
Nieuwe iPad Verse-verhalen: Chinese elektroband en Slow Roll-fietstocht
In de serie 'iPad Verse' laat Apple een Chinese elektroband en de organisator van een fietstocht aan het woord. Zij gebruiken hun iPad voor inspiratie en dingen organiseren.
In de serie 'iPad Verse' laat Apple een Chinese elektroband en de organisator van een fietstocht aan het woord. Zij gebruiken hun iPad voor inspiratie en dingen organiseren.
iCulture organiseert in samenwerking met MobileMarketing.nl en Androidworld een onderzoek naar de houding van consumenten ten opzichte van mobiele advertenties en apps van merken. Doe je mee?
Apple heeft de reclamespot 'Dreams' uitgebracht: met de iPhone 5s realiseer je je dromen in verschillende beroepsgroepen.
In een nieuw reclamespotje zijn Apple en Beats samen te zien: Apple's Siri vertelt een stel Beats Pill-speakers dat ze niet welkom zijn op Dr. Dre's feestje.
Met een iBeacon in bierdopjes krijg je toegang tot films. Een Russisch reclamebureau heeft het idee bedacht en demonstreert het aan de hand van Grolsch-flesjes.
Microsoft lacht in een reclamefilmpje Apple uit: de Cortana virtuele assistent zou veel beter opdrachten herkennen dan Siri.
Soosr is een iPhone-app die gebruikers uitnodigt reclame te maken voor merken op Facebook en Twitter, in ruil voor cadeaus en korting.
Apple heeft het reclamespotje 'Parenthood' uitgebracht, dat laat zien hoe je met de iPhone 5s allerlei gezondheidsapps en dingen in huis kunt regelen.
Apple gaat apps die delen op sociale netwerken en kijken van reclames voor andere apps belonen, vaker afwijzen.
Apple heeft een nieuwe iPhone-reclamespot 'Power', waarin ze
Apple heeft twee nieuwe reclames voor de iPad gemaakt: over een dirigent en een dove reisboekenschrijfster.
Bentley heeft een nieuwe documentaire over design volledig gefilmd met de iPhone 5s en gemonteerd met de iPad Air.