Google AdMob SDK gebruikt niet langer UDID's
Google's AdMob SDK maakt niet langer gebruik van UDID's - en voldoet dus nu al aan de nieuwe voorwaarden van Apple.
Google's AdMob SDK maakt niet langer gebruik van UDID's - en voldoet dus nu al aan de nieuwe voorwaarden van Apple.
Het iPad-ruilkaartspel Might & Magic: Duel of Champions is voor de iPad verschenen. De game kan tegen anderen worden gespeeld en bevat in-app aankopen.
Apple is gestart met een nieuwe promotiecampagne voor de iPad. Het benadrukt het grote aantal iPad-apps, tevredenheid van klanten en technische eigenschappen, zoals het mooie scherm en de LTE-functie.
Apple heeft een nieuwe topman aangesteld voor de reclamedienst iAds. Paul Wright gaat iAds in Europa, het Midden-Oosten en Afrika leiden. Tot nu toe lag de nadruk op de Verenigde Staten.
BlackBerry gaat gebruikers van iPhones bestoken met BlackBerry-reclames. het zijn schermvullende reclames die uitleggen waarom de BlackBerry Z10 sneller en beter is.
Apple is begonnen met een promotiecampagne voor de iPhone 5. In reclames op de website en in e-mailnieuwsbrieven worden benadrukt wat de sterke punten van de iPhone 5 zijn.
Apple heeft de nieuwe televisiereclames Brilliant en Discovery in Amerika uitgezonden. De video's maken deel uit van Apple's onlangs gestarte reclamereeks.
Apple heeft tijdens de Oscar-uitreiking een speciale iPad-reclame uitgezonden. Hierin toont Apple hoe je de iPad gebruikt voor het monteren, maken en kijken van films.
Apple heeft twee nieuwe reclamespots voor de iPad en de daarvoor bedoelde apps uitgezonden op Amerikaanse televisie.
De nieuwste reclamecampagne van Apple voor de iPad benadrukt dat er 300.000 apps zijn, waarmee je alles kunt doen.
De Apple iPad werd drie jaar geleden aangekondigd. Steve Jobs kondigde de eerste generatie iPad aan op 27 januari 2010 in San Francisco.
Apple zendt vanaf vandaag een reclamespot uit over de Do Not Disturb-functie (Niet Storen). Juist op de dag dat veel mensen zich versliepen, omdat de functie niet werd uitgeschakeld.