zes weken intensief gebruik maken we de balans op.
Dash is een oplossing om voertuiggegevens van de auto uit te lezen. Via Kickstarter bestel je voor $69 een Bluetooth-dongle, die de gegevens doorstuurt naar je iPhone.
De Vaavud is een iPhone-windmeter die enkel twee magneten bevat. De makers zamelen geld in op Kickstarter.
De LinkMe is een iPhone-armband die scrollende pushnotificaties laat zien. Hiervoor gebruikt de LinkMe Bluetooth 4.0. LinkMe is een Kickstarter-project.
Kickstarter-project Vidya Books wil het concept van games met e-books combineren, om een interactieve leeservaring te bieden.