Red Delicious: sociale bookmarking-site Delicious op iPhone
Van de bekende social bookmarking-website Delicious is er een App Store-applicatie verschenen, namelijk Red Delicious.
Van de bekende social bookmarking-website Delicious is er een App Store-applicatie verschenen, namelijk Red Delicious.
MooCowMusic Band is in prijs verlaagd naar €4,99. Met deze applicatie maak je van je iPhone een volledige muziekstudio met meerdere instrumenten die je kunt bespelen, opnemen en mixen.
De Noord-Ierse band Snow Patrol gaat gelijktijdig met hun nieuwe album via de App Store een interactieve applicatie voor de iPhone en iPod touch uitbrengen. Deze bevat songteksten, foto's, video's en meer extra's.
Midomi heeft een update gekregen en biedt nu nog meer handige muziekfuncties. Op de weblog van Midomi worden 15 tips gegeven wat je zoal met de Midomi kunt doen.
BluMediaLab heeft een radio-applicatie voor de iPhone en iPod touch ontwikkeld: StreamItAll RADIO. Deze is te koop via de App Store en heeft diverse Nederlandse radiostations voorgeprogrammeerd.
Ben je van plan om naar Lowlands te gaan, vergeet dan niet om je iPhone of iPod touch mee te nemen, want daarmee kun je het programma eenvoudig raadplegen via ll08.com.
Sonos brengt de Sonos Bundle 150 uit, een systeem waarmee je in verschillende kamers naar muziek uit je iTunes-bibliotheek kunt luisteren. De bundel kost 999 dollar, maar Lifehacker weet een goedkoper alternatief.
Een Apple-patent beschrijft een soort add-on voor iPhone en iPod waarmee je radio en tv op draagbare apparaten kunt ontvangen. Bovendien kun je muziek en films voorzien van tags, zodat Apple je smaak leert kennen en suggesties kan doen.
Hacker Jonathan Zdziarski heeft zijn Forensics Toolkit aangepast voor de iPhone 3G en iPhone firmware 2.0, Steve Jobs lijdt niet aan kanker en foto's van de Nokia Tube 5800 XpressMusic lekken uit.
BlackBerry Media Sync is een nieuwe oplossing voor mensen die een BlackBerry gebruiken maar eigenlijk liever een iPhone zouden willen hebben. Met de software synchroniseer je je iTunes-bibliotheek met de BlackBerry.
De lancering van de iPhone 3G was de inspiratie voor twee liedjes: The iPhone Song waarin een man een iPhone voor zijn vriendin gaat kopen en een vrouw die eentje voor zichzelf kocht.
Rhapsody stapt van een abonnementenmodel over naar de verkoop van losse nummers. De DRM-vrije MP3-muziek zal met een reclamecampagne van $50 miljoen aan de man worden gebracht.