Record: Nieuwjaarsdag 1 januari 2017 was drukste dag in de App Store ooit
Nieuwjaarsdag 1 januari 2017 was de drukste dag in de App Store ooit, maakte Apple-topman Phil Schiller bekend. Ook werd in december 2016 weer een record geboekt.
Nieuwjaarsdag 1 januari 2017 was de drukste dag in de App Store ooit, maakte Apple-topman Phil Schiller bekend. Ook werd in december 2016 weer een record geboekt.
Apple-topman Phil Schiller heeft gemeld dat november 2016 een recordmaand in de App Store was. Nog nooit is er zoveel omzet geboekt als in november 2016.
Phil Schiller heeft in een interview uitgelegd waarom er nog steeds een koptelefoonaansluiting maar geen SD-kaartslot meer op de MacBooks zit.
Phil Schiller en Craig Federighi werden vlak na de WWDC-keynote geïnterviewd. Bekijk nu het hele interview op video!
Er komen grote veranderingen aan voor de App Store: een nieuw abonnementenmodel, gesponsorde zoekresultaten en een nieuwe verdeling van inkomsten.
Phil Schiller gaat een jarenlang probleem met de App Store-algoritmes onderzoeken. In de Nederlandse App Store krijg je alleen aanbevolen apps met cijfers in de naam te zien.
Waarom verkoopt Apple nog steeds iPhones met 16GB opslag, en waarom komt er geen dikkere iPhone met grotere batterij? Apple-topman Phil Schiller probeert het te verklaren.
Apple heeft geen plannen om OS X en iOS samen te voegen. Dat zeiden Phil Schiller en Craig Federighi in een interview.
Apple riskeerde het gehele bedrijf met het prototype van de eerste iPhone. Dit beweert Phil Schiller tijdens een rechtszaak met Samsung.
Apple's SVP Worldwide Marketing Phil Schiller heeft tegenover een Chinese krant laten weten dat van Apple geen goedkope iPhone hoeft te worden verwacht. Schiller liet optekenen dat Apple alleen hoogwaardig kwalitatieve producten wil leveren.
Phil Schiller zei in een e-mail aan een Apple-fan dat er geen dock van Apple voor de iPhone 5 op de markt wordt gebracht.
Phil Schiller heeft in de rechtszaak tegen Samsung een verklaring afgelegd. Hij vertelde hoe de iPhone ontstaan is, hoeveel geld aan marketing is besteed en hoe er over de iPhone werd gedacht.