Nieuwe iPhone 4S reclamespot legt voordelen van Siri uit
Apple heeft in de Verenigde Staten een nieuwe reclame uitgezonden over de iPhone 4S. Hierin stond Siri, de nieuwe virtuele assistent, centraal.
Apple heeft in de Verenigde Staten een nieuwe reclame uitgezonden over de iPhone 4S. Hierin stond Siri, de nieuwe virtuele assistent, centraal.
Een rechtszaak tegen Apple wegens het verschaffen van informatie aan adverteerders is verworpen. Er was onvoldoende substantie in de aanklacht meegenomen om de zaak van de grond te krijgen.
TagFolder is een applicatie voor de iPhone en iPod touch waarmee je de namen van mapnamen op iOS kunt voorzien van logo's en icoontjes. Dat is mogelijk zonder illegale handelingen.
Een nieuwe reclame voor de iPad 2 vertelt wat je allemaal kunt leren met een tablet. Een nieuwe taal bijvoorbeeld.
Ball Invasion van 13th Lab is de eerste game die gebruik maakt van de SLAM-technologie van NASA. Daarmee wordt op basis van je eigen omgeving realtime een 3D-spelomgeving gecreƫerd.
De voorman van Quattro Wireless en Apples iAd advertentieplatform voor de iPhone en iPad, verruilt zijn huidige werkgever voor een investeerdersbedrijf. Apple heeft moeite met iAd een succes te maken.
Er is een promotiespel uitgebracht rondom de compacte auto Chevrolet Aveo voor de iPad. Het spel, dat Aveo Racing HD of Funriding Aveo heet, is echter meer een anti-reclame.
Apple heeft twee nieuwe televisiereclames voor de iPhone 4 uitgebracht, over de iPod, iTunes en de App Store. Ze zijn gebaseerd op de eerder verschenen reclamespotjes 'if you don't have an iPhone'.
Samsung heeft drie reclamefilmpjes gemaakt waarin drie termen centraal staan: sneller, dunner en lichter. Toevallig waren dat dezelfde drie woorden die Apple in het eerste reclamespotje van de iPad 2 centraal stelde.
Amerikanen kunnen reclame op Times Square vervangen met kunst via een speciaal ontwikkelde Augmented Reality-filter. Deze wordt gemaakt door Public Ad Campaign, een anti-reclame blog.
T-Mobile moet een banner van de site verwijderen omdat deze misleidend zou zijn. De banner beweerde dat bestaande klanten extra voordeel genieten, maar bestaande klanten betaalden meer voor een iPhone dan nieuwe klanten.
Multitasken kan misschien niet optimaal op een iPad, iPhone-bezitters hebben er een mogelijkheid bij gekregen. De Nederlandse iTach verbindt de twee apparaten van Apple aan elkaar.