'Aantal iPhone-bezitters bij T-Mobile neemt af, groeit bij Vodafone'
Hoewel T-Mobile nog steeds de populairste provider is onder iPhone-bezitters, zou het aantal iPhone-bezittende klanten wel afnemen.
Hoewel T-Mobile nog steeds de populairste provider is onder iPhone-bezitters, zou het aantal iPhone-bezittende klanten wel afnemen.
De iPhone is de meest geliefde smartphone onder generatie Y, de doelgroep van 24 tot 32 procent. Dat blijkt uit onderzoek van Forrester.
Vijfenvijtig procent van de mensen in grote Europese landen hebben inmiddels een smartphone. Dit blijkt uit onderzoek van comScore.
Nederlandse smartphonegebruikers zijn vooral om 22:00 uur actief, zo blijkt uit een onderzoek van TNS Nipo onder 1.100 Nederlandse Android-, iPhone-, iPad- en BlackBerry-gebruikers.
De Drie Biggetjes zijn nu ook in het Nederlands op de iPad verschenen. Het kinderboek over de drie biggetjes en de wolf is een voorleesboek en prentenboek, maar er zitten ook een hoop interactieve elementen in.
Vijfitg procent van de App Store-omzet in de Verenigde Staten wordt gemaakt door 25 ontwikkelaars. Dat ontdekte analysebureau Canalys.
Amerikaanse kinderen willen het liefst een iPad, als ze een gadget mochten kopen. Dit blijkt uit een onderzoek van Nielsen.
Volgens onderzoekers is lezen op de iPad comfortabeler voor slechtzienden dan het lezen van bijvoorbeeld een gewoon boek. Lezers zouden ook tot 42 woorden per minuut extra lezen.
De gemiddelde Nederlandse vrouw raakt elke dag haar smartphone kwijt. Ook blijken mannen de meeste schade te veroorzaken, omdat ze de smartphone laten vallen. Vodafone voerde het onderzoek uit onder 500 smartphonebezitters.
Apple zou 1 miljard dollar meer in onderzoek hebben gestoken in 2012. Dit blijkt uit het jaarlijkse financiële verslag dat Apple heeft gepubliceerd voor investeerders.
Een kwart van de werknemers gebruikt apps op de werkvloer, om zo efficiënter te werk te gaan. Dit stelt onderzoek van Forrester Consulting.
In Nederland is de iPad 2 de meestgebruikte iPad met ruim 50%. De iPad 3 komt niet verder dan eenderde en de iPad 1 blijft steken rond 14%. Ook wordt de iPad steeds minder gedeeld binnen huishoudens en neemt het aantal iPads per huishouden toe.