Apple laat met 'Life on iPad' zien hoe mensen de iPad gebruiken
Life on iPad is een nieuwe webpagina bij Apple, waarin ze uitleggen hoe de iPad het leven van allerlei mensen verrijkt aan de hand van zes voorbeelden.
Life on iPad is een nieuwe webpagina bij Apple, waarin ze uitleggen hoe de iPad het leven van allerlei mensen verrijkt aan de hand van zes voorbeelden.
Mediasynced gaat zorgen dat tv-reclames zijn afgestemd op iPad-reclames. Terwijl je een iPad-app gebruikt krijg je dezelfde reclames te zien als op tv.
Diesel heeft alleen de iPhone-camera en iPhone-apps gebruikt voor de nieuwe campagne #DIESELTRIBUTE. Het is de eerste collectie van artistiek directeur Nicola Formichetti.
Instagram is begonnen met reclame in de mobiele app. In de iOS-app krijgen sommige gebruikers een Michael Kors-advertentie te zien.
Het lezen van reclamefolders is erg populair op tablets. Maandelijks lezen 1,1 miljoen Nederlanders digitale folders op hun tablet.
Apple Product placement-expert Suzanne Lindbergh is overgestapt naar Jawbone. Zij zorgde ervoor dat producten voor films beschikbaar waren.
Apple heeft een reclamespot voor de iPhone 5s uitgebracht. In Metal Mastered zie je de gouden iPhone 5s tot stand komen.
Nieuwe reclame voor de iPhone 5c legt de nadruk op kleur.
Advertenties in de Facebook-app sporen je nu niet alleen aan om apps te downloaden, maar ook om geïnstalleerde app te blijven gebruiken.
Apple heeft alweer de derde commercial van de iPhone 5c uitgebracht. Slagzin For the colorful wordt kracht bij gezet met kleurrijke groeten.
Er is een reclamespot verschenen voor de iPhone 5c. In Plastic Perfected zien wel vloeibaar plastic veranderen in de nieuwe iPhone.
Het Amerikaanse museum Cooper-Hewitt heeft naast de Planetary-app voor iPad ook de broncode opgenomen in de collectie.