Apple's iAd verlaagt prijs naar 300.000 dollar
Apple heeft het minimumbedrag voor iAds verlaagd van 1 miljoen naar 300.000 dollar, zo blijkt uit bronnen in de industrie.
Apple heeft het minimumbedrag voor iAds verlaagd van 1 miljoen naar 300.000 dollar, zo blijkt uit bronnen in de industrie.
Apple adverteert op de achterpagina van The Economist en probeert ze met apps als Bloomberg, Cisco WebEx en Oracle BI over te halen.
Onderzoek van OPA en Magic Media Features onder ongeveer 2.500 Amerikaanse ondervraagden geeft een goed beeld van de tablet-bezitter. Wat doet hij het liefst op de iPad?
In een televisiereclame in Taiwan verkoopt niemand minder dan Steve Jobs thee. Nou ja, hij lijkt op de Apple CEO, maar het gaat hier natuurlijk om een dubbelganger. De reclamevideo is deel van een campagne, waarbij het theebedrijf iPad 2's weggeeft aan kopers.
Samsung is een advertentiecampagne gestart, dat vooral op de iPad draait. Daarin is de Samsung Galaxy S II in 3D-weergave te bekijken.
Apple heeft een nieuwe pagina over de iPhone en iPod touch geopend in de studenten-sectie van haar website. Daar wordt op een andere manier reclame gemaakt voor beide apparaten.
Reclamefolder is een nieuwe Nederlandse app waarmee je de reclamefolders van tientallen winkels kunt bekijken. Reclamefolder is universeel en ook op de iPhone te gebruiken.
Apple heeft een nieuwe reclamespot uitgebracht met de titel 'Now'. Hierin is te zien hoe je met de iPad allerlei dagelijkse bezigheden leuker en interessanter kunt maken.
Smartphones vormen een bedreiging voor tv-reclames. Dat blijkt uit een onderzoek. Mensen worden het meest afgeleid door berichtjes, push notificaties en tweets die op je smartphone binnenkomen.
KPN stuurt een relameboodschap per sms naar klanten met een iPad 3G. Ze worden opgeroepen om hun voicemail te laten inspreken door een professioneel stemmenbureau.
Dankzij een mailtje aan een app-ontwikkelaar is bekend geworden dat Apple voorlopig stopt met het implementeren van iAd-advertenties in iPad-applicaties voor kinderen.
De ontwikkelaar van de iPhone-applicatie Dex kreeg een mail van Apple waarin staat dat iAds voorlopig niet in applicaties voor kinderen worden neergezet. Dat komt omdat adverteerders het liever niet hebben.